Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
problem glowica mercedes vito 2.3 td

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
problem glowica mercedes vito 2.3 td
Autor Wiadomość
marek vw
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post problem glowica mercedes vito 2.3 td
Witam. Mam do was pytanie, czy wiecie czy glowica w mercedesie wito 2.3 td rozni sie od 2.3 d a jesli tak to czym??? bo po zamontowaniu glowicy od diesla do td silnik na wolnych obrotach stuka. z gory dziekuje.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 0:04, 15 Lis 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Może grzybki zaworów są większe przy zwykłym,ustaw jeszcze raz rozrząd,ustaw pierwszy tłok w GMP ściąg koło rozrządu i przekręć wałkiem w lewo prawo i zobaczysz jak daleko masz zawory od tłoka bo na czwartym będziesz miał mijankę i tam może stukać,spróbuj to wyśrodkować i założyć łańcuch.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 9:34, 15 Lis 2011 Zobacz profil autora
marek vw
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
przykro mi ale to nie pomogło wymieńlem tłoki z korbowodami bo były porysowane wymieńlem szklanki i slizgi łancuha i napinacz i dalej nic sprawdziłem ćsnienie oleju i ma 0.50bar i już roskładam rence.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 0:49, 17 Lis 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ciśnienie oleju to jest na wolnych obrotach? stuka zaraz po odpaleniu czy jak się zaczyna podgrzewać? ciśnienie jest trochę za małe bo jest tylko pół atmosfery trzeba było sprawdzić panewki główne bo nie wiem jaki to jest stuk głuchy czy więcej metaliczny trudno coś powiedzieć jak się nie słyszy.Przy jakich obrotach przestaje?
Przysłuchaj się gdzie to słychać na dole czy w głowicy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Czw 9:46, 17 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Czw 9:41, 17 Lis 2011 Zobacz profil autora
bogdan_2008
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: małopolska
Płeć: Mężczyzna

Post
Swego czasu wymieniałem głowicę przy mercedesie Vito 2.3 TD, starą głowicę odwiozłem do regeneracji okazało się, że była od 2.3 z tego co pamiętam na pewno różni się /wyżłobionym kanałem olejowym w głowicy - jest cieńszy/ a ponadto była tak skombinowana - szlifowane były trzpienie zaworów z wysokości oraz przejechana była dopuszczalna wysokość głowicy ponad milimetr. Skończyło się tym że kupiliśmy inną głowicę i od 2.3 TD i było wszystko ok. Miałem problemy z ustawieniem zapłony na blokadzie pompy bo ustawiłem chyba 15 stopni przed a miało być 15 stopni po GMP.
Jak to poprawiłem silnik chodził ok.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 11:47, 17 Lis 2011 Zobacz profil autora
marek vw
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
ten stuk jest na wolnych obrotach i dochodzi od strony rozrządu i jest głuchy powiększyłem dzisiaj kanał olejowy w głowicy i będę zakładał i się okaże co dalej a zaczęło się od tego ze pękła śruba na wałku rozrządu i zawory spotkały się z tłokami..dzięki za informacje jak zrobię to się pochwale co było[/list]


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:14, 17 Lis 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Uważaj na koło rozrządu żebyś odwrotnie nie założył


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:23, 17 Lis 2011 Zobacz profil autora
marek vw
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
i dodam jeszcze ze przy wysokich obrotach stukot znika i pojawia sie gdy silnik schoidzi z obrotow. i najbardziej jest slyszalny jak jestes pare metrow od samochodu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez marek vw dnia Pią 0:23, 18 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Czw 23:34, 17 Lis 2011 Zobacz profil autora
bogdan_2008
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: małopolska
Płeć: Mężczyzna

Post
Sprawdź może jeszcze wałek rozrządu a dokładnie wysokość krzywek może która jest jest wytarta, może któryś z hydraulicznych popychaczy.
Jak montowałeś rozrząd to sprawdzałeś czy koło pompy wtryskowej jest ok. Z tego co pamiętam jest ze zmianą konta wyprzedzania wtrysku / może tam być luz i stuka na wolnych obrotach a to nie rokuje dobrze/


Post został pochwalony 0 razy
Wto 11:10, 22 Lis 2011 Zobacz profil autora
marek vw
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
witam dałem sobie rady z witkiem wystarczyło rozwiercić kanał olejowy w głowicy do napinacza łańcucha.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 0:25, 23 Lis 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin