Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Kute tłoki?

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Kute tłoki?
Autor Wiadomość
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post Kute tłoki?
Witam.Moze mi ktos wytłumaczyc co dają kute tłoki?Mozna sie bawić bez ryzyka na wysokich obrotach?Co najlepiej jest wymienic razem z wymiana na kute tłoki?
Czy takie tłoki moga byc uzyte do silnika który jest całkowicie seryjny?słyszałem ze kute tłoki zwiekszaja zywotnosc silnika itp...
Głównie mnie interesuje co da włozenie kutych tłoków to seryjnego silnika.

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 20:56, 09 Sty 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
kute tłoki to nie wszystko raczej trzeba jeszcze kute korbowody nie wiem czy czasem wał z innego stopu, i sportowy rozrząd. Wink
Pią 21:56, 09 Sty 2009
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
aha...
Moze ktos to potwierdzic w 100%?Wydaje mi sie ze te inne modyfikacje to tylko dopełnienie na fulla ?


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:16, 09 Sty 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
to zależy co chcesz osiągnąć z silnika
Sob 13:02, 10 Sty 2009
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
wzmocnić.
Abym nie musial myslec czy cos strzeli czy nie strzeli.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 14:49, 10 Sty 2009 Zobacz profil autora
leszek280
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

Post
to se trawke zapal hehe


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:59, 11 Sty 2009 Zobacz profil autora
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
zajebisty fachowiec z ciebie.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 22:20, 11 Sty 2009 Zobacz profil autora
leszek280
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

Post
No ! z zakutym łbem !
śmieszy mnie takie coś jak wstawianie kutych tłoków i tyle !!


Post został pochwalony 0 razy
Wto 18:30, 13 Sty 2009 Zobacz profil autora
robi139
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kruszwica zagople
Płeć: Mężczyzna

Post
Wydaje mi się ze kutych tłoków nie montuje się do jazdy na codzień bo kto mądry wydawałby kilkaset złotych dla tego żeby nie martwić sie czy coś strzeli czy nie strzeli. Jak sie tym przejmujesz to jeździj spokojnie i to na tyle. A z tego co mi wiadomo to te tłoczki montuje sie jak przerabiamy swojego ssaka na turbodoładowanego i chcemy wicisnąć naprawde sporo mocy. Ale montaz samych takich tlokow mija sie z celem. Jak już to nalezalo by wymienić wałek na ostrzejszy dolot oraz kolektor wydechowy najlepiej cały układ. A to juz spore pieniądze. Jeśli zależy ci troche na mocy to moze lepiej zainwestować w swap silnika i wtedy na pewno taniej to wyniesie. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:15, 14 Sty 2009 Zobacz profil autora
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
dzieki wielkie.
Leszek-mnie smieszą wiesniaki w autach +75 hp oszpojlerowanie takie ze ledwo jedzie:)


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:07, 14 Sty 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Jezeli docelowo chcesz osiagnac przyrost mocy wiekszy niz 50% oryginalu to warto pomyslec o zakuciu silnika. Osobiscie zakuwajac silnik nie poprzestal bym na samych tlokach tylko razem z korbowodami. Wiele tez zalezy jaki chcesz silnik rasowac i do czego bedziesz uzywal samochodu... W tuningu generalnie nie ma jakichs "gornych" granic, jedyne ograniczenie to kasa.
Czw 0:12, 15 Sty 2009
leszek280
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

Post Re: Kute tłoki?
Tarantula napisał:
Witam.Moze mi ktos wytłumaczyc co dają kute tłoki?Mozna sie bawić bez ryzyka na wysokich obrotach?Co najlepiej jest wymienic razem z wymiana na kute tłoki?
Czy takie tłoki moga byc uzyte do silnika który jest całkowicie seryjny?słyszałem ze kute tłoki zwiekszaja zywotnosc silnika itp...
Głównie mnie interesuje co da włozenie kutych tłoków to seryjnego silnika.

Pozdrawiam.

sadzac po tym cytacie tłoki maja byc załozone do seryjnego silnika bez żadnych modyfikacji
to co moga dać kute tłoki ?
kompletnie nic !!!
tłoki sie zakłada w końcowej fazie tyningowania
a wysokimi obrotami zajedziesz panewki !
a kase zamiast na tłoki to se na elektronike przeznacz lepiej ,to moze jakiś przyrost mocy odczujesz
a jak chcesz potraktować to poważnie to pożądna spreżarka i wałek rozrządu
a przedewszyskim porządny silnik nie jakaś tam pipiduwa
fachowieć od tuningu niejestem ale tak myśle


Post został pochwalony 0 razy
Czw 1:03, 15 Sty 2009 Zobacz profil autora
leszek280
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

Post
Tarantula napisał:
dzieki wielkie.
Leszek-mnie smieszą wiesniaki w autach +75 hp oszpojlerowanie takie ze ledwo jedzie:)

do wiadomości "Tarantula"
niemam ani jednego spilera !
dlamnie to siara


Post został pochwalony 0 razy
Czw 1:10, 15 Sty 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
ja musze zgodzić się z kolegą leszkiem280 --- same kute tłoki naprawdę ci nie pomogą i nie będziesz mógł się bawić bez ryzyka na wysokich obrotach a tak wogóle to ja ci poradzę---- nie przekraczaj czerwonego pola na obrotomierzu he he
Sob 19:00, 17 Sty 2009
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Temat można CLOSED:) Dowiedziałem sie tego czego chciałem:)
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 19:17, 17 Sty 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin