Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
WV Vento 1.9 TDI 110KM

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
WV Vento 1.9 TDI 110KM
Autor Wiadomość
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post WV Vento 1.9 TDI 110KM
Witam

Mam przyjemnośc naprawiac Vento 110 konnego. Niedawno u kljenta została zregenerowana turbina (zwykłe turbo nie VTG) auto wyjechało odemnie całkowicie pełne siłSmile Dziś przyjechał do mnie kljent i skarzy sie na brak przyspieszenia. Przejechałem sie kilka km i rzeczywiście jakby turbo nie chodziło. 0 luzów, ładnie pracuje i wytwarza ciśnienie, wszytskie węzyki podciśnieniowe wymienione i sprawdzone. W zaworze turbospręzarki (zawór który reguluje przepływ spalin przez wirnik turbiny) powinno być podciśnienie czy nad ciśnienie?

Z góry dzięki.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Sob 15:55, 06 Mar 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Podciśnienie ale dla pewności sprawdź ustami jaka jest grucha.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 17:50, 06 Mar 2010 Zobacz profil autora
cynio
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Northolt
Płeć: Mężczyzna

Post
Co do braku mocy, to dla pewności sprawdź wszystkie połączenia przewodów pomiędzy turbiną a kolektorem ssącym, jeżeli połączenia są na zatrzaski to często się zdarza że potrafią się wysunąć i będziesz miał spadek ciśnienia doładowania


Post został pochwalony 0 razy
Sob 17:59, 06 Mar 2010 Zobacz profil autora
Zbynio
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 05 Sty 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

Post
sprawdz elektrozawór sterujący turbiną lubią cię popsuć.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 21:37, 06 Mar 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Zbynio napisał:
sprawdz elektrozawór sterujący turbiną lubią cię popsuć.


Nie ma elektrozaworu. Zawór jest sterowany podcisnieniem. Przewody pomiędzy turbem a kolektorem są ok. Jeszcze jakies pomysły. Błedów na kompie nie ma zadnych...

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Nie 10:17, 07 Mar 2010 Zobacz profil autora
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Sprawdzałes przepływke?Z łopatkami turbiny wszystko ok?
P.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:36, 07 Mar 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Tarantula napisał:
Sprawdzałes przepływke?Z łopatkami turbiny wszystko ok?
P.


Wirnik spręzarki nowy, nie wiem jak wygląda wirnik turbiny a w kazdym razie daje ciśnienie...

Przepływka hym przyznam sie zapomniałem:P Jutro sie tym zajme:)

PS. Mam pytanko czy to auto posiada zawór EGR?

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kełysz dnia Nie 11:56, 07 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Nie 11:45, 07 Mar 2010 Zobacz profil autora
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Raczej ma.Wydaje mi sie ze wywaliło by błąd.Moze sie zawiesił?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:02, 07 Mar 2010 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Płyn do naczyń, spsikaj cały układ dolotu, dmuchaj powietrze przez turbinę i zobacz czy nie ma bąbelków. Często intercooler się utlenia i puszcza powietrze, turbina świszcze elegancko a ciśnienie doładowania leży.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:05, 07 Mar 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Zawór jest... Ciekawi mnie to ze węzyk wychodzący z zaworu EGR nie przenosi ani podciśnienia ani nadciśnienia (sprawdzałem na róznych obrotach) czy to oznaka ze zawór trzeba wyczyścić?

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:07, 07 Mar 2010 Zobacz profil autora
borys2121
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

Post
objaw egr-u mialbys taki ze walilby mocnego kopciucha


Post został pochwalony 0 razy
Nie 14:22, 07 Mar 2010 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
I był by słabiutki


Post został pochwalony 0 razy
Nie 14:36, 07 Mar 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Kopcic nie kopci ale mocy nie ma. Nie raz jak jest zimny to zamiast obroty rosnąc to malejąRazz

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Nie 15:45, 07 Mar 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Podaj jeszcze kod silnika i rocznik.

Sprawdź po zgaszeniu silnika gdzie jest sztanga a drugi niech odpali silnik sztanga po odpaleniu powinna się przemieścić.Ale jak jest silnik AFN to i może zawór N75 siedzieć.Potrzebny kod silnika a tak to zbyt ogólnikowo.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Pon 23:03, 08 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Pon 12:05, 08 Mar 2010 Zobacz profil autora
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post
a kolega sprawdził katalizator po zrobieniu turba jak turbo zużyte to lubi dawać oil na wydech i zapycha katalizator przy Passacie jak robiłem turbo to z kata olej leciał


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:02, 08 Mar 2010 Zobacz profil autora
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post
rozłącz katalizator i zobacz. ale powinie w tej usterce więcej kopcić


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:04, 08 Mar 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Zrobione...

Zawór EGR zapchany był. Dziekuje za podpowiedzi.

Turbo przed regeneracja staneło w miejscu i nie chciało sie krecic nie pomogło rozruszanie wirnika, nie wyciekał olej aby zapchac kata.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Wto 18:50, 09 Mar 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin