Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Opel Zafira 2.0 DTi

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Opel Zafira 2.0 DTi
Autor Wiadomość
bogdan_2008
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: małopolska
Płeć: Mężczyzna

Post Opel Zafira 2.0 DTi
Opel Zafira z silnikiem 2.0 DTi, bardzo często zdarza się, że silnik do 2000 obrotów nie ma mocy nawet po wciśnięciu pedału gazu do dechy. Jednak gdy osiągnie to 2000 obrotów jeździ i chodzi normalnie. W sterowniku błąd P1635-Układ kontroli silnika sterownik ECM. Po skasowaniu nie powrócił pomimo występowania nadal tych samych objawów w pracy silnika.
Posprawdzane przewody podciśnienia, zawór EGR, kierownica turbo pracuje płynnie w całym zakresie, filtr powietrza. Może ktoś miał podobny przypadek i pomoże.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 11:36, 22 Sty 2014 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Coś jest z układem świec żarowych,jak przepatrzyłeś wszystko to odkręć jeszcze kolektor ssący i wszystko przeczyść a może być bardzo załadowany.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 13:36, 22 Sty 2014 Zobacz profil autora
bogdan_2008
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: małopolska
Płeć: Mężczyzna

Post
W miarę wszystko przepatrzyłem, wezmę się do kolektora ssącego a może to być zawór dwusuwakowy bo jego akurat nie sprawdzałem.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 14:28, 22 Sty 2014 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ale tam masz trzy elektrozawory a ten co o nim piszesz to jest w benzynie.
1- steruje turbiną
2- steruje zaworem recyrkulacji spalin
3- siłownikiem podciśnień przepustnicy
Ściągniesz kolektor to zobaczysz klapki przepustnicy całe załadowane.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 15:45, 22 Sty 2014 Zobacz profil autora
bogdan_2008
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: małopolska
Płeć: Mężczyzna

Post
Tak są trzy jak piszesz, widocznie coś nie doczytałem chodzi mi o ten trzeci. Kwestia tego czy przez niego może dochodzić do objawów j.w.
W każdym razie jak przeczyszczę kolektor ssący to poinformuje o rezultacie na razie dziękuję.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 16:11, 22 Sty 2014 Zobacz profil autora
kashwltjoI1f
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 04 Lut 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
UWIELBIAM TEN SAMOCHOD


Post został pochwalony 0 razy
Wto 23:11, 04 Lut 2014 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin