Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Golf II 1,8 16V GTI problem z 1 biegiem.

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Golf II 1,8 16V GTI problem z 1 biegiem.
Autor Wiadomość
jojtek
Spec
Spec



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post Golf II 1,8 16V GTI problem z 1 biegiem.
Auto jak w temacie. Problem polega na tym że często jest tak że jedynka nie chce wejśc i trzeba ja siłą wepchnąc. Wygląda to tak jak by o coś chaczyło zlbo tak jak by koła zębate zachodziły na siebie zębami. Wszystkie biegi wchodzą dobrze. Z dwójki na jedynke też nie chce wejśc.
Jak się do tego zabrac??


Post został pochwalony 0 razy
Śro 0:05, 19 Maj 2010 Zobacz profil autora
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post
A jak wyglada tam polaczenie wybieraka ze skrzynia?
Czesty problem w starszych vw z wrzucaniem biegu polega na zle wyregulowanych,badz mogly sie tez poluzowac i przestawic doslownie o 1mm plastikowe ciegna.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 7:26, 19 Maj 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Pewnie na linki...

Poluzuj górną śrube łaczącą linke z wybierakiem przesuń o kilka milimetrów w strone kabiny auta i powinno grać.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Śro 12:11, 19 Maj 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Spróbuj go przytrzeć lekko na 4tym biegu i wkładaj 1szy bieg.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 13:15, 19 Maj 2010 Zobacz profil autora
wasylek
Fachura
Fachura



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: gdansk
Płeć: Mężczyzna

Post
kolego roman co to za technologioa naprawy czemu to ma słuzyc? rozwaleniu synchronizatówór??????
jak nie wiesz lepeij sie nie wypowiadac oki?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:12, 19 Maj 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
wasylek napisał:
kolego roman co to za technologioa naprawy czemu to ma słuzyc? rozwaleniu synchronizatówór??????
jak nie wiesz lepeij sie nie wypowiadac oki?

Od przytarcia sprzęgła wywalają się synchronizatory??bez komentarza.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:51, 19 Maj 2010 Zobacz profil autora
jojtek
Spec
Spec



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Dziasiaj troche zajrzałem tam i na tych ciegnach sa luzy nie małe i zaczołem przestawiac i kombinowac. Jak raz przestawiłem to w miejscu 1 był R, w miejscu 3 była 1 i w miejscu 5 była 3. Pózniej troszke w drugą strone i w miejscu wstecznego była 1, na 1 była 3 i na3 była 5 Happy. Jutro wezme się dokładnie za to bo dzisiaj nie miałem czasu.
A jak nie chciał wcodzic 1 bieg to wydaje mi się że przez te luzy wybierak zamiast trafiac w 1 to trafiał miedzy 1 a 3 albo miedzy 1 a R i dlatego blokowało. Przytre też sprzęgło może coś zadziała Happy


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:39, 19 Maj 2010 Zobacz profil autora
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post
czyli jednak ciegienka masz plastikowe?
Tam musisz naprawde wlozyc troche nie wysilku lecz czasu,bo naprawde 1mm robi wielka roznice:)


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:57, 19 Maj 2010 Zobacz profil autora
jojtek
Spec
Spec



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Tak, są 2 całe plastikowe i dwa metalowe zakonczone plastikowymi główkami, są jezcze dwie osie obrotu na których też jest luz. myśle że do wieczora wyreguluje Wink (1)


Post został pochwalony 0 razy
Czw 10:39, 20 Maj 2010 Zobacz profil autora
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post
Jakies tulejki by sie przydalo wykombinowac,bo moze byc,ze sie nie uda wyregulowac precyzyjnie...lub nowe jezeli nie droga sprawa...


Post został pochwalony 0 razy
Czw 18:21, 20 Maj 2010 Zobacz profil autora
jojtek
Spec
Spec



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
podregulowałem troszke, wymieniłem śrubki na osiach obrotu bo jeszcze troche i same by odpadły, takie były powycierane. odziwo tulejki sa dobre chyba że jakiś czas temu ktos je wymieniał. Teraz już 1 bieg wcozdi normalnie i wszystkie biegi są na miejscu Wink (1)


Post został pochwalony 0 razy
Czw 18:30, 20 Maj 2010 Zobacz profil autora
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post
dobrze,ze nie musiales siedziec do wieczora:)
pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Czw 18:33, 20 Maj 2010 Zobacz profil autora
wasylek
Fachura
Fachura



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: gdansk
Płeć: Mężczyzna

Post
roman59 napisał:
wasylek napisał:
kolego roman co to za technologioa naprawy czemu to ma słuzyc? rozwaleniu synchronizatówór??????
jak nie wiesz lepeij sie nie wypowiadac oki?

Od przytarcia sprzęgła wywalają się synchronizatory??bez komentarza.


zle cie zrozumiałem. sory
ale tak na marginesie przypalone sprzegło nie ma nic do wchodzeina biegów . ewentualnie mogło by sie slizgac ale nie ze by niewysprzeglało..... bez komentarza


Post został pochwalony 0 razy
Czw 19:02, 20 Maj 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
wasylek napisał:
roman59 napisał:
wasylek napisał:
kolego roman co to za technologioa naprawy czemu to ma słuzyc? rozwaleniu synchronizatówór??????
jak nie wiesz lepeij sie nie wypowiadac oki?

Od przytarcia sprzęgła wywalają się synchronizatory??bez komentarza.


zle cie zrozumiałem. sory
ale tak na marginesie przypalone sprzegło nie ma nic do wchodzeina biegów . ewentualnie mogło by sie slizgac ale nie ze by niewysprzeglało..... bez komentarza

Nie chodzi o przypalanie sprzęgła tylko ja osobiście tak miałem jak nie chciał wchodzi 1 bieg włączałem 4 przytarłem i wchodził jakiś czas i tak było do następnego czasu.A wcześniej wymontowałem skrzynie sprzęgło i było wszystko ok,tylko było bardzo dużo tego pyłu z tarczy i on kleił tarczę.Po wymyciu i zamontowaniu wszystko powróciło do normy.I już więcej nie wyciągałem sprzęgła tylko przytarłem i na jakiś czas było.Nie twierdzę że w tym przypadku jest tak samo,bo na odległość to sobie można właśnie pogdybać i naprowadzić na coś.A co do usterek nigdy nie ma jednej reguły a jeszcze zależy jak klient to wszystko tłumaczy.Najlepiej jak sam wsiadasz w samochód i sam zdiagnozujesz.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:31, 20 Maj 2010 Zobacz profil autora
jojtek
Spec
Spec



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
roman59 napisał:
a jeszcze zależy jak klient to wszystko tłumaczy.Najlepiej jak sam wsiadasz w samochód i sam zdiagnozujesz.


Masz racje w 100%. Walcze z hamulcami w tym aucie (temat wyżej) klient dopiero opowiedział mi obiaway jakie zadzwoniłem do niego że prawdopodobnie jest uszkodzona pompa hamulcowa wtedy mi powiedział że jadąc do mnie ledwo wyhamował przed innym autam i musiał pompowac hamulcem. Różnie to bywa i czasem się trzeba domyślac co klient ma na myśli a czasem bywa tak że to co on opowiada to usterka tak naprawde jest "z innej strony auta"


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:52, 20 Maj 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
OK,co do hamulcu to zobacz sobie na korektor siły hamowania na tylnej belce czy przy naciśnięciu na pedał ci nie wychodzi,jak wychodzi to mu napnij sprężynę tam jest regulacja.Ale nie raz może nie być bo wyrzucają go bo lubi cieknąc płyn z niego.Klucz francuz i za koleją ściskaj przewody gumowe może któryś siłownik ci pieprzyć sprawę,a poznasz bo pedał się podniesie.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:06, 20 Maj 2010 Zobacz profil autora
jojtek
Spec
Spec



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Regulator działa,wychyla się. ale po kilku ruszeniach predałem hamulca coś piszczy w nim i wtedy zaczyna się czuc że pedał hamulca twardnieje ale nie zawsze. wszystko opisze w innym temacie wyżej.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:15, 20 Maj 2010 Zobacz profil autora
wasylek
Fachura
Fachura



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: gdansk
Płeć: Mężczyzna

Post
panowie klient moze sie nieznac od tego jestescie wy. poto sie robi jazde próbną . po to sie zatrzymuje auto do obserwacji nawet na tydzien i dłuzej. wszystko zalezy od czestotliwosci występowania objawów usterki. a wracając do tego przycierania na 4 biegu nadal kolego nie rozumie co ma wspolnego te przycieranie? sprzegło albo wysprzegla albo nie. oczywiscie jest moment w aucie ze przy pewnych obrotach da sie wbic bieg bez zgrzytu bez sprzegła np jedziesz 40km/h na 2 na 3000obr i zmieniasz na 3 przy predkosci obr 2000 i da sie to zrobic bo auto na tej predkosci jedzie tyle samo na trujce na 2000 co na 2 przy 3000 . ale nie dał bys rady ciagle wbijac biegi w tym połozeniu . wiec albo ja jestem taki tepy albo mi wytłumacz sensownie co ma wspulnego to przycieranie z jakąkolwiek naprawą?


Post został pochwalony 0 razy
Pią 18:38, 21 Maj 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Wasylek!

Troche szacunku Pan Roman jest chyba starszy od ciebie.

Jak wczesniej Roman napisał czasem opiłki z okładzin tarczy zaklejają tarcze czasem to jest w/w powodem. Ale jezeli to VW to stawiam na cięgiełka... No ale gdy sprzegło sie konczy to podobne objawy będą.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Pią 18:50, 21 Maj 2010 Zobacz profil autora
wasylek
Fachura
Fachura



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: gdansk
Płeć: Mężczyzna

Post
kełysz nie chce sie kłucic z nikim a tymbardziej kogos nie szanowac. ale co ma jedno do drugiego? prosze tylko o fachową odpowiedz czy to tak wiele? moim zdaniem jest to bzdura bo jak sie sprzegło konczy (tarcza ) to biegi chodza ale nie jedzie. jesli konczy sie docisk moze auto nie jeschac lub mogą tez nie wchodzic biegi bo łozysko oporowe bedzie wpadało zamiast dociskac gdy słoneczko popęka.
ale to wszytkie biegi a nie tylko jeden . co do przyklejenia tarczy nie miałem takiego przypadku ale jak sie kleji to tylko po postoju dłuzszym a nie ze cały czas... jesli sie myle to niech ktos fachowo wyprowadzi mnie z błedu.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 19:40, 21 Maj 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Panowie to nie była żadna naprawa tylko tak miałem przy moim własnym samochodzie,a że raz wyciągałem i nie było nic podejrzanego to już nie wyciągałem tylko lekkie przytarcie i już bieg się włączał i tyle,temat uważam za zamknięty.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 21:38, 21 Maj 2010 Zobacz profil autora
wasylek
Fachura
Fachura



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: gdansk
Płeć: Mężczyzna

Post
kolego a mozesz nam tylko powiedziec czy nie chodził Ci tylko pierwszy bieg czy wszystkie i czy działo sie to tylko po dłuzszym postoju czy cały czas? SmileSmileSmile


Post został pochwalony 0 razy
Pią 21:46, 21 Maj 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Samochód chodził co dziennie ,przychodził czas i trzeba było przytrzeć i znowu było spokój jakiś czas.I wtedy nie wchodziły żadne biegi.Ale to już nie istotne tak miałem tak opisałem może ktoś wieżyc lub nie.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:03, 21 Maj 2010 Zobacz profil autora
wasylek
Fachura
Fachura



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: gdansk
Płeć: Mężczyzna

Post
no i o to mi chodziło ze zadne biegi nie wchodziły. teraz moge sie z Tobą zgodzic kolego. temat uwazam za zamkniety:)


Post został pochwalony 0 razy
Sob 10:43, 22 Maj 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin