Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Dławienie, trzęsienie na postoju

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Dławienie, trzęsienie na postoju
Autor Wiadomość
LexusGs300
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post Dławienie, trzęsienie na postoju
Witam!

Pozsiadam Lexusa Gs 300 93 r. Automat (benzyna,LPG) Problem jest taki ze trzesie autem na postoju (spada do ok 600) kiedy ruszam wciskajac lekko gaz chwile zaszarpie i jedzie, na bardzo dobrze rozgrzanym silniku problem ustepuje i trzyma ponad 800 obr./ Kolejny problem z dławieniem kiedy wciskam mocniej gaz, przy zrzucaniu biegu dławi sie po czym przyspiesza tak jakby chcial a nie mogl, popuszcze troche gazu i idzie normalnie.

Ostatnio wymieniane:
Przeplywomierz
Nowe swiece platynowe
Filtr powietrza
Wymieniony katalizator na strumienice


Post został pochwalony 0 razy
Wto 18:48, 16 Lut 2010 Zobacz profil autora
jojtek
Spec
Spec



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Może trzeba ustawic teraz dawke paliwa, wyglada tak jak by sie zalewal na wolnych obrotach. A sonda lambda byla sa katalizatorem czy przed katem??


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:23, 16 Lut 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
A sonda lambda byla sa katalizatorem czy przed katem??[/quote]

Ze o co codzi ?
Zastanawiam sie nad diagnostyką komputerową czy to by cos dalo, ale gdzie nie pojade to nie maja wtyczki pod ten model auta
Wto 22:59, 16 Lut 2010
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
sprawdz przewody WN moze mają przebicie (wtedy szarpie i przyspiesza z opuznieniem )
zazwyczaj nasila sie to przy odwilży, jak silnik się rozgrzeje to w tedy przechodzi


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez ponin dnia Śro 0:03, 17 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Śro 0:02, 17 Lut 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
ponin napisał:
sprawdz przewody WN moze mają przebicie (wtedy szarpie i przyspiesza z opuznieniem )
zazwyczaj nasila sie to przy odwilży, jak silnik się rozgrzeje to w tedy przechodzi


Fakt rzeczywiscie zaczela sie odwilz i tak zaczelo sie dziac... Ale jest coraz gorzej.. teraz nawet przy rozgrzanym tak sie dzieje.. przy ruszaniu dlawi sie do 1,5 tys obrotów do 2 tys pojdzie ale ponad juz ciezko idzie, raz sobie przyspieszy raz zwolni.. zalezy na jakich obrotach, powiedzmy na 1,5 pojdzie, od 2 juz sie dlawi, dojdzie do 3 i znowu poleci... jutro dostaje nowe kable zaplonowe, zobaczymy.
Moze to tez bys wina kolektora czy przepustnicy ? pod uwage biore tez sonde. mam nadzieje ze te kable pomoga..
Wto 23:24, 23 Lut 2010
LexusGs300
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Dodam jeszcze ze pali z 4 razy wiecej, masakra! i zauwarzylem ze czasem temperatura nie chce dojsc do normalnej, brakuje kilka mm zeby wskaznik byl idealnie po srodku


Czytam troche w necie i to tez moze byc sonda.. do 50 % wieksze spalanie- tak sie dzieje. znaczny spadek mocny - tez fakt.. 215 konne auto przy redukcji i 4 tysiacach obrotow wogole nie czuc ze idzie..


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez LexusGs300 dnia Śro 0:02, 24 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Wto 23:28, 23 Lut 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Sprawdź czy nie pobiera razem benzyny i gazu i nie będzie chodził równo.Odłącz minusowy zacisk akumulatora na chwilę a później go zapal tylko nie dodawaj gazu i tak powinien chodzić do chwili
włączenia się wentylatorów.I komputer może się zresetować bo to jest 1993rok a OBD2 były od 1996roku ale fabryka montowała już wcześniej.A może ma OBD1.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 9:43, 24 Lut 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
roman59 napisał:
Sprawdź czy nie pobiera razem benzyny i gazu i nie będzie chodził równo.Odłącz minusowy zacisk akumulatora na chwilę a później go zapal tylko nie dodawaj gazu i tak powinien chodzić do chwili
włączenia się wentylatorów.I komputer może się zresetować bo to jest 1993rok a OBD2 były od 1996roku ale fabryka montowała już wcześniej.A może ma OBD1.


Nic nie dało.. dalej to samo
Śro 16:13, 24 Lut 2010
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Odepnij jeszcze przewód od czujnika temperatury silnika jaka będzie reakcja.Może z czujnikiem jest nie tak.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 17:13, 24 Lut 2010 Zobacz profil autora
LexusGs300
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
roman59 napisał:
Odepnij jeszcze przewód od czujnika temperatury silnika jaka będzie reakcja.Może z czujnikiem jest nie tak.


Byłem dzisiaj u mechanika, odpalilem silnik, posluchał jak sie zachowuje i powiedzial ze jeden cylinder na bank nie chodzi i do tego mam zmenczone kable zapłonowe.. Jutro to bede robił, kable przyszly. zobaczymy


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:14, 24 Lut 2010 Zobacz profil autora
LexusGs300
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Wymieniłem kable, strasznie były zmenczone, podzórawione, widac ze byly wlasciciel kombinowal przy nich izolacją. Kolosalna roznica moc wrociła az nei chce sie wysiadac z samochodu. Trzesienie na postoju ustapilo ale nie do konca, jeszcze troche popierduje.. zastanawiam sie co to moze byc.. jeszcze jade do mechanika na pomiary paliwa itp i wymienie drugiego kata bo co sie okazała mam dwa, byc moze jest juz zapchany. Dzieki za pomoc!


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:40, 25 Lut 2010 Zobacz profil autora
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
czołem.
sprawdz jeszcze kopułke i rozdzielacz ,,,może tam być wilgoć ,,,
mogą być mikro pęknięcia w kopułce,wypalone styki lub rozdzielacz zapłonu jest już zużyty
co do kata to jak by był zapchany to autko napewno niemiało by mocy
to samo jest z cisnieniem paliwa (przy niskim) ale to warto sprawdzic


Post został pochwalony 0 razy
Pią 1:07, 26 Lut 2010 Zobacz profil autora
LexusGs300
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Co sie okazało jeszcze do tego uszczelki pod pokrywe zaworów


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:11, 10 Mar 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin