Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Chevy Camaro 78

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Chevy Camaro 78
Autor Wiadomość
Gość







Post Chevy Camaro 78
Witam , mam duzy problem.Chodzi o silnik V8 Chevroleta.Mam zgniecione elektrody na swiecach zaplonowych,czy ktos wie jaka to moze byc przyczyna ? Tydzien temu zgniotlo jedna a dzisiaj odkrecilem jeszcze raz wszystkie i byly zgniecione 2 na innym cylindrze.
Nie 13:15, 18 Paź 2009
turboplus+
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
byc moze zadlugie swiece wkreciles. ?chociaz to jest tylko moja sugestia zoabczymy co inni napisza.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 15:07, 18 Paź 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Mozliwe, ale czy za kazdym razem inna moze byc zgnieciona? Wydaje mi sie ze tloki nie powinny sie przesuwac do gory wiecej niz pozwoli im na to wal.Dziwna sprawa.
Nie 15:26, 18 Paź 2009
Gość







Post
Witam! Tak jak pisze kolega sprawdz czy sa wlasciwe swiece.Praktycznie nie ma innej mozliwosci aby tlok dochodzil do elektrod.Auto pewnie bylo przez poprzednikow(historia zawsze jest ciemna karta) udoskonalane.Jesli mozesz zalacz zdjecia.Pozdrawiam.Stefan.
Nie 23:29, 18 Paź 2009
Gość







Post
Dzieki za odpowiedz, wydaje mi sie ze mam za duze tloki i za male glowice.Jutro bede wiedzial co jest grane i wkleje fotki
Pon 23:42, 19 Paź 2009
Gość







Post
mi się wydaje że masz za dużo problemów, jest cos takiego co sie nazywa sześć więzów swobody i niektóre z nich właśnie odnoszą się do tłoka i coś takiego jak komora spalania co dotyczy głowicy.[nie ma za duzych tłoków i za małej głowicy]
Wto 13:08, 20 Paź 2009
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

Post
możliwe jest jeszcze że głowica jest już tyle zeszlifowana że będą tukły


Post został pochwalony 0 razy
Wto 16:50, 20 Paź 2009 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
zubi1990 napisał:
możliwe jest jeszcze że głowica jest już tyle zeszlifowana że będą tukły


Nie! Jezeli cos takiego by wystepowało czyli zawory były by powyzej płaszczyzny głowicy co jest nie mozliwe poniewaz spręzanie by uciekało...

Kolego masz V na której głowicy to sie dzieje? Wykrec swiece sprawdz je z katalogiem i dopiero wkrecaj. Wydaje mi sie ze jest za długi gwint...

Jakie auto dokładnie jaki silnik? Ile przebiegu?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:59, 22 Paź 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Witam,jest to Chevrolet Camaro 78 z silnikiem 383 Stroker 6.3L ok420 km 618 nm.
Przebieg ma ok 10.000km 2 lata temu byly instalowane nowe czesci tzn.nowe wnecznosci w skrzyni , moscie no i calkowicie przebudowany silnik z 5.7L ma 6,3L Juz wiem co sie stalo , ale dzienki za pomoc. Za duze tloki w stosunku do glowicy.

Post został pochwalony 0 razy
Pią 15:25, 23 Paź 2009
Gość







Post
Witam, co do tych wiezow swobody to ok ale jest cos takiego jak za duze tloki szczegolnie jak jest budowany Stroker V8. Do tego silnika jest kilkanascie rodzai tlokow z czego kazdy rozni sie wiadomo objetoscia to jeszcze trzeba dobrac je do skoku i do wielkosci glowicy i walka rozrzadu ktorych jest tez kilka rodzai , oczywiscie jeszcze chodzi o material jaki jest stosowany na ich wykonanie . w sumie robi sie kilkadziesiat rodzai tlokow to tego silnika.Poprostu poprzedni wlasciciel zalozyl je bo nie wiedzial ze sprzeda auto a chcial jeszcze zalozyc aluminiowe wieksze glowice,no ale nie zalozyl ja tez nie no i sie popsulo:-), Ale juz znalazlem odpowiednie tloki do tego silnika i glowicy teraz pozostalo mi je kupic i zainstalowac. Mam nadzieje ze dam rade. Jak wybebesze silnik to zrobie fotki tych tlokow, ale juz za ciekawie nie wygladaja , cztery maja wylamane brzegi i widac pierscianie.
Pią 15:40, 23 Paź 2009
Gość







Post
Witam, swiece so ok tzn. idalne do tego silnika a caly problem polegal na tlokach ktore byly na styk a do tego ja dolozylem swoje 5groszy przestawiajac mu zaplon o kilka stopni.Faktem jest jak by byly dopowiedzie tloki to nic by sie nie stalo , no ale polak uczy sie na bledach. Tylko szkoda ze czasami na nie swoich.Jak dowiadywalem sie o rodzaj tlokow to facet z kmj preformance.com dobral do mojego silnika 5cc a w silniku sa 11cc, to tylko taka subtelna roznica , no ale dobrze ze to sie tylko skonczylo na zgniecionych swiecach i polamanych czesciowo brzegach tlokow.
Pią 15:52, 23 Paź 2009
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin