Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Ford Transit 2,5 D kopci po remoncie

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Ford Transit 2,5 D kopci po remoncie
Autor Wiadomość
FORD TRANSIT 2.5 D
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

Post Ford Transit 2,5 D kopci po remoncie
Mój Ford Transit 2.5 D po kupnie został cały silnik wyremontowany i jak już go po remoncie odpaliłem to kopci bardzo na niebiesko a oleju nie pobiera wtryski są dobre pompa wtryskowa też a kopci bardzo bardzo prosze o pomoc Sad (1)


Post został pochwalony 0 razy
Nie 23:00, 20 Mar 2011 Zobacz profil autora
cynio
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Northolt
Płeć: Mężczyzna

Post
witam. Być może masz ustawiony źle kąt wtrysku. Jak jest za późny to ma prawo dymić.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 23:18, 20 Mar 2011 Zobacz profil autora
FORD TRANSIT 2.5 D
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

Post
cynio napisał:
witam. Być może masz ustawiony źle kąt wtrysku. Jak jest za późny to ma prawo dymić.
ok dzięki a ustawie to sam


Post został pochwalony 0 razy
Nie 23:23, 20 Mar 2011 Zobacz profil autora
cynio
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Northolt
Płeć: Mężczyzna

Post
Jeżeli masz sprzęt, dane i jako taką wiedzę to owszem. Jeżeli nie dasz rady to podjedź do "pompiarza" i sprawa załatwiona, zrobi to na aucie a koszta nie powinny być zbyt duże.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 23:53, 20 Mar 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
mozna probować na oko, ucho i nos:) ale najlepiej jak pojedziesz do regulacji. wystarczy pompe pyknac troszke do przodu i powinno byc dobrze:)


Post został pochwalony 0 razy
Pon 0:51, 21 Mar 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Nie ma żadnego ustawiania początku wtrysku,pompę przy zakładaniu ustawia się na blokadę i zakładasz pasek rozrządu też na blokady wału i wałka rozrządu a żeby było dokładne ustawienie pompy to koło napędu pompy masz otwory tzw. fasolki i po zamontowaniu paska i napięciu dokręcasz te trzy śrubki i wyciągasz trzy blokady i silnik gotowy do odpalenia.Jest możliwość przyspieszenia luzując te trzy śrubki na kole pompy (wcześniej zaznacz w którym miejscu była pompa) i dosłownie 1mm tą nakrętką skręć według wskazówek zegara w prawo i dokręć te trzy śrubki.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 8:58, 21 Mar 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin