Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
terkotanie? chrobotanie w kole na polosi

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
terkotanie? chrobotanie w kole na polosi
Autor Wiadomość
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post terkotanie? chrobotanie w kole na polosi
Witam.
Cos niepokojacego dzieje sie z ukladem przeniesienia napedu w golfie III 1.9D
Postaram sie jasno opisac ustterke i mam nadzieje,ze ktos juz spotakal sie z taka dolegliwoscia i bedzie w stanie stwierdzic co jest tego przyczyna.
Jadac,przyspieszajac jest wszystko dobrze.
Niepokojaca pierwsza rzecz ktora zaobserwowalem to przy hamowaniu jakby prawe kolo przednie przeskakiwalo(brak abs) hamuje mocniej to tak jakby szarpalo delikatnie autem co jest odczuwalne bardziej z prawej strony.
A problem glowny i byc moz jest on powiazany z wyzej opisanym to hamujac biegami i zblizajac sie juz do minimalnych wartosci obrotowych,nie wazne na jakim biegu,tuz przed tym jak auto zacznie szarpac badz tez powiedzmy jadac bez gazy na dwojce to w prawym kole slychac chrobotanie.
dziek niesie sie jakby od podlogi pasazera czyli jakby gdzies z polosi.
Moze to przegub wewnetrzy? jakie objawy moglby on sprawiac.
Podwieszki tam chyba raczej nie ma? to dluzsza os.
Bardzo prosze o sugestie,bede wdzieczny.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:30, 20 Maj 2013 Zobacz profil autora
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post
pomoze ktos?
Roman59 nie unos sie honorem prosze;)
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Wto 14:21, 21 Maj 2013 Zobacz profil autora
wasylek
Fachura
Fachura



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: gdansk
Płeć: Mężczyzna

Post
zdejmij pólos i bedziesz wiedział.... złap za koło sprawdz luz na przegubie zew.... jesli z drugiej jest taki sam to raczej wewnetrzny,,,, ale jak rozepniesz bedziesz widział.... a co sie z romanem poszarpałes??? on to ma do was cierpliwosc.... ja juz nieraz nie odpisuje bo nie chce mi sie tak głupich rzeczy pisac jak ten przegub....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wasylek dnia Wto 21:26, 21 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Wto 21:24, 21 Maj 2013 Zobacz profil autora
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post
Pozwole sobie dodac,ze diagnoza padla na przegub wewnetrzny.
Chrobotanie wystepuje tylko po nagrzaniu auta,po przejechaniu ok 40 km dopiero slychac ten odglos przy hamowaniu biegami jak wyzej napisalem i na okolo 50% obrotu kola.

Napiszcie prosze czy to juz stan agonalny przegubu czy da sie go jeszcze uratowac dokladajac mu swiezego smaru?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 11:08, 30 Maj 2013 Zobacz profil autora
barteek933
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Post
raczej wymiana na nowy. smar już nic nie pomoże. chyba że wcale go nie ma


Post został pochwalony 0 razy
Pią 17:39, 31 Maj 2013 Zobacz profil autora
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post
Tu wlasnie mam dylemat gdyz problem z odglosami wydobywajacymi sie z przeguby wystepuje tylko po mocnym rozgrzaniu czyli tak jakby smaru poprostu brakowalo.
gdyby byl juz przegub znacznie wyeksploatowany to to zjawisko by wystepowalo niezaleznie od nagrzania tylko non stop.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 9:13, 01 Cze 2013 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Sprawdź olej w skrzyni biegów może przenosić się to zgrzytanie,może i być łożysko w kole właśnie po nagrzaniu go będzie słychać.


Post został pochwalony 1 raz
Sob 11:06, 01 Cze 2013 Zobacz profil autora
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post
Roman59 strzal w dyche z tym lozyskiem!
Dzisiaj sie troche krecilem autem i wlasnie ten dzwiek zaczal sie wydobywac podczas malych nawet juz skretow w lewo przy nieduzych predkosciach ok 50km/h z prawego kola.
takze watpliwosci juz nie mam gdzie schowal sie ten halasujacy skrzat;)


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:44, 02 Cze 2013 Zobacz profil autora
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post
Witam.Pozwole sobie odkopać temat.
Oczywiście robota jeszcze nie zrobiona i nie zlokalizowana 100%
Przejechalem już tak 4 tysiące i objawy nadal takie same bez pogorszenia.Jak kleknie to będę dzialal bo tak to wymienie może i 3 elementy i dopiero znajde.

Co dziś zauwazylem podczas spawania wydechu,ze tlmik drgan bądź tez masa antywibracyjna bo spotkałem się z takim określeniem jest oberwana(na dluzszej polosi)
nie jest oberwana do końca,ale już trzyma się tylko na dwóch lacznikach.
Czy może to dawac takie objawy?
polos prosta tak wizualnie i czy można całkowicie usunąć ten element?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 11:24, 21 Paź 2013 Zobacz profil autora
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post
dzis wreszcie udalo sie znalezc czas i wjechac na kanal.
odcialem ten niby gumowy jak myslalem odwaznik z polosi,ktory okazal sie byc wazacym okolo kilograma oblanym guma odlewem ze stali.
Trzymal sie juz jedynie na jednym ostatnim kawalku gumowego lacznika.
sam pierscien mocujacy do polosi zostawilem bo trzeba by polos wyciagac aby pozbyc sie tego elementu calkowicie.
Pojezdzilem troche i objaw nie wystapil.
Tak na marginesie to tylko w oryginale to wystepuje,pominieto ten element w nowych polosiach.Czyli w zasadzie jest on zbednym obciazeniem auta....
Problem rozwiazany,dzieki za wypowiedzi i do zamkniecia.
Pozdrawiam i zycze Zdorwych,oraz Wesolych zblizajacych sie Swiat BN Smile


Post został pochwalony 0 razy
Pon 15:15, 09 Gru 2013 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin