Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Golf 3 TDI 96 r.Kopci rano po dpaleniu, później to znika.

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Golf 3 TDI 96 r.Kopci rano po dpaleniu, później to znika.
Autor Wiadomość
krzyg
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cieszyn

Post Golf 3 TDI 96 r.Kopci rano po dpaleniu, później to znika.
Trudny rozruch rano i jak wyżej.Filtr ON nówka.Stoi do jutra rana,zobaczymy co pkaże.
Prosze o sugestie,szczegolnie diźlarzy.
A, i jescze jedno.Za cholerę nie można znaleźć złącza VAG.Obszukałem pod popielniczką, za zaślepką pomiędzy wlącznikami,w tynelu i nic.Pod zaślepką znalazłem tylko jakieś dziwne ustrojstwo ,prostokątną puszkę z dwoma śrubkami regulacyjnymi.
W skrzynce bezpieczników też nic.
Każda sugestia mile czytana Smile
Pozdrawiam załogę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krzyg dnia Wto 19:32, 09 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Wto 19:28, 09 Mar 2010 Zobacz profil autora
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Jaki dokładnie kolor dymu?Moga to byc uszczelniacze lub poprstu świecie zle grzeją,a potem to zanika.
P.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 19:42, 09 Mar 2010 Zobacz profil autora
krzyg
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cieszyn

Post
Tarantula napisał:
Jaki dokładnie kolor dymu?Moga to byc uszczelniacze lub poprstu świecie zle grzeją,a potem to zanika.
P.

Jeszcze nie wiem jaki kolor dymu,ale domyślam się,ze czarny.Rano zobaczępPzed szesnastą pięknie odpalał chociaż stał ze dwie godziny na zewnątrz.Klient mówi,ze swieczki nówki.
O jakich uszcelniaczach mówisz, o zaworowych?
Dzięki za odpwiedź.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krzyg dnia Wto 20:01, 09 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Wto 20:00, 09 Mar 2010 Zobacz profil autora
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Tak,zaworowych.Bierze olej?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:05, 09 Mar 2010 Zobacz profil autora
krzyg
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cieszyn

Post
Tarantula napisał:
Tak,zaworowych.Bierze olej?

Tego jeszcze nie wiem, bo gość postawił go przed samym fajrantem.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:13, 09 Mar 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Złącze masz pod środkowym pokrętłem ale OBD1 albo OBD2 na prawo od niego lub wciśnięte gdzieś dalej.Sprawdź mu początek wtrysku.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Śro 2:23, 10 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Śro 2:16, 10 Mar 2010 Zobacz profil autora
krzyg
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cieszyn

Post
roman59 napisał:
Złącze masz pod środkowym pokrętłem ale OBD1 albo OBD2 na prawo od niego lub wciśnięte gdzieś dalej.Sprawdź mu początek wtrysku.

To chyba bedzie wina elektryki pompy.Jak się porusza kablami od pompy,spawa ustępuje.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 8:25, 10 Mar 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Odkręć tą pierwszą pokrywkę i sprawdź luty na przewodach może któryś poluzował jak był robiony sterownik.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 9:23, 10 Mar 2010 Zobacz profil autora
krzyg
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cieszyn

Post
Złącze (OBD2), znalazłem pod zaślepka nad zapalniczką.Nie wykazał błędow, oprócz jednego zacisku alternatora.
Okazuje się,ze do dwu żóltych kabli przy pompie jest zrobione przyłącze do prostokątnej puszki, która jest pod zaślepką przy przycisku ogrzewania szyby.

auto rano odpaliło normalnie, ale kopci na niebiesko.Chyba Tarantula będzie miał rację.
Dzięki chłopaki za pomoc, temat możemy zamykać na chwilę obecną.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:30, 10 Mar 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin