Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Clio I amortyzatory

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Clio I amortyzatory
Autor Wiadomość
drajwer12
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post Clio I amortyzatory
Witam koledzy mam takie pytanie a mianowicie byłem na przeglądzie technicznym i po sprawdzenie amortyzatorów okazało się że z tyłu w cale nie tłumią a z przodu jeden 50 drugi 40 % więc mama takie pytanie które lepiej wymienić tył najpierw żeby się bardziej drogi trzymał w zakrętach czy przód bo na te i na te nie mam kasy a te przednie narzazie jeszcze chwile by były o zimy może . Proszę o pomoc .


Post został pochwalony 0 razy
Pią 15:46, 01 Lip 2011 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
Oczywiście że najpierw do wymiany tylne te z przodu jeszcze nie są takie tragiczne skoro mają 40 i 50%. Tył jest ważny bo będzie ci pływał na zakrętach.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 17:21, 01 Lip 2011 Zobacz profil autora
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post
mario23 napisał:
Oczywiście że najpierw do wymiany tylne te z przodu jeszcze nie są takie tragiczne skoro mają 40 i 50%. Tył jest ważny bo będzie ci pływał na zakrętach.

kolega ma racje dodam że dobija na pewno tył auta i za chwile sprężyna będzie do wymiany.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 7:48, 02 Lip 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
karol83 napisał:
mario23 napisał:
Oczywiście że najpierw do wymiany tylne te z przodu jeszcze nie są takie tragiczne skoro mają 40 i 50%. Tył jest ważny bo będzie ci pływał na zakrętach.

kolega ma racje dodam że dobija na pewno tył auta i za chwile sprężyna będzie do wymiany.

Jak dobija to sprężyna do wymiany a teleskop nie ma nic do dobijania przez to nazywa się amortyzator.Amortyzator nie jest ani sprężyną ani resorem ani drążkiem skrętnym jest tylko i wyłącznie amortyzatorem.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 14:48, 02 Lip 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin