Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Mazda 626 2.5 v6 Problem tłoki.

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Mazda 626 2.5 v6 Problem tłoki.
Autor Wiadomość
cris182
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post Mazda 626 2.5 v6 Problem tłoki.
Witam.
Mam problem z moją Mazda 626 2.5l v6, otóż chcę ustawić pasek rozrządu i nie wiem w jakiej pozycji muszą być ustawione tłoki.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:27, 22 Sie 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Wał ma znaki i ustawiasz na godz 12,wałek rozrządu prawy też ma znaki i ustawiasz na godz 11 a wałek lewy na godz 10 też do znaków.Znaki koła rozrządu i na osłonach.
Sprawdź napinacz paska czy popychacz wystaje na wysokość 14-16mm jeśli nie to wymień na nowy.Jak dobry to wciśnij bolec na prasce lub na dźwignie przy samochodzie i włóż bolec w dolny otwór a po założeniu paska i rolki tylko wyciągniesz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Nie 14:01, 22 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Nie 13:50, 22 Sie 2010 Zobacz profil autora
cris182
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Napinacz paska wystaje tak jak piszesz, a jeżeli chodzi o znaki przy ustawianiu rozrządu to wszystko jest ok.
Lecz bardzo mnie interesuje czy ważne są tylko punkty czy też ustawienie tłoków, czy tłoki mogą być w jakiejkolwiek pozycji czy też nie..?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 14:10, 22 Sie 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
cris182 napisał:
Napinacz paska wystaje tak jak piszesz, a jeżeli chodzi o znaki przy ustawianiu rozrządu to wszystko jest ok.
Lecz bardzo mnie interesuje czy ważne są tylko punkty czy też ustawienie tłoków, czy tłoki mogą być w jakiejkolwiek pozycji czy też nie..?

Jak ustawiasz do znaków to nie interesują cię tłoki bo inaczej ci nie wyjdzie chyba że kombinowałeś coś z kłem rozrządu na wale korbowym i pytasz się o ustawienie tłoków.A tłoki byle gdzie nie będą bo dojdzie do kolizji zawory tłok i jak będzie przestawiony rozrząd to nie odpalisz.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 14:37, 22 Sie 2010 Zobacz profil autora
cris182
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
No właśnie w tym tkwi problem, że zerwał mi się pasek rozrządu w trakcie wolnej jazdy.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 14:39, 22 Sie 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
No i nie ma problemu tylko ustawiaj do znaków i odpalaj i zobaczysz wtedy czy się coś stało z zaworami czy nie bo inaczej nie sprawdzisz bo nie zawsze musi dojść do kolizji i może być OK.
Tylko jak zakładasz pasek zaczynaj od prawej strony,i zawsze kręć w prawą stronę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Nie 14:47, 22 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Nie 14:44, 22 Sie 2010 Zobacz profil autora
cris182
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
A co z tymi tłokami przy zerwaniu paska bo w momencie zerwania wał na pewno się obrócił .


Post został pochwalony 0 razy
Nie 15:25, 22 Sie 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
No obrócił się ale nie raz jest że są bezkolizyjne i będzie dobrze tam masz dwa zawory na cylinder i są schowane w komorze spalania w głowicy.Ale musisz odpalić żeby się dowiedzieć czy się nić nie stało.


Post został pochwalony 1 raz
Nie 16:24, 22 Sie 2010 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
I generalnie pamiętaj o jednej dość istotnej sprawie, jak poskładasz i napniesz pasek to obkręć wałem kilka razy żeby zobaczyć czy nie ma kolizji, potem pal, jak zapali to wesoło, jak nie zapali to albo coś źle złożyłeś albo masz głowicę do zwalenia po poprzedniej kolizji


Post został pochwalony 0 razy
Nie 22:30, 22 Sie 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin