Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Problemy z 3000GT 3.0 V6 24V

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Problemy z 3000GT 3.0 V6 24V
Autor Wiadomość
Krystian990
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dłużec
Płeć: Mężczyzna

Post Problemy z 3000GT 3.0 V6 24V
Witam Panowie po mojej długiej nieobecności na forum. Kupiłem Mitsubishi 3000GT z uszkodzonym silnikiem i nie wiem za bardzo co mu może być, a może uda się to załatwić jakoś taniej niż wymiana silnika. Objawy są takie, że odrazu po odpaleniu silnik wyraźnie klepie. Wydaje mi się, że klepanie dochodzi z jednej z głowic przy pierwszym cylidrze. Na niskich obrotach silnik pracuje równo lecz po dodaniu gazu już przy 2tys obrotów silnik zaczyna jeszcze głośniej klepać i zaczyna go dławić i szarpać. Wskaźnik ciśnienia oleju który mam w samochodzie pokazuje równiutko połowę skali czyli takie jak powinno byś prawidłowe. Co to może być? Silnik to benzynowe 3.0 V6 24V na hydropopychaczach. Klepanie mogło by wskazywać na hydropopychacz lecz czy przez niego mogło by dławić silnik po dodaniu gazu?? Czekam na Wasze propozycje.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:46, 16 Maj 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ściąg pokrywę i sprawdź który po naciśnięciu ma duży luz i on może psuć wszystko i jeszcze ściągaj przewody ze świec i może wyczujesz na którym cylindrze to się dzieje tylko nie wiem czy ma przewody na świecach czy na każdym cewkę to ściąg zasilanie z cewki.Co do dławienia to zależy na którym zaworze siedzi popychacz jak na wydechowym to może zostawać dużo gazów w cylindrze które zostały bo zawór się całkiem nie otwiera a przychodzi ssanie zamiast napełniać to uchodzą spaliny w kolektor ssący.Spuść jeszcze olej czy nie ma w oleju opiłków i pomału dojdziesz.


Post został pochwalony 1 raz
Nie 21:48, 16 Maj 2010 Zobacz profil autora
Krystian990
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dłużec
Płeć: Mężczyzna

Post
Kurde zmierzyłem mu najpierw ciśnienie sprężania i było ok to się zdecydowałem na kontrole panewek. Jedna panewa tak rozklepana, że się zrobiła cieńsza niż żyletka i tłok miał takie luzy, że to on tak prał o głowice.... Panewa oczywiście porysowała czop wału i silnik do wymiany bo wału do tego samochodu w normalnych pieniądzach nie dostanę...


Post został pochwalony 0 razy
Pon 23:42, 17 Maj 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Wszystko do zrobienia,ja tak robię w Rzeszowie,oczko korbowodu szlifują wał szlifują i dorabiają do tego panewkę np z innego silnika już tak mi robili kilkanaście razy i bez zarzutów silniki chodzą.Chyba że korbowód jest spalony i nic z niego nie wyjdzie ale jak stopkę korbowodu już wykręciłeś to jest ok.Musisz popytać tam gdzie szlifują wały i bloki.
Tylko jak rozbierasz wał poznacz sobie przeciw ciężarki gdzie mają iść.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Wto 11:17, 18 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Wto 11:14, 18 Maj 2010 Zobacz profil autora
Krystian990
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dłużec
Płeć: Mężczyzna

Post
Ale w tym samochodzie jest wał kuty. I jak mu zrobię szlif to mu zbierze warstwę utwardzaną i za niedługo znów go szlak trafi....


Post został pochwalony 0 razy
Śro 9:34, 19 Maj 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ale każdy wał jest przystosowany do szlifu na panewki nadwymiarowe,to że jest kuty to jego wytrzymałość jest większa.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 13:18, 19 Maj 2010 Zobacz profil autora
Krystian990
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dłużec
Płeć: Mężczyzna

Post
Ten właśnie nie jest pod to przystosowany. Kucie utwardza bardzo powierzchowo. Gdy się zeszlifuje warstwę kutą czop wału jest miększy niż oryginalnie zakuty i się znacznie szybciej zużywa. Wręcz bardzo szybko się zużywa...


Post został pochwalony 0 razy
Śro 13:35, 19 Maj 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Szlif wału jest co 0,25mm i nie jest to tak aż tyle że straci na twardości i szybko się zużyje.Robiłem tak przy Mitsubishi Lancer już dwa lata temu i chodzi klient nie narzeka.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 17:06, 19 Maj 2010 Zobacz profil autora
Krystian990
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dłużec
Płeć: Mężczyzna

Post
A ile byś chciał za taką regenerację wału i dobranie do tego panewek? Bo bym sobie stary silnik złożył na zapas bo oprócz tego zajechanego czopu na wale cały silnik jest jak nowy.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 8:29, 20 Maj 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin