| 
	
		| 
 
	
	
	
		| Autor | Wiadomość |  
		| Gość 
 
 
 
 
 | 
			
				|  Chevy Camaro 78 |  |  
				| Witam , mam duzy problem.Chodzi o silnik V8 Chevroleta.Mam zgniecione elektrody na swiecach zaplonowych,czy ktos wie jaka to moze byc przyczyna ? Tydzien temu zgniotlo jedna a dzisiaj odkrecilem jeszcze raz wszystkie i byly zgniecione 2 na innym cylindrze. 
 |  |  
		| Nie 13:15, 18 Paź 2009 |  |  
		|  |  |  |  |  |  
		| turboplus+ Starszy młotkowy
 
  
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 10 Paź 2009 Posty: 138
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 
 Płeć:
   |  
 | 
			
				|   |  |  
				| byc moze zadlugie swiece wkreciles. ?chociaz to jest tylko moja sugestia zoabczymy co inni napisza. 
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Nie 15:07, 18 Paź 2009 |   |  
		|  |  
		| Gość 
 
 
 
 
 | 
			
				|   |  |  
				| Mozliwe, ale czy za kazdym razem inna moze byc zgnieciona? Wydaje mi sie ze tloki nie powinny sie przesuwac do gory wiecej niz pozwoli im na to wal.Dziwna sprawa. 
 |  |  
		| Nie 15:26, 18 Paź 2009 |  |  
		|  |  
		| Gość 
 
 
 
 
 | 
			
				|   |  |  
				| Witam! Tak jak pisze kolega sprawdz czy sa wlasciwe swiece.Praktycznie nie ma innej mozliwosci aby tlok dochodzil do elektrod.Auto pewnie bylo przez poprzednikow(historia zawsze jest ciemna karta) udoskonalane.Jesli mozesz zalacz zdjecia.Pozdrawiam.Stefan. 
 |  |  
		| Nie 23:29, 18 Paź 2009 |  |  
		|  |  
		| Gość 
 
 
 
 
 | 
			
				|   |  |  
				| Dzieki za odpowiedz, wydaje mi sie ze mam za duze tloki i za male glowice.Jutro bede wiedzial co jest grane i wkleje fotki 
 |  |  
		| Pon 23:42, 19 Paź 2009 |  |  
		|  |  
		| Gość 
 
 
 
 
 | 
			
				|   |  |  
				| mi się wydaje że masz za dużo problemów, jest cos takiego co sie nazywa sześć więzów swobody i niektóre z nich właśnie odnoszą się do tłoka i coś takiego jak komora spalania co dotyczy głowicy.[nie ma za duzych tłoków i za małej głowicy] 
 |  |  
		| Wto 13:08, 20 Paź 2009 |  |  
		|  |  
		| zubi1990 FACHMAN
 
  
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 23 Lut 2009 Posty: 592
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 13 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: SPYTKOWICE
 Płeć:
   |  
 | 
			
				|   |  |  
				| możliwe jest jeszcze że głowica jest już tyle  zeszlifowana że będą tukły 
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Wto 16:50, 20 Paź 2009 |   |  
		|  |  
		| Kełysz ADMIN
 
  
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 04 Mar 2009 Posty: 1636
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 60 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Bolesławiec
 Płeć:
   |  
 | 
			
				|   |  |  
				| 	|  |  	|  | możliwe jest jeszcze że głowica jest już tyle  zeszlifowana że będą tukły | 
 
 Nie! Jezeli cos takiego by wystepowało czyli zawory były by powyzej płaszczyzny głowicy co jest nie mozliwe poniewaz spręzanie by uciekało...
 
 Kolego masz V na której głowicy to sie dzieje? Wykrec swiece sprawdz je z katalogiem i dopiero wkrecaj. Wydaje mi sie ze jest za długi gwint...
 
 Jakie auto dokładnie jaki silnik? Ile przebiegu?
 
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Czw 21:59, 22 Paź 2009 |   |  
		|  |  
		| Gość 
 
 
 
 
 | 
			
				|   |  |  
				| Witam,jest to Chevrolet Camaro 78 z silnikiem 383 Stroker 6.3L ok420 km 618 nm. Przebieg ma ok 10.000km 2 lata temu byly instalowane nowe czesci tzn.nowe wnecznosci w skrzyni , moscie no i calkowicie przebudowany silnik z 5.7L ma 6,3L Juz wiem co sie stalo , ale dzienki za pomoc. Za duze tloki w stosunku do glowicy.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 
 |  |  
		| Pią 15:25, 23 Paź 2009 |  |  
		|  |  
		| Gość 
 
 
 
 
 | 
			
				|   |  |  
				| Witam, co do tych wiezow swobody to ok ale jest cos takiego jak za duze tloki szczegolnie jak jest budowany Stroker V8. Do tego silnika jest kilkanascie rodzai tlokow z czego kazdy rozni sie wiadomo objetoscia to jeszcze trzeba dobrac je do skoku i do wielkosci glowicy i walka rozrzadu ktorych jest tez kilka rodzai , oczywiscie jeszcze chodzi o material jaki jest stosowany na ich wykonanie . w sumie robi sie kilkadziesiat rodzai tlokow to tego silnika.Poprostu poprzedni wlasciciel zalozyl je bo nie wiedzial ze sprzeda auto a chcial jeszcze zalozyc aluminiowe wieksze glowice,no ale nie zalozyl ja tez nie no i sie popsulo:-), Ale juz znalazlem odpowiednie tloki do tego silnika i glowicy teraz pozostalo mi je kupic i zainstalowac. Mam nadzieje ze dam rade. Jak wybebesze silnik to zrobie fotki tych tlokow, ale juz za ciekawie nie wygladaja , cztery maja wylamane brzegi i widac pierscianie. 
 |  |  
		| Pią 15:40, 23 Paź 2009 |  |  
		|  |  
		| Gość 
 
 
 
 
 | 
			
				|   |  |  
				| Witam, swiece so ok tzn. idalne do tego silnika a caly problem polegal na tlokach ktore byly na styk a do tego ja dolozylem swoje 5groszy przestawiajac mu zaplon o kilka stopni.Faktem jest jak by byly dopowiedzie tloki to nic by sie nie stalo , no ale polak uczy sie na bledach. Tylko szkoda ze czasami na nie swoich.Jak dowiadywalem sie o rodzaj tlokow to facet z kmj preformance.com dobral do mojego silnika 5cc a w silniku sa 11cc, to tylko taka subtelna roznica , no ale dobrze ze to sie tylko skonczylo na zgniecionych swiecach i polamanych czesciowo brzegach tlokow. 
 |  |  
		| Pią 15:52, 23 Paź 2009 |  |  
		|  |  
		|  |  
  
	| 
 
 | Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 
 |  |  |