Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Chevy Camaro 78 |
|
Witam , mam duzy problem.Chodzi o silnik V8 Chevroleta.Mam zgniecione elektrody na swiecach zaplonowych,czy ktos wie jaka to moze byc przyczyna ? Tydzien temu zgniotlo jedna a dzisiaj odkrecilem jeszcze raz wszystkie i byly zgniecione 2 na innym cylindrze.
|
|
Nie 13:15, 18 Paź 2009 |
|
|
|
|
turboplus+
Starszy młotkowy
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
byc moze zadlugie swiece wkreciles. ?chociaz to jest tylko moja sugestia zoabczymy co inni napisza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 15:07, 18 Paź 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
Mozliwe, ale czy za kazdym razem inna moze byc zgnieciona? Wydaje mi sie ze tloki nie powinny sie przesuwac do gory wiecej niz pozwoli im na to wal.Dziwna sprawa.
|
|
Nie 15:26, 18 Paź 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
Witam! Tak jak pisze kolega sprawdz czy sa wlasciwe swiece.Praktycznie nie ma innej mozliwosci aby tlok dochodzil do elektrod.Auto pewnie bylo przez poprzednikow(historia zawsze jest ciemna karta) udoskonalane.Jesli mozesz zalacz zdjecia.Pozdrawiam.Stefan.
|
|
Nie 23:29, 18 Paź 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
Dzieki za odpowiedz, wydaje mi sie ze mam za duze tloki i za male glowice.Jutro bede wiedzial co jest grane i wkleje fotki
|
|
Pon 23:42, 19 Paź 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
mi się wydaje że masz za dużo problemów, jest cos takiego co sie nazywa sześć więzów swobody i niektóre z nich właśnie odnoszą się do tłoka i coś takiego jak komora spalania co dotyczy głowicy.[nie ma za duzych tłoków i za małej głowicy]
|
|
Wto 13:08, 20 Paź 2009 |
|
|
zubi1990
FACHMAN
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SPYTKOWICE Płeć:
|
|
|
|
możliwe jest jeszcze że głowica jest już tyle zeszlifowana że będą tukły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 16:50, 20 Paź 2009 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
| | możliwe jest jeszcze że głowica jest już tyle zeszlifowana że będą tukły |
Nie! Jezeli cos takiego by wystepowało czyli zawory były by powyzej płaszczyzny głowicy co jest nie mozliwe poniewaz spręzanie by uciekało...
Kolego masz V na której głowicy to sie dzieje? Wykrec swiece sprawdz je z katalogiem i dopiero wkrecaj. Wydaje mi sie ze jest za długi gwint...
Jakie auto dokładnie jaki silnik? Ile przebiegu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:59, 22 Paź 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
Witam,jest to Chevrolet Camaro 78 z silnikiem 383 Stroker 6.3L ok420 km 618 nm.
Przebieg ma ok 10.000km 2 lata temu byly instalowane nowe czesci tzn.nowe wnecznosci w skrzyni , moscie no i calkowicie przebudowany silnik z 5.7L ma 6,3L Juz wiem co sie stalo , ale dzienki za pomoc. Za duze tloki w stosunku do glowicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 15:25, 23 Paź 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
Witam, co do tych wiezow swobody to ok ale jest cos takiego jak za duze tloki szczegolnie jak jest budowany Stroker V8. Do tego silnika jest kilkanascie rodzai tlokow z czego kazdy rozni sie wiadomo objetoscia to jeszcze trzeba dobrac je do skoku i do wielkosci glowicy i walka rozrzadu ktorych jest tez kilka rodzai , oczywiscie jeszcze chodzi o material jaki jest stosowany na ich wykonanie . w sumie robi sie kilkadziesiat rodzai tlokow to tego silnika.Poprostu poprzedni wlasciciel zalozyl je bo nie wiedzial ze sprzeda auto a chcial jeszcze zalozyc aluminiowe wieksze glowice,no ale nie zalozyl ja tez nie no i sie popsulo:-), Ale juz znalazlem odpowiednie tloki do tego silnika i glowicy teraz pozostalo mi je kupic i zainstalowac. Mam nadzieje ze dam rade. Jak wybebesze silnik to zrobie fotki tych tlokow, ale juz za ciekawie nie wygladaja , cztery maja wylamane brzegi i widac pierscianie.
|
|
Pią 15:40, 23 Paź 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
Witam, swiece so ok tzn. idalne do tego silnika a caly problem polegal na tlokach ktore byly na styk a do tego ja dolozylem swoje 5groszy przestawiajac mu zaplon o kilka stopni.Faktem jest jak by byly dopowiedzie tloki to nic by sie nie stalo , no ale polak uczy sie na bledach. Tylko szkoda ze czasami na nie swoich.Jak dowiadywalem sie o rodzaj tlokow to facet z kmj preformance.com dobral do mojego silnika 5cc a w silniku sa 11cc, to tylko taka subtelna roznica , no ale dobrze ze to sie tylko skonczylo na zgniecionych swiecach i polamanych czesciowo brzegach tlokow.
|
|
Pią 15:52, 23 Paź 2009 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|