Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Dokręcanie śruby koła paska zębatego na wale korbowym

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Dokręcanie śruby koła paska zębatego na wale korbowym
Autor Wiadomość
bogdan_2008
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: małopolska
Płeć: Mężczyzna

Post Dokręcanie śruby koła paska zębatego na wale korbowym
Dokręcanie śruby koła paska zębatego na wale korbowym w silniku audi 1.9 tdi AFN.
Dokręcam 90 Nm kluczem dynamometrycznym a to 90 stopni mogę dokręcić kluczem pneumatycznym czy raczej się tego nie powinno tak robić.
Czy do dokręcenia tego koła jest potrzebny przyrząd "audi-3099"


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bogdan_2008 dnia Nie 14:38, 02 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
Nie 14:37, 02 Lut 2014 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
tą śrube 19mm dwunastokątną zawsze nakładam klej do gwintów i dokręcam pneumatem. nigdy nie stosuje dynometru


Post został pochwalony 0 razy
Nie 15:38, 02 Lut 2014 Zobacz profil autora
heniek53
Spec
Spec



Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PODKARPACKIE
Płeć: Mężczyzna

Post
Dokładnie klej i musi być( pneumat albo ręcznie).


Post został pochwalony 0 razy
Nie 16:15, 02 Lut 2014 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Nie używam żadnego kleju,90Nm i dokręcam tylko ręcznie nie pneumatycznym.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 16:58, 02 Lut 2014 Zobacz profil autora
bogdan_2008
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: małopolska
Płeć: Mężczyzna

Post
Dziękuję za wszystkie podpowiedzi.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 10:56, 03 Lut 2014 Zobacz profil autora
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
ja dokręcam pneumatem jak jest klin chodź słyszałem już że nie jednemu klin ścięło i poprzestawiało się a jak nie ma kinu to ręcznie


Post został pochwalony 0 razy
Pon 23:16, 03 Lut 2014 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
zawsze dokrecam pneumatem klin czy nie ma. czujnik zegarowy i widze czy sie przestawiło a jak diesel np 1,5 dci to znak pod czujnikiem połozenia wału i tez jest ok


Post został pochwalony 0 razy
Śro 0:28, 05 Lut 2014 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin