Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Golf II TD nie zapala

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Golf II TD nie zapala
Autor Wiadomość
Sonny
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Maj 2013
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

Post Golf II TD nie zapala
witam, mam problem, po zmnianie świec mój golfik nie chce zapalic, kręci kreci ale nie zaskakuje, jest napiecie na świecach, z plaka nie zapala, przy wymianie świec zdejmowałem przewody paliwowe


Post został pochwalony 0 razy
Sob 21:25, 22 Lut 2014 Zobacz profil autora
ATF
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rolewice
Płeć: Mężczyzna

Post
A odpowietrzyłeś ?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 22:47, 22 Lut 2014 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
A pisałem żebyś pamiętał gdzie idzie przewód na pierwszy cylinder,na głowicy pompy gdzie przykręcasz przewody masz oznaczenie A-B-C-D,A-to masz u góry od strony silnika i przykręcasz rurkę na pierwszy cylinder,B-rurka na trzeci cylinder,C-rurka na czwarty cylinder,D-rurka na drugi cylinder.To jest kolejność zapłonu 1-3-4-2


Post został pochwalony 0 razy
Sob 22:55, 22 Lut 2014 Zobacz profil autora
Sonny
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Maj 2013
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

Post
pamiętałem jak były wszystkie przewody, zresztą odpiąłem tylko dwa, nie odpowietrzałem bo nawet jnie wiem jak to zrobić,


Post został pochwalony 0 razy
Nie 14:04, 23 Lut 2014 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Z plaka też nie pali... Coś się skrzaniło. odchyl osłone rozrządu zobacz w jakim stanie jest pasek. Może przeskoczył o ząb i nie bedzie palił.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Nie 15:12, 23 Lut 2014 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Sprawdź zasilanie na zaworku odcinającym przy pompie po przekręceniu stacyjki,jak jest to poluzuj dobrze przewody na wtryskach i kręć silnikiem,powinno dobrze lecieć paliwo z przewodów to dokręć i powinien odpalić.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 22:45, 23 Lut 2014 Zobacz profil autora
Sonny
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Maj 2013
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

Post
jak spawdzić to zasilanie na zaworku


Post został pochwalony 0 razy
Pon 23:10, 24 Lut 2014 Zobacz profil autora
ATF
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rolewice
Płeć: Mężczyzna

Post
Zdjąć przewód z zaworu odcinającego.
Pomiędzy przewód a masę wpiąć voltomierz.
Po przekręceniu stacyjki powinno pojawić się 12 v.
Zaworek powinien "cykać" po podaniu 12 v i jego załączenie-wyłączenie czuć będzie palcem.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:24, 25 Lut 2014 Zobacz profil autora
Sonny
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Maj 2013
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

Post
zdjąłem przewód paliwowy sztywny chciałem zapalić nie poleciała nawet kropelka paliwa


Post został pochwalony 0 razy
Nie 16:50, 16 Mar 2014 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Paliwo jest? sprawdziłeś to zasilanie na zaworku paliwa?przewodu nie trzeba odkręcać tylko dobrze poluzować te nakrętki i kręcisz rozrusznikiem tylko to chwilę zejdzie bo pompa musi nabić paliwo w przewody jak już będzie lecieć dokręć nakrętki przewodów na wtryskach i odpalasz.Tylko sprawdź zasilanie na zaworze bo nici z tego.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 17:13, 16 Mar 2014 Zobacz profil autora
Sonny
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Maj 2013
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

Post
ktory to jest ten przewód i który jest tan zaworek i gdzie on jest wogóle


Post został pochwalony 0 razy
Nie 22:33, 16 Mar 2014 Zobacz profil autora
ATF
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rolewice
Płeć: Mężczyzna

Post
Poszukaj " Forum dla blondynek " to jest dla mechaników samochodowych z elementarną wiedzą chociaż Smile
Na GOOGLE masz bana czy co ?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 23:28, 16 Mar 2014 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Sonny napisał:
ktory to jest ten przewód i który jest tan zaworek i gdzie on jest wogóle

Z taką twoją wiedzą nie zrobisz tego,szkoda czasu,ty jakbyś chciał to wchodzisz Google+grafika i wpisujesz pompa wtryskowa VW 1.6 TD enter i wyjdą ci pompy,przekroje pomp,opisy pomp i swoją wiedzę uszlachetnisz.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 9:59, 17 Mar 2014 Zobacz profil autora
Sonny
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Maj 2013
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

Post
mechanicy którzy z forum korzystają to zajebisci z was mechanicy nie dziwne że tak naprawiaja samochody niektorzy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sonny dnia Śro 23:41, 19 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Śro 23:38, 19 Mar 2014 Zobacz profil autora
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post
do tej pompy idzie tylko jeden przewod elektryczny,pojedynczy najprawdopodobniej czarny z dosc szeroka spinka w obudowie plastiku.od przodu auta patrzac na pompe zaraz nad przewodami paliwowymiczyli po prawej stronie.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 9:00, 20 Mar 2014 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Na tej głowicy żeliwnej co zakręcasz przewody wysokiego ciśnienia u góry masz wkręcony zaworek odcinający i do niego dochodzi przewód prądowy,po przekręceniu stacyjki ma być 12V.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 12:35, 20 Mar 2014 Zobacz profil autora
ATF
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rolewice
Płeć: Mężczyzna

Post
Sonny napisał:
mechanicy którzy z forum korzystają to zajebisci z was mechanicy nie dziwne że tak naprawiaja samochody niektorzy


Zmień rurki na jeansy i ponownie przeszukaj forum dla blondynek chyba że Cię zbanowały Smile

Ginekologa zapytaj który to kabelek jak mechanik nie potrafi wytłumaczyć Smile


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:35, 20 Mar 2014 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin