Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
golf 3 1.9TD nie pali , falują obroty

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
golf 3 1.9TD nie pali , falują obroty
Autor Wiadomość
Dezerter18
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bieszczady
Płeć: Mężczyzna

Post golf 3 1.9TD nie pali , falują obroty
Witam drogich Mechaników , mam problem z golfinką , mianowicie od jakiegoś czasu mam problem z odpalaniem go , potem nie trzymał obrotów jak był zimny gasł a jak ciepły działał normalnie, gdy dałem mu ssanie to falowały obroty ale nie gasł , zabrałem sie za robote , wyjąłem turbo (padniete , luz na ośce , spory) w dolocie mnóstwo oleju z tej całej odmy , treraz pytanie , czy to pompa paliwa ? czy turbo ? i skąd w odmie tyle oleju ?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 18:14, 04 Gru 2013 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
ile ma nalatane ten golf? Turbo nic nie ma do wolnych obrotów odpada. Olej w odmie jest spowodowany przedmuchami być może pierscienie się kończą. Pompa lucas czy bosch? Układ się nie zapowietrza? jeżeli nie to może pompa się kończy


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:35, 04 Gru 2013 Zobacz profil autora
Dezerter18
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bieszczady
Płeć: Mężczyzna

Post
pompa bosch , troche sporo ponad 300. widziałem jeszcze pęcherze powietrza w przewodzie ssącym paliwa ,


Post został pochwalony 0 razy
Czw 17:52, 05 Gru 2013 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
wymien przewody od filtra do pompy powinno być ok


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:40, 05 Gru 2013 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Zaznacz sobie pompę w którym jest miejscu poluzuj śruby pompy i wspornik z tyłu i pompę przestaw troszkę do bloku silnika.Możesz to zrobić nawet przy odpalonym silniku i będziesz wiedział w którym miejscu ładnie silnik chodzi.Jedną ręką będziesz pchał pompę do silnika a drugą dokręcisz śrubę od pompy i ci nie wróci s powrotem.To nie jest silnik już nie pierwszej młodości i pompa i początek wtrysku może być większy nawet ponad 1mm.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:01, 05 Gru 2013 Zobacz profil autora
Dezerter18
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bieszczady
Płeć: Mężczyzna

Post
okazało się że klin na wale padł , wszystko zrobione co do rozrządu


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:42, 11 Gru 2013 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin