Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Ciężkie sprzegło volvo s40 1998r.
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Ciężkie sprzegło volvo s40 1998r.
Autor Wiadomość
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
było dobrze dopuki był smar nie ma smaru a wytarta tulejka robi swoje...


Post został pochwalony 0 razy
Nie 17:41, 26 Kwi 2015 Zobacz profil autora
syffon
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 30 Mar 2015
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
i to takie g...o powoduje te problemy?
Ja myśłałem że godacie o łożysku.
A to to jest w skrzyni?
A wysprzęglik albo pompa sprzęgła też może to powodować.
Ale jak posmarowali to to czemu po x kilometrów smaru niema? Wyciekł?

Nierozumiem też czemu się zmieniło łapaanie sprzęgła bo na nowych częściach nie powinno odrazu łapać przy podłodzę (tak łapało jak było lekkie) Bo jak łapie w połowie a naprawdę już łapie na górze to bardzo to mi przeszkadza. A mówią że to samoregulujące bo na płynie ale jak takie jest to czemu najpierw po montażu łapało przy podłodze.

No i co to też to mo do zgrzytania. Bo jak bralo przy podłodzę to wysprzęgłało na pewno bo mi biegi nie zgrzytały. A teraz nie wrzuce poprostu wstecznego biegu tak sobie tylko musze najpierw wrzucić jakiś do przodu a potem R. Regulacja na lewarku coś da?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez syffon dnia Pon 13:33, 27 Kwi 2015, w całości zmieniany 2 razy
Pon 13:31, 27 Kwi 2015 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jest wypracowana tulejka i kosi łożysko przy wycisku i nie wyciska równo sprężyny docisku[słoneczka] to jest tak jak dwa palce w du.....jeden mniej drugi więcej.A to musi być równo wyciśnięte żeby tarcza sprzęgłowa mogła się zatrzymać inie obcierać jeszcze o koło lub docisk wtedy biegi wchodzą bez zgrzytów,jeszcze biegi które są synchronizowane to przy włączeniu synchronizator jeszcze koło wyhamuje i wchodzi bez zgrzytu a to twoje R [wsteczny]już zgrzyta bo jest nie synchronizowany.A tak to jest to możliwe że kosi łożysko.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 14:21, 27 Kwi 2015 Zobacz profil autora
syffon
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 30 Mar 2015
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Można jezdzić? Zajade ten cały komplet tak czy nie?
Ale to też ma wpływ na piszczenie i cięzkie chodzenie i na branie od góry? Jakim cudem jak tarcza przecież po 50km się nie zjechała do 0? Bo bierze teraz w polowie ku górze. dzieki


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:53, 27 Kwi 2015 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Tarcza się nie zjechała,tylko ten wsteczny wkurza bo zgrzyta.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 20:58, 27 Kwi 2015 Zobacz profil autora
syffon
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 30 Mar 2015
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Można jezdzić? Bardzo dziękuję za rady. Jeszcze mi objaśnijcie czemu teraz łapie na górze a łapało wcześniej odrazu przy dywaniku i to skrzypienie i ciężkość pedału to też od tego sprzęgła?
Czytałem że zgrzytanie jest od tunelek wybieraka a ciężkość, skrzypienie pedała od wysprzęglika ew. pompy sprzegła


Post został pochwalony 0 razy
Wto 12:24, 28 Kwi 2015 Zobacz profil autora
syffon
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 30 Mar 2015
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Roman59 napisał:
Jest wypracowana tulejka i kosi łożysko przy wycisku i nie wyciska równo sprężyny docisku[słoneczka] to jest tak jak dwa palce w du.....jeden mniej drugi więcej.A to musi być równo wyciśnięte żeby tarcza sprzęgłowa mogła się zatrzymać inie obcierać jeszcze o koło lub docisk wtedy biegi wchodzą bez zgrzytów,jeszcze biegi które są synchronizowane to przy włączeniu synchronizator jeszcze koło wyhamuje i wchodzi bez zgrzytu a to twoje R [wsteczny]już zgrzyta bo jest nie synchronizowany.A tak to jest to możliwe że kosi łożysko.
Owa tuleja ma wpływ na zgrzyty czy na ciężkość pedału?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 17:57, 24 Cze 2015 Zobacz profil autora
syffon
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 30 Mar 2015
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
czy żeby tę tuleje wymienić trzeba rozebrać skrzynie?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 13:31, 29 Cze 2015 Zobacz profil autora
syffon
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 30 Mar 2015
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
odświezam


Post został pochwalony 0 razy
Wto 14:29, 30 Cze 2015 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Trzeba zwalić skrzynie. Zamykam bo rozmowa do niczego nie prowadzi


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:33, 05 Lip 2015 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin