Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
lt 35 brak obiegu płynu chłodzącego
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
lt 35 brak obiegu płynu chłodzącego
Autor Wiadomość
delir203
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
to u mie wygląda to jakby odwrotnie . sam niewiem co mam z tym robić trzeci odwiedzony znajomy mechanik niezna powodu takiego działania układu Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Wto 16:26, 20 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Zrób jakieś foto tych podłączeń węży i wrzuć je to zobaczę.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:15, 20 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Dzisiaj sprawdzałem podłączenie tych węży i od dolnego węża od tego trojaka wąż idzie do tyłu silnika i tam jest podłączona elektryczna pompa cyrkulacji,weź zobacz czy ją masz czy jest wyciągnięta.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 19:15, 21 Kwi 2010 Zobacz profil autora
delir203
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Czójnik na górnym przewodzie odpowiada za załączenie tej pompki ( a dalej na tym przewodzie za pompką jest jakiś elektrozawór lub coś w tym stylu)ona tam jest tylko niewiem czy sie załancza . Wogóle poco ona tam jest . gdy na początku naprawiania silnika wymieniłem tem czójnik włożyłem podróbke po podpięciu przewodów ta pompka załączyła sie i pracowała cały czas . dowiedziałem sie że czójnik podróbka że żle one pracują a orginał nie zdażyło sie że sie komuś uszkodził wiec zostawiłem to szukając innej przyczyny awari .


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:30, 21 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Spróbuj zablokować ten przewód i odłączyć kostkę od pompki i próba.Tylko górny przewód od głowicy do góry chłodnicy a dolny z termostatu do dołu chłodnicy.Przepłukaj jeszcze chłodnicę pod bieżącą wodą wkładając węża od dołu.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 23:21, 21 Kwi 2010 Zobacz profil autora
delir203
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Pzyblokowałem przewód jak mogłem w 95 % odpaliłem rozgrzałem przewód na góże dalej zimny jedyne co zaoważyłem to szybciej zaczoł lecieć płyn powrotem do zbiorniczka i jak dodaje gazu to ze zwiększeniem obrotów ubywa płynu ze zbiorniczka jak obroty spadaja płynu przybywa .


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:01, 28 Kwi 2010 Zobacz profil autora
delir203
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
zapomiałem odłączyc pompke zreszto narazie niewiem jak a jutro znów próba


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:03, 28 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Pompa elektryczna cieczy powinna się załączyć dopiero po zgaszeniu silnika żeby nie dopuścić do miejscowego przegrzania niektórych silnie obciążonych cieplnie części,która przy zbyt wysokiej temperaturze przepompowuje cześć płynu przez kadłub silnika.W temperaturze ok.104 stopnie się załącza i schładza do 97 stopni..Musisz sprawdzić czy ci chodzi bez przerwy czy się załącza później. Wypnij jej zasilanie i zobaczysz.


Post został pochwalony 1 raz
Śro 22:30, 28 Kwi 2010 Zobacz profil autora
syczylyjczyk
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Masz niesprawną pompę płynu ,Wkładasz nowy termostat,od razu go uszkadzasz,różne dziwne chece, anie masz obiegu bo element za to odpowiedzialny już się skończył.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 14:30, 01 Maj 2010 Zobacz profil autora
delir203
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
jest pompka obiegu od przegrzania silnika a zaraz za nia zawór odcinający przepływ a tam uszkodzona membrama i ten zawór nie zamykał obiegu odpiełem przewód zamknełem ręcznie - wtedy zaczeła rosnąc temp na zegaże dalsze grzanie przy 90 stopniach otworzył sie termostat jest wszystko ok.Wymienie zawór i samochód będzie sprawny ( byłem wczoraj u 3 go z kolei mechanika i wkońcu doszliśmy przyczyne awari ) :-D


Post został pochwalony 0 razy
Sob 14:49, 01 Maj 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin