Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
1.9 TDI problem z turbo

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
1.9 TDI problem z turbo
Autor Wiadomość
robi139
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kruszwica zagople
Płeć: Mężczyzna

Post 1.9 TDI problem z turbo
Witam
VW Passat 1.9 TDi, mam problem z turbina, przy redukcji z 5 na 4 turbina przestaje chodzić i więcej niż 120 k/h nie pojedzie. Dopiero po ponownym włączeniu silnika turbina ciśnie, panowie co może być nie tak? może komputer nałapał błędów ? z góry dzieki za pomoc


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:13, 26 Maj 2010 Zobacz profil autora
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Komputer prawde Ci powie:)
P.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:15, 26 Maj 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Oznaczenie silnika byłoby bardzo mile widziane...

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:31, 26 Maj 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Łapie tzw;notlauf,jakbyś podał kod silnika to by było wiadomo jaką masz turbinę czy zwykłą czy VTG - turbosprężarka ze zmienną geometrią.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 9:12, 27 Maj 2010 Zobacz profil autora
robi139
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kruszwica zagople
Płeć: Mężczyzna

Post
A wiec co do symbolu to chyba AJM jak sie nie myle bo jest to silnik 130 KM a passat B5 FL czyli po lifcie.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 17:19, 27 Maj 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
AJM to masz turbinę VTG ze zmienna geometrią. zobacz na sztangę turbiny powinna chodzić około 2cm jak nie to do czyszczenia.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 17:53, 27 Maj 2010 Zobacz profil autora
wasylek
Fachura
Fachura



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: gdansk
Płeć: Mężczyzna

Post
twoja turbina przeładowywuje. komputer wpada w tryb awaryjny dlatego musisz zgasic i zapalic. najprawdopodobniej zaczynaja sie zacinac nastawnik łopatek . egr masz zaslepiony czy nie ? jesli nie to go zaslep a turbine daj do czyszczenia. ale najpierw diagnostyka komputerowa. pozwoli ci to uniknac kosztów zbednych.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:06, 27 Maj 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
wasylek napisał:
twoja turbina przeładowywuje. komputer wpada w tryb awaryjny dlatego musisz zgasic i zapalic. najprawdopodobniej zaczynaja sie zacinac nastawnik łopatek . egr masz zaslepiony czy nie ? jesli nie to go zaslep a turbine daj do czyszczenia. ale najpierw diagnostyka komputerowa. pozwoli ci to uniknac kosztów zbednych.

Nie zaślepiaj AGR bo przynosi więcej minusów niż plusów zaślepiać można ale nie w tych silnikach.
Pomyłka nie AGR tylko EGR tak szybko i lepiej brzmi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Sob 8:09, 29 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Pią 8:59, 28 Maj 2010 Zobacz profil autora
wasylek
Fachura
Fachura



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: gdansk
Płeć: Mężczyzna

Post
roman powiedz mi jaką role ma egr? i co to jest bo chyba sie nie orientujesz....


Post został pochwalony 0 razy
Pią 21:20, 28 Maj 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
wasylek napisał:
roman powiedz mi jaką role ma egr? i co to jest bo chyba sie nie orientujesz....

Wasylek wpisz sobie w Gogle i się dowiesz jakie są plusy i minusy blokowania tego zaworu,tam się wypowiadają tuningowcy.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 8:17, 29 Maj 2010 Zobacz profil autora
wasylek
Fachura
Fachura



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: gdansk
Płeć: Mężczyzna

Post
pytam Ciebie co to za zawór i [po co on jest???? nie rozumiesz pytania??


Post został pochwalony 0 razy
Sob 16:39, 29 Maj 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin