Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Przestroga mercedes W211

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Rozwiązane usterki problemy Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Przestroga mercedes W211
Autor Wiadomość
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post Przestroga mercedes W211
Merc w211 2,7 CDI
Po dokonaniu kompletnej obsługi (filtry wysokiej klasy ale nie z serwisu) auto na trasie z lawetą zaczęło tracić moc, serwis stwierdził EGR, wymiana, klient 500 euro lżejszy. Wracając do polski to samo... kolejny serwis i wyszło że EGR jest sprawny a winny jest filtr powietrza który ma inną przepustowość niż ten oryginalny.
Gadałem z gościem z serwisu mieta i powiedział że do wszystkich mietków z dużymi tubowymi filtrami trzeba kupić oryginał bo czujniki nie mają "wartości adaptacyjnych".

Filtr purflux kosztował 30zł, serwis chce 110...

Ku przestrodze to piszę.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 19:29, 26 Sie 2011 Zobacz profil autora
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
też miałem taki przypadek tylko że w scenicu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez grzegorz1805 dnia Pią 20:20, 26 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Pią 20:20, 26 Sie 2011 Zobacz profil autora
rafaello1974
Spec
Spec



Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: U.K

Post
SIEMA MIALEM TAKIEGO MIETKA W211 TYLKO 3.0TD I GDY ZALOZYLO SIE FILTR TUBOWY TRACIL MOC,,WYMIENILEM NA ORYGINAL I SPOKO, KOLEGA W CDI MIAL TAK SAMO...ALE POZA TYM TO UWIERZ MI NA SLOWO TE MIETKI TO ZLOM,,,ZALOZ MU RYGINALA I KLIENT NIECH GO SPRZEDAJE,,,,,,
CZESTE AWARIE TO----
KIELICHY Z SPREZYN LUBIA PUSZCZAC I ZGUBISZ SPREZYNY--PRZOD
PO OKOLO 250TYS KM SKRZYNIA AUTOMAT LUBI GLUPIEC
PO 160TYS NAPEWNO MOST DO WYMIANY
BLACHA TO BYLA LEPSZA CHYBA W POLONEZIE
POZA TYM TO JESZCZE DLUGA LISTA
JESTEM FANEM GWIAZDY ALE Z TA GWIAZDA NIEMA JAZDY
JEDYNE CO DOBRE TO SILNIK I WYGODA
POZDRAWIAM


Post został pochwalony 0 razy
Pią 23:33, 26 Sie 2011 Zobacz profil autora
krzysztof84
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Witam,
mam teraz problem z BMW X3 2-litry diesel, kopci tak ze za autem swiata nie widac, ale dopiero jak sie lekko zagrzeje, po odpaleniu na zimnym ok.
Pracuje w ASO Nissana i te BMW bylo zostawione w rozliczeniu przez klienta.
Zrobili wiec przeglad i wsadzili mu filtr powietrza FRAM.
Nastepny klient go kupil i ma teraz problem z kopceniem, pali olej silnikowy, ktory przedostaje sie przez odpowietrzenie silnika.
Wiec mysle, ze filtr powietrza ma za mala przepustowosc i silnik kompensuje sobie braki zasysajac powietrze z olejem przez odpowietrznik.
W przyszlym tygodniu sprobuje z wymiana filtra.
Spotkaliscie sie z czyms takim w BMW?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 13:24, 27 Sie 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
ja mysle ze troche przesadzasz z tymi filtrami..... Jesli ciagnie olej to raczej filtr mu nie pomoze... Ile przejechane ma te BMW??? który rok?? i jaki tam jest silnik 2.0 150KM?? jaki kolor dymu??


Post został pochwalony 0 razy
Pon 2:15, 29 Sie 2011 Zobacz profil autora
krzysztof84
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Kopci na niebiesko, 50 tys. km przbiegu.
Olej na pewno dostaje sie przez odme, odlaczylem odme, zaslepilem i przestal kopcic po wypaleniu resztek oleju z ukladu wydechowego.
Sama odma sprawdzona - jest w porzadku.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 13:25, 29 Sie 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
[link widoczny dla zalogowanych]

zajrzyj tu moze Ci sie cos nasunie...

A nie ma tam odpowietrzenia skrzyni korbowej?? Moze sie zatkało i jest za duze cisnienie....Pierscienie przy tym przebiegu mozna raczej pominac....


Post został pochwalony 0 razy
Pon 23:52, 29 Sie 2011 Zobacz profil autora
krzysztof84
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Dzisiaj z odlaczona odma dalej to samo, teraz mysle o uszczelniaczach zaworowych.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:18, 30 Sie 2011 Zobacz profil autora
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Przenosze Wink


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:31, 30 Sie 2011 Zobacz profil autora
krzysztof84
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Sprawa z BMW X3 rozwiazana, winna jest turbosprezarka.
Olej wycieka prosto do wydechu, od strony swiezego powietrza jest czysta, poza tym nie ma zadnego luzu na osce.
Zajrzalem do turbosprezarki juz wczesniej, ale od strony ssacej i byla czysta, brak luzu i nie spodziewalem sie ze z drugiej strony olej moze sie lac do wydechu. Mam nauczke.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 19:32, 31 Sie 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
krzysztof84 napisał:
Kopci na niebiesko, 50 tys. km przbiegu.
Olej na pewno dostaje sie przez odme, odlaczylem odme, zaslepilem i przestal kopcic po wypaleniu resztek oleju z ukladu wydechowego.
Sama odma sprawdzona - jest w porzadku.


To teraz już zbaraniałem..... Gdybyś odłaczył odme dalej by kopciłRazzRazzRazz

Ale najważniejsze ze wszystko już jest jasne... pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Czw 0:03, 01 Wrz 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Rozwiązane usterki problemy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin