Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Clio 1 bardzo kopci

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Clio 1 bardzo kopci
Autor Wiadomość
Gość







Post Clio 1 bardzo kopci
Tak jak w temacie moje clio kopci jak lokomotywa co może być przyczyną?
Sob 0:32, 18 Sie 2007
manios
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sanok

Post
strasznie duzo moze byc przyczyn
nie rozpisales sie zabardzo wiec chyba raczej wruzka ci jest potrzebna ale masz tu pare przyczyn
moze byc uszczelka pod glowica i albo pali olej
albo plyn chlodzacy
moze tez pierscienie ci puszczaja troszku
moze uszczelniacze zaworow
sprawdz czego ci ubywa w aucie i na jaki kolor kopci to wtedy pomyslimy
sprawdz tez wszystkie swiece pewnie na ktorejs bedzie jakis osad zobacz jakiego koloru to chyba tyle
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Sob 1:41, 18 Sie 2007 Zobacz profil autora
Gość







Post
Wiec tak uszczelka pod głowicą raczej ok nic nie przemawia za jej uszkodzeniem kolor dymu jest koloru szarego taki ciemnawy wydaje mi sie ze oleju nie łyka ma po 13 bar na kazdym cylindrze świece po paru minutach robią się czarne tak jak by były całe w sadzach są suche
Sob 9:38, 18 Sie 2007
manios
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sanok

Post
okejka wiec tak
jesli swiece sa tylko zakopcone to byla by to wina zaplonu moze ktos robil cos przy przewodach zaplonowych moze nie sa w odpowiedniej kolejnosci
moze tez byc wina rozrzadu jesli ostatnio go wymieniales
sluchaj napisz cos wiecej czy ktos cos robilo przy Twoim wozie i jak to sie stalo tak odrazu czy powolutku czy silnik pracuje normalnie czy cos wiecej sie dzieje.................. czekam
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Nie 0:53, 19 Sie 2007 Zobacz profil autora
Gość







Post
jeśli pierscienie i uszczelniacze nie puszczają a pierscienie raczej odpadaja zbyd dobra kompresia to zostaja jeszcze uszczelniacze trzonków zaworów. Wina zapłonu raczej nie przewody miesiac temu zmienialem swiece tez zapłon w clio ustawia sie elektronicznie wiec bledu tez nie ma auto jest na gazniku pierburg 32 1b1 i tu moze byc pies pogrzebany bardzo duzo pali paliwa mozliwe ze jest rozlegulowany kiedys kombinowałem ustawić obroty i sklad mieszanki niestety tylko pogorszyłem sprawe na gazniku sie nie znam aktualnie przed oczami mam kilka książek o gaznikach moze uda mi sie cos z tego załapać. Jest ktoś na forum majacy jakies pojecie o gaznikach nailepiej o tym co ja mam ?
Wto 12:05, 21 Sie 2007
manios
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sanok

Post
no tak............. ale gazniki to nie moja dzialka sorki Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Śro 2:18, 22 Sie 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin