Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
BMW 735 bierze olej na rozgrzanym silniku (zasysa korek)

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
BMW 735 bierze olej na rozgrzanym silniku (zasysa korek)
Autor Wiadomość
miichu666
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post BMW 735 bierze olej na rozgrzanym silniku (zasysa korek)
BMW 735i co może być przyczyną zauważyłem ze jak się zagrzeje sprężarka idąca od filtra powietrza wyłącza się nie wiem czy tak powinno być na zimnym silniku pracuje jak się zagrzeje koniec robi się podciśnienie i spala olej ktoś się spotkał z taką sytuacją? gdzie jest sterowanie od tej sprężarki ???
pomocy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Post został pochwalony 0 razy
Czw 8:44, 12 Sie 2010 Zobacz profil autora
miichu666
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
więc tak dowiedziałem sie ze pompka wspomaga tylko na zimnym silniku odmy są drozne macie jakies pomysly???


Post został pochwalony 0 razy
Czw 14:36, 12 Sie 2010 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Dobrze rozumiem? Turbo Ci się zacina jak się rozgrzeje i spala olej? To by było na to że się zapieka. ma słabe smarowanie, staje, ciśnienie oleju które smaruje turbo wychodzi w kolektor dolotowy i się spala. Jak by nie było turbo do regeneracji.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 15:14, 12 Sie 2010 Zobacz profil autora
miichu666
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
nie nie tam nie ma turbiny to jest taka pomiocnicza sprezarka doprowadzająca powietrze do kolektora sącego dowiedzialem sie ze ma sie wylanczac na rozgrzanym silniku juz sam nie wiem wielu juz grzebalo dalej lipa


Post został pochwalony 0 razy
Czw 15:17, 12 Sie 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
To jak wiesz że się ma wyłączyć na rozgrzanym silniku to musi siedzieć jakiś czujnik temperatury który wyłączy tą turbinę.Ale podłącz pod komputer i musi coś wyjść.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 16:53, 12 Sie 2010 Zobacz profil autora
miichu666
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
byl podpięty pod kompa jest błąd poboru lewego powietrza
takze niec to mi nie mowi nie wiadomo skąd


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:57, 12 Sie 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Posprawdzaj wszystkie węże ze skrzyni korbowej podłączane do kolektora ssącego czy któryś jest nie dziurawy.I podaj kod błędu.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:20, 12 Sie 2010 Zobacz profil autora
miichu666
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
wszystko ok nic nie popękane kodu błędu na razie nie mam jak coś to po weekendzie


Post został pochwalony 0 razy
Pią 16:29, 13 Sie 2010 Zobacz profil autora
miichu666
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
więc tak w serwisie powiedzieli ze sprawdzą wszystko dokladnie i na sto procent znajdą o co chodzi okaze sie w tym tygodniu czarny scenariusz walnięta uszczelka pod glowicą ale zobaczymy dam znac co i jak Wink


Post został pochwalony 0 razy
Pon 10:06, 16 Sie 2010 Zobacz profil autora
miichu666
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
więc tak serwis jak dla mnie to żenada sami nie wiedzą co jest obstawiają jak na loterii albo uszczelka pod glowicą albo przekaźnik pompy lub odmy które już sprawdzałem zapewniali ze juz mieli taki przypadek co sie okazuje chyba jeszcze takiego nie bylo zaczną sie dobierać do wymieniana to zrównoważy się z wartosćią kupna silnika macie jakieś pomysły ??


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:59, 17 Sie 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Olej wysysa to uszczelka pod głowicą? zabierz puki jeszcze jest czas bo kto za to zapłaci i ile,zobacz po ile te silniki chodzą żebyś był zorientowany i podjął decyzję.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:33, 17 Sie 2010 Zobacz profil autora
miichu666
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
w sobotę za uszczelniacze sie biore Wink


Post został pochwalony 0 razy
Wto 16:53, 24 Sie 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin