Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
lt 35 brak obiegu płynu chłodzącego
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
lt 35 brak obiegu płynu chłodzącego
Autor Wiadomość
delir203
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post lt 35 brak obiegu płynu chłodzącego
gdy silnik pracuje i jest gorący nie pokazuje temp płynu w kabinie na zegarze ,przewod od silnika do chłodnicy jest zimny w nim jest czujnik temp Wymieniłem termostat i nic nie pomogło sprawdziłem układ i jest drożny czemu nie idzie płyn tym przewodem


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:46, 01 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Przewód górny głowica chłodnica jest zimny czy chłodnica blok silnika bo czujnik temperatury jest w górnym przy głowicy i jest cztero pinowy
G62: czujnik określający temperaturę na potrzeby ECU;
G2: czujnik określający temperaturę na potrzeby wskaźnika na desce rozdzielczej.
Ale jak jest zimny ściąg przewód z głowicy do nagrzewnicy i zapal silnik,po zapaleniu i dodaniu gazu powinno ci wywalać płyn z przewodu jak nie to masz coś z pompą wody.Ale powinien ci gotować płyn i wyrzucać,może nie ci się nie odpowietrzył dobrze i nie ma płynu w silniku?
Tu masz jeszcze na temat;
http://www.umserwis.fora.pl/na-kazdy-temat,1/vw-lt-35-problem-z-ukl-chlodzenia-i-nagrzewnica,2682.html


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Czw 22:50, 01 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Czw 22:09, 01 Kwi 2010 Zobacz profil autora
delir203
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Zdejmowałem przewód głowica chłodnica i płyn po włączeniu silnika słabiutko leci zato od strony
chłodnicy leci i to szybko . kiedy zaleje płynem przewód odpale silnik to płyn gdzieś ucieka tylko gdzie a jak zgasze gorący silnik płyn z chłodnicy cofa sie do przewodu .


Post został pochwalony 0 razy
Pią 7:32, 02 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ja pisałem przewód głowica nagrzewnica,spróbuj jeszcze wyciągnąć termostat i odpalić bez termostatu i czy wtedy złapie obieg przez chłodnicę może być chłodnica zabita? A co robiłeś wcześniej czy to się stało nagle.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 9:52, 02 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Stawiam na pompe wody.

Sciągnij ją i wszystko sie wyjaśni.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Pią 12:37, 02 Kwi 2010 Zobacz profil autora
delir203
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Taki kupiłem zrobiłem 1500 km bez wskażnika temp myślałem że to tylko czujnik temp przejeżdze zime i wymienie a tu okazuje sie ze to bardzo poważny problem i chce to zrobic dalsze próby po świętach życze wesołych świąt i licze na waszą pomoc .


Post został pochwalony 0 razy
Pią 20:10, 02 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ale tylko temperatury ci nie pokazuje czy jeszcze czegoś nie wyświetla? bo możesz mieć też uwalony cały licznik.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:11, 02 Kwi 2010 Zobacz profil autora
delir203
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
tak tylko temperatury nie wyświetla czujnik jest dobry jak gasze silnik przewód robi sie gorący i temp rośnie


Post został pochwalony 0 razy
Sob 7:10, 03 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
A jak zakładałeś termostat to miał tego śrucika do odpowietrzenia czy był cały,a jak nie ma to mu wywierć otworek wiertłem o średnicy 2mm.Wczoraj tak miałem przy Fordzie Eskorcie zmienił ktoś termostat ale bez tego śruta lub jest bolczyk z jednej i drugiej strony zgniecionymi końcami żeby nie wypadł,ja nawierciłem otwór wiertłem skierowałem otworem do góry i wszystko wróciło do normy.Objawy były takie że silnik łapał temperaturę a obieg płynu nie szedł na chłodnicę.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 9:44, 03 Kwi 2010 Zobacz profil autora
delir203
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
jak wyjąć pompe wody czy to jest trudne chce sprawdzić czy jest sprawna i jaki koszt nowej a ile zapłace za wymiane wrazie sobie z wymianą nie poradze.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:33, 05 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Nie pamiętam już dobrze ale jak wyciągniesz termostat to może będziesz widział wirnik pompy wody a to masz tylko sprawdzić czy wirnik jest sztywno na oś pompy,lub może coś włożyć i tylko sprawdzić.Bo tak to musisz do rozrządu się dostać bo pasek rozrządu ją napędza.Ale sprawdź to jeszcze poprzez termostat i sprawdź termostat.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 20:41, 05 Kwi 2010 Zobacz profil autora
delir203
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
termostat wyjełem odpaliłem silnik i przewody nie grzały sie do pompy nie da sie dostać od strony termostatu przedmuchałem wszystkie przewody włożyłem termostat zalałem płynem odpaliłem i na początku dobrze było na zegarze 74 stopnie przewód nad silnikiem od pompy do nagrzewnicy gorący a od silnika do chłodnicy tam co czójki temp o jakieś 5 -10 stopni chłodniejszy w pewnym momencie przyspieszył wentylator i temp spadła nic ta próba nie pomogła Przy jakiej temp powinien sie otworzyć termostat u mie 87 .


Post został pochwalony 0 razy
Wto 12:03, 06 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak przy 87 to dobrze a wentylator nie przyśpieszył tylko wiskoza się przyblokowała i ochłodziła bo ona działa na zasadzie bimetalu jak gorąco to blokuje ochłodzi i się rozłącza. Na postoju wentylatorem możesz kręcić swobodnie.Na termostacie miałeś napis przy ilu stopniach się otwiera trza było sprawdzić.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 13:08, 06 Kwi 2010 Zobacz profil autora
delir203
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
termostat sprawdziłem temp 87 a może to wina wiskozy zawcześnie sie załancza czy co


Post został pochwalony 0 razy
Wto 13:12, 06 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
To przysłoń trochę chłodnicy z przodu tekturą i próba.W środku dobrze ci grzeje? I przejedz nim trochę i niech się dobrze odpowietrzy.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 14:46, 06 Kwi 2010 Zobacz profil autora
delir203
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
w środku dobrze grzeje . z tym płynem jest tak jakby wyciągało gorący z tego przewodu a następny napływa zimny od strony chłodnicy. gasze silnik płyn w tym przewodzie robi sie gorący


Post został pochwalony 0 razy
Śro 7:29, 14 Kwi 2010 Zobacz profil autora
delir203
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
wentylator zatrzymany temp rośnie jest wszystko dobrze puszczam wentylator temp spada jakby to była
wina termostatu ale już wymieniłem drugi i dalej jest taksamo


Post został pochwalony 0 razy
Czw 18:00, 15 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ale po to jest termostat żeby ci trzymał temperaturę silnika zawsze czy ty trzymasz czy nie czy jedziesz 100 kmh zawsze ci powinien trzymać temperaturę na desce około 90 stopni.A u ciebie z tego co opisujesz to wygląda jak by nie było termostatu wcale.Masz założony gumowy oring przy termostacie?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 19:26, 15 Kwi 2010 Zobacz profil autora
delir203
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Wcześniej wyjełem termostat skręciłem odpaliłem . Silnik przewody były zimne nie łapał temp wcale cały
układ . Po włożeniu spowrotem termostatu silnik zaczoł sie grzać przewody do nagrzewnicy i termostatu gorące a przewód gdzie czójka tylko ciepły i temp nie wskazuje dopiero gdy gorący silnik zgasze włącze
kontrolki wtedy temp troche wzrośnie . uszczelkie gumową włożyłem do termostatu . czy jest trzeci obieg omijający termostat bo między nim a chłodnica jest trójnik i ten płyn jeszcze jakby gdzieś krążył ?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 20:20, 15 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
To sprawdź gdzie te przewody jeszcze idą,może ktoś zakładał dodatkowe ogrzewanie na tył samochodu? to można tylko go się podpina gdzie indziej bo już takie robiłem.Przeróbka z towarowego na osobowy.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:32, 15 Kwi 2010 Zobacz profil autora
delir203
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
dziś rozmawiałem ze znajomym mechanikiem powiedział że ten przewód jest od chłodniczki oleju a po drodze jest pompka i jakiś załącznik może to tu tkwi szkopól on powiedział że to układ chłodzenia jest zapowietrzony


Post został pochwalony 0 razy
Pią 20:29, 16 Kwi 2010 Zobacz profil autora
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
na przewodzie z nagrzewnicy jest odpowietrznik
widze walczysz wytrwale
faktycznie jak nie odpowietrzysz układu to cyry mogą sie dziac
napisz jaka temperature ma przewód który idzie do termostatu i jaką temperature maja przewody na nagrzewnicy wlot i wyjscie /////// CIEPŁE czy ZIMNE /////


Post został pochwalony 0 razy
Pią 23:01, 16 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ja mu pisałem dobrze odpowietrzyć a jak się termostat nie otworzy w VW to trudno o dobrym odpowietrzeniu bo wtedy łapie duży obieg (silnik chłodnica),a termostat jest bardzo szczelny na grzybku i kazałem mu wywiercić malutki otworek np.1mm i by się odpowietrzał i było by dawno po kłopocie.A VW nie ma odpowietrzeń na przewodach tylko idą cienkie wężyki od króćca z głowicy lub chłodnicy do naczynia wyrównawczego i zawsze jest wyciek z tego wężyka widać to w naczyniu wyrównawczym,oznacza to również że jest obieg wywołany przez pompę wody.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 8:32, 17 Kwi 2010 Zobacz profil autora
delir203
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
jedno jest pewne obieg jest odpowietrzony . zablokowałem wentylator grzalem silnik aż osiągnie nominalną temp pracy gdy ją osiągnoł obserwowałem co dalej sie dzieje i jeszcze troche grzałem silnik dalej nominalna temp . Co ciekawe gdy odblokowałem wentylator nie przyspieszał nie chłodzil chłodnicy tak bylo na postoju . gdy ruszyłem załączył sie wentylator i schłodził silnik do temp minimalnej dużo poniżej 60 stopni na to wychodzi że to awaria wiskozy . Jak ją sprawdzić czy dobrze pracuje ?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 20:59, 17 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak by była awaria to by była zblokowana na stale,jak ruszyłeś z miejsca to gorące powietrze z chłodnicy nagrzało wiskozę i się załączyła i tak powinno być.Jak byś podłączył pod komputer to by ci pokazał temperaturę na komputerze i odczytał byś na desce i jaka jest różnica w odczycie komputera a na desce rozdzielczej.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 22:46, 17 Kwi 2010 Zobacz profil autora
delir203
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
podłączałem pod komputer temperatury sa takie same
to czemu wiskoza aż tak wychładza układ . COŚ musi zawcześnie sie załaczać inny samochód taki sam silnik po długiej jeżdzie gorący niemożna do niego dotknąc a u mie po takiej samej trasie jest tylko ciepły


Post został pochwalony 0 razy
Nie 8:55, 18 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Silnika ci nie schłodzi jak ci termostat nie puści musisz sprawdzić ten trojak co pisałeś,może tamtędy ci robi obieg.Jak jest cieńszy przewód skręć go kluczem francuzem i go przyblokujesz i zobaczysz wtedy co się będzie działo.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 22:22, 18 Kwi 2010 Zobacz profil autora
delir203
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
zablokowałem wentylator i zaczełem dziś jechać podczas jazdy na wskażniku średnio 70 stopni a gdy sie zatrzymałem i silnik chodził temp dochodziła do 80 potem znów ruszyłem i przejechałem około 6 km temp na wskażniku średnio 70 zgasiłem silnik sprawdziłem przewody tam co czójnik twardy i gorący a gdzie termostat i dojście na trójniku ciepłe .czy to może być pompa wody zawolno tloczy czy przypchane coś bo jak silnik gorący i pracuje to przewody twarde ?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:27, 19 Kwi 2010 Zobacz profil autora
delir203
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
a i jeszcze jedno obieg jest od strony termostatu przez chłodnice i na czójkie termp .gorący płyn wplywa do chłodnicy zawolno tłoczy pompa wtedy wiskoza sie załancza i wychładza płyn który już zimny płynie na czójki czy to może byc możliwe


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:32, 19 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Obieg jest zawsze od góry głowicy poprzez górny wąż do chłodnicy i opada na duł do dolnego węża.Płyn w silniku ma 87 stopni otwiera się termostat i wchodzi schłodzony płyn i schładza silnik i tak w koło.Masz jeszcze mały obieg i duży obieg cieczy w silniku,mały jest dopóki silnik się nie nagrzeje a duży jest jak się otworzy termostat,bo jak się otworzy to grzybek termostatu przysłania kanał małego obiegu i jest duży obieg silnik chłodnica.Zawsze woda gorąca idzie do góry a zimna opada na duł.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 23:20, 19 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin