Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna dla mechaników samochodowych
Forum dla mechaników samochodowych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Audi A4 1.8T 1996r silnik AEB - problem z odpaleniem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
repenciusz
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tuliszków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:00, 14 Gru 2010    Temat postu: Audi A4 1.8T 1996r silnik AEB - problem z odpaleniem

Witam serdecznie. Szukam porady od bystrego fachowca. Od jakiegoś czasu samochód nie chce odpalać-ma problem z odpaleniem... Jak jest zima to odpali za którymś razem, albo wcale. W lecie jeździł po Francji i w Polsce i odpalał elegancko(było ciepło). Z czasem zimna/mrozu coraz gorzej.... Mam wuja mechanika i troche z nim przy samochodzie juz sie sprawdzało.... Iskry na świecach są, paliwo podaje ładnie, filtry są ok. Jedno co mnie zastanawia to to czy pompka paliwowa po przekręceniu do kontrolek cały czas ładuje... nie powinna czasem po paru sek przestać ładować? zastanawiam się także nad przekaźnikem 372 (audi) tzw sterownikem pompy paliwa-czy może on kieruje "ładowaniem"pompy-ciśnienia... Sciągana była głowica-sprawdzone zostały zawory ssące, wydechowe, napinacz łańcucha no i ok, sprawdzone zostało ustawinie paska rozrządu - znaków na kole itp i też ok. No i jeszcze w poźniejszym czaie coś sie zrobiło a mianowicie to że przy próbie odpalenia słychać piszczenie pik, pik ,pik coś koło 3 razy po 3 i koniec i tak za każym razem przy próbie odpalenia-nie jest to wina akumulatora bo sprawdzaone było na innym... Prosze o wszelkie podpowiedzi na te tematy, Kontakt GG; 117-116-00

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3640
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:36, 14 Gru 2010    Temat postu:

Po przekręceniu kluczyka powinna się odezwać pompa paliwa i wyłączyć i dopiero przy kręceniu rozrusznikiem powinna się załączyć i pracować.Powinna bić ciśnienie 3.5-4 bar tyle jest potrzebne do wtrysków.Łańcuch ustawiony do znaków?czujnik położenia wału sprawdź czy nie ma na nim opiłków.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
repenciusz
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tuliszków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:34, 14 Gru 2010    Temat postu:

no chyba tak, dlatego próbuje sie tego dowiedzieć, moja po przekreceniu ładuje non-stop i sie nie zatrzymuje-słychać ja cały czas aż do samego momentu odpalenia... co moze być popsute... przekaznik?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3640
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:57, 14 Gru 2010    Temat postu:

Zobacz na przekaźnik systemowy w skrzynce bezpieczników 6 lub7 albo już taka pompa wypracowana że nie daje rady.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
repenciusz
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tuliszków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:37, 14 Gru 2010    Temat postu:

wypiełem przekaznik pompki paliwa i przekrecilem stacyjke do kontrolek i pompka caly czas chodzi-ładuje... czy jest wpięta czy też nie cały czas ładuje-możliwe ze bedzie kostka walnieta, no i nie ma w niej impulsu podcisnienia do zatrzymania. Zakupiłem kostke nowa na allegro, jak przyjdzie to wepne i zobaczy sie czy laduje i sie zatrzymuje po naładowaniu ciśnienia, jesli tak problem rozwiazany, jesli nie to zabiore sie nad badaniem pomki paliwa...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:46, 14 Gru 2010    Temat postu:

zacznij od sprawdzenia błedów
jak jak wyjdzie czujnik temperatury silnika a pewnie masz 4-o pinowy to go wymien
problem powinien ustapić


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:58, 14 Gru 2010    Temat postu:

Błędy jak błędy ale można sprawdzić jaką temperaturę widzi ECU.
A z tą pompką to czasem nie na listwie takiego jak by zaworu upustowego co puszcza gdy ciśnienie w magistrali jest za duże? Może on nawalił i nie odpuszcza przez co pompka nie może zrobić ciśnienia?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:13, 14 Gru 2010    Temat postu:

no nawet mimo błedu temperature bedzie widział
a palić nie będzie Smile
a ciśnienie swoją droga
trzeba sprawdzić , ale sądze że gdyby zawór przepuszczał to auto po odpaleniu (cięzkim)
nie miało by pełnej mocy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ponin dnia Wto 23:17, 14 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3640
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:38, 14 Gru 2010    Temat postu:

repenciusz napisał:
wypiełem przekaznik pompki paliwa i przekrecilem stacyjke do kontrolek i pompka caly czas chodzi-ładuje... czy jest wpięta czy też nie cały czas ładuje-możliwe ze bedzie kostka walnieta, no i nie ma w niej impulsu podcisnienia do zatrzymania. Zakupiłem kostke nowa na allegro, jak przyjdzie to wepne i zobaczy sie czy laduje i sie zatrzymuje po naładowaniu ciśnienia, jesli tak problem rozwiazany, jesli nie to zabiore sie nad badaniem pomki paliwa...

Wypinaj przekaźniki za porządkiem może nie ten przekaźnik? nie może być wpięta pompka na krótko ten przekaźnik zasila pompkę paliwa i zasilanie na wtryski.Nie ma jakiś impulsów podciśnienia jest pompka pompuje paliwo do listwy zasilającej wtryski i musi wytworzyć ciśnienie 3.5-4 bar i zaworem ciśnienia resztę wraca do zbiornika i tak w koło.I jak pisałem po przekręceniu stacyjki powinna chodzić parę sekund i sterownik ją wyłącza poprzez przekaźnik i załącza po włączeniu rozrusznika żeby utrzymać ciśnienie na wtryskach.Możesz wypiąć całą listwę z wtryskami i zobaczysz czy wtryski chodzą podczas kręcenia rozrusznikiem tylko ostrożnie bo iskra gdzieś przeskoczy i pożar.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin