Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Alfa 156 1.9jtd 105km gaśnie po puszczeniu gazu...

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Alfa 156 1.9jtd 105km gaśnie po puszczeniu gazu...
Autor Wiadomość
Ermaksio
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmińsko-Mazurskie
Płeć: Mężczyzna

Post Alfa 156 1.9jtd 105km gaśnie po puszczeniu gazu...
Sprawa troszke dziwna jak się jedzie na biegu i puści gaz to po chwili gaśnie....Jak się jedzie i wyprzedza itp daje sie w gaz to jest ok...Jak się jedzie i wrzuci na luz w momencie kiedy sie puszcza gaz to nie zgasnie...Co to może byc??


Post został pochwalony 0 razy
Pon 13:21, 07 Lis 2011 Zobacz profil autora
blowoff
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolny Ślask
Płeć: Mężczyzna

Post
podpinałeś pod kompa zadnych bledow ?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 14:18, 07 Lis 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak zgaśnie zaraz odpali czy trzeba trochę pokręcić? nie falują jej obroty?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 20:52, 07 Lis 2011 Zobacz profil autora
Ermaksio
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmińsko-Mazurskie
Płeć: Mężczyzna

Post
Pod komputer jeszcze nie podpięta....Obroty nie falują....Co do odpalania to musze wyłączyc zapłon i poczekać ze 3 sekundy i pali bez problemu...Jak nie wyłącze zapłonu i nie poczekam to można kręcić do usranej śmierci...


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:48, 07 Lis 2011 Zobacz profil autora
Ermaksio
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmińsko-Mazurskie
Płeć: Mężczyzna

Post
Wymieniłem filtr powietrz bo był brudny po tym zaczeły falować obroty przez chwile po odpaleniu.Na odłączonym/podłąćzonym przepływomierzu gaśnie nadal po pszczeniu gazu ....Jakies pomysły??


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:19, 09 Lis 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Coś szwankuje regulator ciśnienia paliwa.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:34, 09 Lis 2011 Zobacz profil autora
Ermaksio
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmińsko-Mazurskie
Płeć: Mężczyzna

Post
po wymianie filtra powietrz który był bardzo brudny na przełomi 2 dni coraz mniej razy gasła a 3dnia ani razu nie zgasła.....Czyż by ten filtr był przyczyną?? Czy jednak regulator cisnienia paliwa lub inny czujnik i usterka pojawi sie za jakiś czas??


Post został pochwalony 0 razy
Pią 0:06, 11 Lis 2011 Zobacz profil autora
Ermaksio
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmińsko-Mazurskie
Płeć: Mężczyzna

Post
Wczoraj jednak umarła(nie odpala)....Paliła się czerwona kontrolka wtrysku błąd wykasowany kontrolka sie nie pali a auto nie odpala....Błędów juz nie pokazjuje...Parametry które odczytałem : ciśnienie paliwa jakie daje pompa paliw a w baku podczas rozruchy spada z 3,2 do 1,8bar....injection time 0,000ms....injection timing -0,02 stopnia...regulator ciśnienia 40%...cisnienia paliwa około 400bar...Może ktoś zna poprawne dane??


Post został pochwalony 0 razy
Nie 0:25, 13 Lis 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Błąd wykasowałeś ale najpierw trzeba było zrobić bo błąd coś ci sugerował jaki jest defekt i czego dotyczy a ty chciałeś błąd wykasować i żeby chodził i odpalał?????? Podaj co pisało przy tym błędzie bo inaczej to szukanie igły,lup odpal na Plaku i może wyskoczy ci jeszcze raz tylko jak odpali na Plaku to poddaj mu więcej i złapie większych obrotów i może wygeneruje ci ten błąd,tylko w miarę delikatnie.Zawsze kartka i pisze się błędy i dopiero można kasować lub trzeba zrobić.Te 400bar ci wyszło przy kręceniu rozrusznikiem?


Post został pochwalony 1 raz
Nie 12:32, 13 Lis 2011 Zobacz profil autora
Ermaksio
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmińsko-Mazurskie
Płeć: Mężczyzna

Post
Roman błędy oczywiście mam(zawsze kopiuje widok ekranu przed skasowaniem) P0191 oraz P1671....Odpalił na plaku i jezdzi na małych obrotach na 1 biegu ....Da się go wkręcić na wyższe ale to juz loteria kiedy zgaśnie i oczywiście wywala błąd od regulatora cisnienia....Także do wymiany....Dzięki Roman za podpowiedz z Plakiem!!


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:19, 13 Lis 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Wykręć go i zobacz może coś podeszło pod niego oring uszkodzonyi zobacz czy nie ma opiłków.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:23, 13 Lis 2011 Zobacz profil autora
Ermaksio
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmińsko-Mazurskie
Płeć: Mężczyzna

Post
Roman jak będą opiłki to rozumiem,że wtedy tylko wymiana??


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:34, 13 Lis 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak będą opiłki to coś się dzieje z pompą ale to może i uszkodzić wtryski ale odpukać.A czujnik przedmuchaj lekko i zobacz,ale?? zbyt dokładne.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:41, 13 Lis 2011 Zobacz profil autora
Ermaksio
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmińsko-Mazurskie
Płeć: Mężczyzna

Post
Czy regulator cisnienia paliwa powinien sie wciskać ręcznie tak jak zawór egr??


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:32, 14 Lis 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Czyszczenie regulatora;
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:43, 14 Lis 2011 Zobacz profil autora
Ermaksio
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmińsko-Mazurskie
Płeć: Mężczyzna

Post
Regulator wymieniony na nowy....odpala bez samostartu ale przed wczesnie się ucieszyłem bo dalej gaśnie podczas jazdy lub na postoju przy nagłym dodaniu gazu


Post został pochwalony 0 razy
Śro 19:02, 16 Lis 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Wykręć tego króćca co wychodzi z pompy wysokiego ciśnienia co jest przykręcona rurka wysokiego ciśnienia i tam powinna być taka podkładka z bardzo małym otworkiem czy nie jest częściowo zatkany.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:15, 16 Lis 2011 Zobacz profil autora
Ermaksio
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmińsko-Mazurskie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ten co idzie z pompy na listwe wtryskową?? A wie ktos może czy na tej pompie będą znaki bo może w końcu przyjdzie mi ją wykręcić i oddać do sprawdzenia..Aha króciec...juz kojarze bo przez chwile myslałem,że tylko rurka jest przykręcona..


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ermaksio dnia Śro 22:13, 16 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Śro 22:06, 16 Lis 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Króciec co jest przykręcona rurka,on się wykręca z pompy znaleziony na necie;
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Śro 23:26, 16 Lis 2011 Zobacz profil autora
Ermaksio
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmińsko-Mazurskie
Płeć: Mężczyzna

Post
odkręcony ale w środku była zwykła podkładka -nie zwężająca.....Głębiej jest coś co zwęża tylko czy mam czymś to wyciągnąć?? Bo tak to nie widać żeby było zapchane


Post został pochwalony 0 razy
Czw 17:15, 17 Lis 2011 Zobacz profil autora
Ermaksio
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmińsko-Mazurskie
Płeć: Mężczyzna

Post
Roman link który mi podesłałes nie działa....Sprawdziłem wtryski metodą przelewowa są ok....Auto znów bardzo ciężko odpala....Sprawdze jeszcze pompe w baku i jak to nie ona to juz nie mam pomysłów....


Post został pochwalony 0 razy
Pią 13:47, 18 Lis 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Przecież otwierałem;
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Pią 16:25, 18 Lis 2011 Zobacz profil autora
Ermaksio
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmińsko-Mazurskie
Płeć: Mężczyzna

Post
Dzięki Roman!! Sprawdze i zdam relacje...Oby to było to bo mi się pomysły kończą....Jeszcze się zastanawiam nad przepływomierzem...Tylko nie widze powiązania przepływomierz powietrza a problem z nabiciem cisnienia paliwa na listwe wtryskową...


Post został pochwalony 0 razy
Sob 22:53, 19 Lis 2011 Zobacz profil autora
Kamil_3
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok. Opola
Płeć: Mężczyzna

Post
w Traficu 1.9 DCI mialem tak ze przeplywka byla padnieta i nie odpalal a na plaku zapalal i na pelnym gazie obroty byly max 2 tys. Gdy wypialem wtyczke z przeplywki normalnie odpalal i jezdzil tylko byl slaby i palil duzo;] po wymianie bylo ok. Wiec moze warto sprawdzic


Post został pochwalony 0 razy
Pon 0:49, 21 Lis 2011 Zobacz profil autora
Ermaksio
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmińsko-Mazurskie
Płeć: Mężczyzna

Post
Kamil_3 napisał:
w Traficu 1.9 DCI mialem tak ze przeplywka byla padnieta i nie odpalal a na plaku zapalal i na pelnym gazie obroty byly max 2 tys. Gdy wypialem wtyczke z przeplywki normalnie odpalal i jezdzil tylko byl slaby i palil duzo;] po wymianie bylo ok. Wiec moze warto sprawdzic
Po odpięciu kostki dalej cięzko pali i podczas jazdy gaśnie....więc to chyba można wykluczyc jako główną przyczyne...


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:15, 21 Lis 2011 Zobacz profil autora
Ermaksio
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmińsko-Mazurskie
Płeć: Mężczyzna

Post
Moja diagnoza pompa wysokiego cisnienia(wtryskowa) jest zatarta....Podzielacie moją opinie??


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:30, 22 Lis 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin