Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
FORD MONDEO 2,0TDCI. Problem z paleniem.

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
FORD MONDEO 2,0TDCI. Problem z paleniem.
Autor Wiadomość
heniek53
Spec
Spec



Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 472
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PODKARPACKIE
Płeć: Mężczyzna

Post FORD MONDEO 2,0TDCI. Problem z paleniem.
Witam. Dotarł do mnie mondziak 2,0 TDCI 130km z trochę porozbieranym silnikiem. Miałem wymienić silnik na inny używany. Po przekładce dzieją się cuda: raz pali od kopa innym razem świeci się sprężynka i nie zapali ni ha ha. Jak zapali to przez około 15 sekund silnik nie reaguje na pedał gazu, jak już reaguje to obroty maks 1500 i stopniowo do 4500tys i gaśnie.
Po podpięciu pod kompa wyskoczyły błędy: U1900 P0100 P0235 P1631 P0335 skasowane i po odpaleniu wraca tylko P0235.
Dodatkowo nie włącza się turbo które ma podciśnienie połączone z zaworem egr i tu mam pytanie czy ktoś posiada schemat podciśnień do tego modelu bo tak na pewno nie może być. Co do błędów to P0235 mówi o czujniku na rurze od interkulera i sprawdzałem dochodzi do niego zasilanie 4,9v czyli wskazuje na to że on padł( chyba że ktoś wie jak go sprawdzić). Za wszystkie sugestie z góry dzięki. Pozdrawiam.
A wtryski są na 100% ok sprawdzone zakodowane.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 16:11, 13 Lut 2014 Zobacz profil autora
Roman59
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3476
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 222 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Błąd U1900 Magistrala komunikacyjna CAN
P0100 Masa Awaria obwodu przepływu powietrza
P0235 Turbosprężarka Zwiększ Wadliwe działanie obwodu czujnika
P0335 Czujnik położenia wału korbowego usterka
P1631 Wadliwe działanie przekaźnika głównego (Power Trzymaj)
Kto sprawdzał wtryski?w jaki sposób były wpisywane?odczytywane były numery z wtrysków i wpisywane.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 14:06, 14 Lut 2014 Zobacz profil autora
heniek53
Spec
Spec



Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 472
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PODKARPACKIE
Płeć: Mężczyzna

Post
Witam. Wtryski były robione i kodowane w Kobiernikach u Bernasia ( koleś zapłacił kupę kasy i jest gwarancja). Problem mam z podciśnieniami. Ktoś wyciął podciśnienia i nie wiem jak mają iść bo na razie nie mam nic na wzór. A kod P0235 wychodzi że padł czujnik a że trochę kosztuje klient się sra czy na pewno. Prąd dochodzi do czujnika książkowo i chyba on padł a nie wiem jak go sprawdzić bez kupna nowego. A co do palenia pali od tyka 4 dzień rano ale nie reaguje na pedał gazu przez 15-20 sekund i póżniej wchodzi na obroty coraz szybciej. Czarna magia czy czarna DU.A. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Pią 18:18, 14 Lut 2014 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin