Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Co jest do wymiany przy ściętym od wew. ogumieniu?

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Co jest do wymiany przy ściętym od wew. ogumieniu?
Autor Wiadomość
sunmac28
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

Post Co jest do wymiany przy ściętym od wew. ogumieniu?
Witajcie,
Mam sie dowiedzieć co może w "zawieszeniu piszczeć" jeśli po skręceniu kół to w jedną, to w drugą stronę, od strony wewnetrznej widać ściętą oponę na obu? Czy sprawdzać również tył? pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Śro 16:02, 02 Cze 2010 Zobacz profil autora
Du-Di
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

Post
Może na początek to napisz o jakie auto chodzi.
A pewnikiem masz do wymiany przegub kulisty ( końcówka wahacza ,zwrotnicy,) może być też łożysko kolumny, lub końcówki drążków kierowniczych. A tak na 100% to wszystkie punkty w których powstały luz powoduje wyłożenie się koła tzn. dołem szerzej górą węziej ,lub rozbieżności przodem szerzej itd, będą koła piszczeć , w drugim przypadku mniej ale za to trudniej jest prowadzić auto.
Tyłu nie musisz sprawdzać ,bo z piszczeniem nie ma nic wspólnego.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 16:23, 02 Cze 2010 Zobacz profil autora
sunmac28
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

Post
Du-Di doceniam Twoje chęci, ale hasło "piszczy" nie dotyczy dźwięku. Tak napisałem "co w trawie piszczy" :-D Po prostu jak się okazało opony w aucie od wew. są ścięte. Szukam powodu Cool


Post został pochwalony 0 razy
Śro 16:31, 02 Cze 2010 Zobacz profil autora
Du-Di
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

Post
A już pomijają odgłos ,bo on może się wydobywać ,odpisałem jakie mogą być przyczyny.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 16:44, 02 Cze 2010 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Wjedź sobie na kanał/podnośnik weź w łapkę łomik i zacznij testować zawieszenie, wszystkie tulejki, tuleje itp, chwyć za drążki kierownicze niech druga osoba telepie szybko kierownicą, sprawdź czy nie ma luzów, jeżeli wszystko będzie ok to jedź do mechanika bo słabo szukasz Kwadratowy jeżeli mechanik stwierdzi że wszystko gra to jedź na zbieżność i po kłopocie Kwadratowy


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:12, 02 Cze 2010 Zobacz profil autora
oldstaszek
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z jutra
Płeć: Mężczyzna

Post Re: Co jest do wymiany przy ściętym od wew. ogumieniu?
sunmac28 napisał:
Witajcie,
Mam sie dowiedzieć co może w "zawieszeniu piszczeć" jeśli po skręceniu kół to w jedną, to w drugą stronę, od strony wewnetrznej widać ściętą oponę na obu? Czy sprawdzać również tył? pozdrawiam


Generalnie - takie zużycie świadczy najczęściej o złej zbieżności tj za mała.
Określa się to także rozbieżnością.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:37, 02 Cze 2010 Zobacz profil autora
kamikadze20077
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 12 Cze 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Kolega nam nadal nie napisal z jakim autem ma do czynienia .
Jesli beda jakies luzy i powymieniasz czesci to koniecznie spreawz takze zbieznosc po tym bo pewnie bedzie trzeba od nowa ustawic


Post został pochwalony 0 razy
Sob 10:13, 12 Cze 2010 Zobacz profil autora
sunmac28
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

Post
Już mówię - chodzi o Chrysler PT Cruiser. Przepraszam za przerwę, ale walczymy z wodą, ktora pojawiła się u nas w zeszłym tygodniu.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 14:44, 12 Cze 2010 Zobacz profil autora
wasylek
Fachura
Fachura



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: gdansk
Płeć: Mężczyzna

Post
opony scina bo jest zle ustawiona zbieznosc lub geometria . sprawdz pochylenie koła i zbieznosc. jesli nie bedzie zbieznosci odpowiedniej to sprawdzaj sobie zawias i jeli gra to ustawiaj od nowa jesli masz sprzet jesli nie to jedz do kogos innego


Post został pochwalony 0 razy
Nie 10:48, 13 Cze 2010 Zobacz profil autora
pawcio
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin

Post
Na początku zobacz jaki jest stan ciśnienia w ogumieniu bo od tego dużo zależy


Post został pochwalony 0 razy
Wto 6:18, 22 Cze 2010 Zobacz profil autora
wasylek
Fachura
Fachura



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: gdansk
Płeć: Mężczyzna

Post
cisnienie jest wazne ale nie przy scietej jednej stronie gdy cisnienie jest zbyt małe moze scinac oba ranty ale nie musi i napewno powoduje spekanie opony na bokach. zbyt wysokie cisnienie powoduje zdartą opone normalnie ale tylko na sroidku na wąskim pasku. 1/3 szerokosci


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:36, 22 Cze 2010 Zobacz profil autora
pemger
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Kolego a możesz napisać jakie koła i opony masz w tym autku?! Chodzi o rozmiar.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:24, 11 Sie 2010 Zobacz profil autora
grzegorzp91
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Małopolskie
Płeć: Mężczyzna

Post
pawcio napisał:
Na początku zobacz jaki jest stan ciśnienia w ogumieniu bo od tego dużo zależy


...i nie jezdzij po koleinach...


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:30, 25 Sie 2010 Zobacz profil autora
kalus
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 24 Sie 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wieszowa, Świętoszowice
Płeć: Mężczyzna

Post
ja bym stawiał na drążki i ustaw sobie geometrię kół.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:47, 25 Sie 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin