Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
LT35 brak mocy

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
LT35 brak mocy
Autor Wiadomość
ArkadiuszB
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post LT35 brak mocy
Witam

Auto VW LT 35 98 rok, silnik 2.5 TDI, 102KM AHD

Mam problem z tym autem. Rano słabo odpala (rozrusznik nowy), z rury idzie biały dym.
Kąt wtrysku jest prawidłowy.
Nawet po 10 minutach jak na luzie sobie pyka to po dodaniu gazu idzie nadal biały dym.
Dopiero po nagrzaniu silnika do około 50 st. C dym ustępuje.
Auto nie ma siły, na zimnym silniku depnę gaz do końca i bardzo powoli rozpędza się do 50 km/h (więc turbinę również wykluczam bo jak z nią jest coś nie tak to w tryb awaryjny weszłaby dopiero po około 70 km/h) i ma bardzo krótkie zaniki mocy tak jakby dosłownie odcinano mu paliwo.
Dodatkowo zauważyłem, że na luzie jak dodaję powoli gazu to obroty ładnie rosną proporcjonalnie do tego jak naciskam gaz.
Ale za to jak dam na 1 lub 2 bieg i nie dodaję gazu to jedzie normalnie, natomiast jak już dodam odrobinę gazu to strasznie szarpie do około 1200-1300 obrotów i potem już płynnie wszystko się odbywa.

Co może być przyczyną takiego zachowania ?


Post został pochwalony 0 razy
Pią 19:42, 07 Gru 2012 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Hmmmmm
Jak sprawdziłeś kąt wtrysku?
EGR zablokowany? Nie? Zablokować!


Post został pochwalony 0 razy
Pią 21:40, 07 Gru 2012 Zobacz profil autora
ArkadiuszB
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Znajomy podłączył go pod komputer.
Na rozgrzanym silniku sprawdzał kąt i stwierdził, że jest ok.
EGR zaślepiałem w zeszłym roku osobiście.
Mechanik sugeruje, że może być to wina padniętej pompy i / lub wtrysków ale jakoś nie uśmiecha mi się wydawać 2.5 tyś zł na testowanie co może być zepsute.

Jest możliwość sprawdzenia czy to wina pompy lub wtrysków ?
W mojej okolicy jakoś słabo z dobrymi mechanikami Sad albo jeszcze nie trafiłem na dobrego.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 23:23, 07 Gru 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Wtryski by na kompie wyszły zobacz dawkowanie itp .
Ja bym właśnie na turbo stawiał , zmienna geometria się zacina albo po prostu się kończy , zobacz wartości przy braku mocy ile turbo wali a ile komp mówi że ma walić .


Post został pochwalony 0 razy
Sob 0:26, 08 Gru 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Trudny rozruch - ustawić początek wtrysku ma być 0.55
Biały dym nie spalona ropa - przyczyn wiele początek wtrysku,brudny filtr powietrza,filtr paliwa,prze pływka,wypnij wtyczkę i zobacz jaka będzie reakcja możesz podmienić od kolegi sprawdzić świece żarowe tylko wykręcić świece bo nie raz jest tak że zaczynają grzać od obudowy a nie końcówka świecy i sprawdzisz na akumulatorze.Przy schodzeniu z wyższych obrotów na wolne nie zatrzęsie silnikiem?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 13:21, 08 Gru 2012 Zobacz profil autora
ArkadiuszB
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Widzę, że Roman59 nadal aktywny Smile
Wracając do tematu:
- filtr powietrza wymieniony niedawno tak samo jak filtr paliwa
Odnośnie przepływki to nie zauważyłem żadnej różnicy czy jest podłączona czy odłączona ...
U mnie jest aktualnie zaśnieżone więc nie mam jak sprawdzić zachowania auta, gdy mam odłączoną przepływke przy większych prędkościach.
Mam dostęp do takiego samego LT z tym samym silnikiem tyle, że rok młodszy i tam przepływka ma inne gniazdo więc nie mogę podmienić.

Przy schodzeniu z wysokich obrotów spada płynnie i nie zatrzęsie silnikiem.

Teraz kilka pytań:
1. W jakich blokach sprawdza się wtryski i jaka może być dopuszczalna różnica ?
2. W których blokach sprawdzę jak łąduje turbina ?
3. Jak sprawdzić czy przepływka dobrze działa ? jest w ogóle taka możliwość ?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 21:48, 08 Gru 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Wszystko jest tylko Google i teraz trzeba zweryfikować.

Wskazania bloków wartości mierzonych
– silnik AHU

000 - jałowy bieg (dziesiętne wartości wskazań)
[Wartość wymagana] — [Odpowiada wartości]
1 Obroty silnika [37 do 43] — [780 do 903/min]
2 Kąt początku wtrysku [0 do 88] — [3 zaGPZ do 4° przed GZP]
3 Położenie pedału przyspieszenia [0] — [0 %]
4 Dawka wtryskiwanego paliwa [15 do 45] — [3 do 9 mg/obj.]
5 Podciśnienie w kolektorze ssącym [bez znaczenia]
6 Ciśnienie atmosferyczne - [bez znaczenia]
7 Temperatura płynu chłodzącego [80 do 35] — [80 do 110°C]
8 Temperatura kolektora ssącego [182 do 50] — [10 do 100°C]
9 Temperatura paliwa [91 do 201] — [20 do 80°C]
10 Masa powietrza* [69 do 117] — [230 do 390 mg/skok]

*Wartości pomiarowe są ważne dla pracującego układu recyrkulacji spalin. Na obrotach jałowego biegu układ recyrkulacji spalin wyłączany jest po ok. 3 min. W razie potrzeby wcisnąć pedał przyspieszenia lub uruchomić ponownie silnik.

001 - jałowy bieg (dawki wtryskiwanego paliwa)
1 Obroty silnika [780 do 903/min]
2 Dawka wtryskiwanego paliwa [3 do 9 mg/skok]
3 Napięcie z czujnika drogi przesuwki regulacyjnej [1,12 do 1,70V]
4 Temperatura płynu chłodzącego [80 do 110°C]

Wskazanie dawka wtryskiwanego paliwa
- Poniżej 3 mg/skok - Za duża wydajność pompy wtryskowej.
- Powyżej 9 mg/skok - Silnik zbyt zimny - Za mała wydajność pompy wtryskowej.

Wskazanie napięcia czujnika drogi przesuwki regulacyjnej
Poniżej 1,25 V - Za duża wydajność pompy wtryskowej
Powyżej 1,70V - Silnik zbyt zimny - Za mała wydajność pompy wtryskowej.

003 - jałowy bieg (układ recyrkulacji spalin)
1 Obroty silnika [780 do 903/min]
2 Masa zasysanego powietrza (wartość wymagana) [230 do 420 mg/skok]
3 Masa zasysanego powietrza (wartość rzeczywista) [230 do 420 mg/skok]
4 Współczynnik trwania impulsu otwarcia zaworu recyrkulacji spalin [4 do 95 %]

Wskazanie masa zasysanego powietrza (wartość rzeczywista)- Poniżej 230 mg/skok
- Zbyt duża recyrkulacja spalin – sprawdzić układ recyrkulacji spalin.
- Fałszywe powietrze – sprawdzić szczelność systemu zasysania powietrza.

Wskazanie masa zasysanego powietrza (wartość rzeczywista)- Powyżej 390 mg/skok
- Silnik zbyt zimny – rozgrzać silnik na podwyższonych obrotach i powtórzyć pomiar.
- Za mała recyrkulacja spalin – silnik pracuje od 3 min. na obrotach jałowego biegu, wcisnąć pedał przyspieszenia.
- Uszkodzony przepływomierz G70 masy powietrza – sprawdzić działanie układów recyrkulacji i pomiaru masy powietrza.

004 - jałowy bieg - (kąt początku wtrysku)
1 Obroty silnika [780 do 903/min]
2 Kąt początku wtrysku (wymagany) [3° po GPZ do 0° przed GZP]
3 Kąt początku wtrysku (rzeczywisty) [3° po GPZ do 4° przed GZP]
4 Współczynnik trwania impulsu otwarcia zaworu początku wtrysku [2 do 95 %]

Wskazanie kąta początku wtrysku (wymaganego) - Powyżej 4° przed GZP
- Silnik zbyt zimny - rozgrzać silnik na podwyższonych obrotach i powtórzyć sprawdzanie.

Wskazanie kąta początku wtrysku (rzeczywisty) - Powyżej 4° przed GZP
- Silnik zbyt zimny - rozgrzać silnik na podwyższonych obrotach i powtórzyć sprawdzanie.
- Pompa wtryskowa ustawiona jest na „za wczesny wtrysk” – sprawdzić i wyregulować dynamiczny kąt początku wtrysku.
- Uszkodzony zawór N108 kąta początku wtrysku – sprawdzić zawór N108.

Wskazanie kąta początku wtrysku (rzeczywisty) - Poniżej 3° za GZP
- Pompa wtryskowa ustawiona jest na „za późny kąt początku wtrysku” – spr. zawór N108.
- Zablokowane przestawianie kąta wyprzedzenia wtrysku – sprawdzić zawór N108.
- Uszkodzony zawór N108 kąta początku wtrysku.

013 - jałowy bieg (regulacja równomierności obrotów silnika)
(jałowy bieg, silnik ciepły, temperatura płynu powyżej 80°C)
1 Różnica dawki wtrysku, cylinder 4 do 3 [-2,0 do + 2,0 mg/skok]
2 Różnica dawki wtrysku, cylinder 2 do 3 [-2,0 do + 2,0 mg/skok]
3 Różnica dawki wtrysku, cylinder 1 do 3 [-2,0 do + 2,0 mg/skok]
4 Brak wskazania [—] [—]

- Układ wtryskowy steruje regulacją równomierności obrotów silnika. Układ rozpoznaje różnice mocy między poszczególnymi cylindrami (tolerancja części, rozkalibrowanie dysz wtryskowych, ciśnienie sprężania itp.) i przez selektywny rozdział dawek wtrysku wyrównuje je na jałowym biegu.
- Rozpoznanie dokonywane jest na jałowym biegu przez sygnał z czujnika obrotów silnika, który dostarczany jest do komputera sterującego jako 4 sygnały na jeden obrót wału korbowego. Jeżeli sygnały nadchodzą w równomiernym rytmie, oznacza to, że wszystkie cylindry wykonują równomierną pracę. Jeżeli jeden cylinder wykazuje słabszą moc, wał korbowy potrzebuje dłuższego czasu na następną połowę własnego obrotu, W przypadku, gdy cylinder wykazuje większą moc, przyspiesza wał korbowy i dlatego potrzebuje krótszego czasu.
- Jeżeli komputer sterujący rozpozna odstępstwo, wówczas dany cylinder natychmiast zasilany jest większą lub mniejszą dawką wtryskiwanego paliwa, aż silnik będzie ponownie pracował równomiernie.
- W bloku wartości mierzonych różnica dawek wtryskiwanego paliwa do poszczególnych cylindrów, która potrzebna jest do uzyskania równomiernych obrotów silnika, wskazywana jest w porównaniu do cylindra 3.
- [+] do mg/skok: cylinder wykazuje mniejszą moc niż cylinder 3 i zasilany jest większą ilością paliwa.
- [-] do mg/skok: cylinder wykazujący większą moc niż cylinder 3 zasilany jest mniejszą ilością paliwa.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 23:29, 08 Gru 2012 Zobacz profil autora
ArkadiuszB
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Wymieniłem wszystkie świece i odpala niby OK ale jest nadal problem z tym, że ma mocne chwilowe spadki mocy. Jedzie, nagle jakby paliwo odłączyło na pół sekundy i dalej ciągnie. Na zimnym (do około 50 st. C) jak dodam gazu to też bardzo nierówno chodzi.
Poniżej podaję co wyszło na VAGu z wtrysków (blok 13) czy taka różnica może to powodować ? czy już czas na wymianę wtrysków ? mieści się niby w -2 + 2
pomiar 1) 1.42, 0.56, 1.36, -1.36, 0.21
pomiar 2) 2.00, 0.47, 1.60, -1.08, 0.28
I tak mniej więcej cały czas to wygląda.

Poza tym nie mogę zalogować się do bloku 14 (może nie trzeba ? ) natomiast w bloku 19 zauważyłem, że są dwie wartości, które się wogóle nie zmieniają i są następujące:
okienko 1) 0,680 V
okienko 2) 0,000 V
i obojetnie co nie robie z autem to te pozycje się nie zmieniają tymbardziej niepokoi mnie wartość z okienka nr 2 gdzie jest 0 V.
Mam taką tabelę i tam jest napisane, że powinna być wartość od 4,1 V do 4,8 V
Czy to może być przyczyną falujących obrotów ?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 22:39, 16 Gru 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ale nic nie podajesz co się dzieje w bloku nr 1 jakie jest napięcie z czujnika prze sówki a to daje dawkę paliwa nie podajesz początku wtrysku jaki jest to musisz posprawdzać i wyregulować bo może cię czekać czyszczenie sterownika pompy.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 12:40, 17 Gru 2012 Zobacz profil autora
ArkadiuszB
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Podaję wskazania bloku 1 silnik jak widać rozgrzany na na luzie bez dodawania gazu.
Kod:

,0.01,775,5.4,1.460,79.2,,,,,,,,,,
,7.90,775,5.4,1.520,81.0,,,,,,,,,,
,8.35,775,5.2,1.540,81.0,,,,,,,,,,
,8.80,775,5.4,1.540,81.0,,,,,,,,,,
,9.39,775,5.2,1.520,81.0,,,,,,,,,,
,9.83,775,5.2,1.460,81.9,,,,,,,,,,
,10.28,775,5.6,1.600,81.9,,,,,,,,,,
,10.74,775,5.0,1.600,81.9,,,,,,,,,,
,11.17,775,5.4,1.480,81.9,,,,,,,,,,
,11.61,755,5.8,1.520,81.9,,,,,,,,,,
,12.05,775,5.0,1.500,81.9,,,,,,,,,,
,12.50,755,5.8,1.560,81.9,,,,,,,,,,
,12.95,775,5.2,1.540,81.9,,,,,,,,,,
,13.39,775,5.4,1.480,81.9,,,,,,,,,,
,13.84,775,5.2,1.480,81.9,,,,,,,,,,
,14.28,775,5.2,1.600,81.9,,,,,,,,,,
,14.73,755,5.8,1.520,81.9,,,,,,,,,,
,15.56,775,5.0,1.460,81.9,,,,,,,,,,
,16.00,775,5.0,1.480,81.9,,,,,,,,,,
,16.45,775,5.2,1.480,81.9,,,,,,,,,,
,17.27,775,5.6,1.620,81.9,,,,,,,,,,
,17.72,775,5.4,1.640,81.9,,,,,,,,,,
,18.14,775,5.0,1.500,81.9,,,,,,,,,,
,18.58,755,5.8,1.720,81.9,,,,,,,,,,
,18.99,775,5.6,1.480,81.9,,,,,,,,,,
,19.43,775,4.8,1.500,81.9,,,,,,,,,,
,19.87,775,5.0,1.560,81.9,,,,,,,,,,
,20.32,775,5.6,1.540,81.9,,,,,,,,,,
,20.91,755,5.6,1.500,81.9,,,,,,,,,,
,21.34,755,5.8,1.600,81.9,,,,,,,,,,
,21.79,775,4.8,1.460,81.9,,,,,,,,,,
,22.24,775,5.2,1.480,81.9,,,,,,,,,,

Niby napięcie mieści się w granicach ale czy nie powinno być mniej więcej jednakowe czy takie skoki napięcia są dopuszczalne ?

Dodam, że pokazał się błąd
Kod:

00550 - Start of Injection Regulation         
17-00 - Control Difference



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ArkadiuszB dnia Pon 22:29, 17 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
Pon 22:16, 17 Gru 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
00550 Regulacja początku wtrysku. Różnica w regulacji.
-> Uszkodzony zawór N108 początku wtrysku.
-> Uszkodzony czujnik G80 skoku iglicy.
-> Niesprawny dopływ paliwa lub brak paliwa.
-> Powietrze w układzie paliwowym.
-> Nieprawidłowy początek wtrysku.
->rozrząd i kąt wtrysku do sprawdzenia, vag grupa 000BS, pole 2
Za bardzo są skoki i te 775 to obroty silnika? jak tak to są za małe ale podciąg początek wtrysku i może wszystko dojdzie do normy.Jak masz odkręconą pokrywę tą w środku żeby się dostać do pompy to tylko poluzuj pasek na pompie tą górna rolką a napręż go dolną i automatycznie ci przestawi początek wtrysku do przodu i zobaczysz.
Tylko paskiem się tylko trochę przestawia jak chcesz więcej to musisz poluzować koło na wałku rozrządu ono jest do czoła dokręcane to musisz tylko lekko poluzować i lekko kołem do przodu,ale rolkami ci powinno wystarczyć.Lub zegar i wkręcasz w pompę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Pon 23:46, 17 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
Pon 23:34, 17 Gru 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Miałem taki sam błąd ale w 1.9 TDI okazało się że pompa się już wysłużyła .


Post został pochwalony 0 razy
Wto 7:45, 18 Gru 2012 Zobacz profil autora
ArkadiuszB
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Skorygowałem kąt i jest teraz ~ 54-56
Początek wtrysku w grupie 004BS w drugim oknie jest 12.1 , a rzeczywisty (w trzecim oknie) mam ~11.9-12.2 więc chyba prawidłowo ? Dobrze rozumiem, że te pomiary w BS powinno się odczytywać ?

Czyli niby wszystko jest dobrze poustawiane, a jednak rano jak odpalę auto, ruszam i maksymalne obroty jakie osiąga auto to 2100-2300 obrotów i nie da rady więcej, auto mułowate, pełno białego dymu za mną i się wlecze jak żółw... na luzie to samo, nie ma możliwości wejścia na większe obroty.

Wcześniej napisałem, że tak wygląda korygowanie na wtryskach
Kod:

pomiar 1) 1.42, 0.56, 1.36, -1.36, 0.21
pomiar 2) 2.00, 0.47, 1.60, -1.08, 0.28
 


Czy może być to przyczyną takiego zachowania silnika ? Czy te różnice na wtryskach kwalifikują się już do ich wymiany ?

W jaki sposób można jeszcze sprawdzić czy pompa jest sprawna ?

Dodam, że nadal mam efekt, że na 1 lub 2 biegu przy obrotach 1200-1300 mocno szarpie autem, bez różnicy czy silnik jest zimny czy rozgrzany - tak się dzieje cały czas.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 23:04, 21 Gru 2012 Zobacz profil autora
ArkadiuszB
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Problem nadal nierozwiązany ....

Czy jest możliwe aby takie problemy z autem powodowała woda w baku ?

W filtrze paliwa było trochę wody więc mam przypuszczenia, że mogę mieć wodę w baku ale nie mam jak sprawdzić ile jej jest - jest jakaś zaślepka / lub korek przez który można byłoby wężykiem z dna zbiornika ściągnąć to co tam jest ?

W sieci jest pełno informacji wykluczających się na temat w jaki sposób wytrącić wodę z zbiornika (ON). Jedni zalecają denaturat inni z kolei są przeciwni.
Zastosowanie depresatorów w tym przypadku mija się z celem bo on nie służy do wytrącania wody z ON.
Co w tym przypadku proponujecie zrobić ?
Wiem, że najlepiej zbiornik wykręcić i go wyczyścić ale jak patrzałem jak on jest zamontowany to ręce mi opadły ...


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:45, 30 Gru 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Denaturat się leje ale tylko żeby woda nie zamarzała,ściąg paliwo przewodem zasysającym do filtra niech wszystko zleci ze zbiornika i zobaczysz.Ale jak by było na tyle wody w zbiorniku to by zamarzła a zarazem i smok i wcale by pompa paliwa nie zaciągała.A nie czujesz że któryś cylinder nie równo pracuje?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 22:55, 30 Gru 2012 Zobacz profil autora
ArkadiuszB
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
A czy ten przewód zasysający paliwo ze zbiornika nie jest czasami minimalnie wyżej niż najniższy punkt w zbiorniku ? co by mogło powodować, że tylko w niektórych momentach (przyspieszanie, hamowanie, nagłe skręcanie) zaciągałby wode ?
Poza tym wydaje mi się, że nie potrzeba zlewać całego zbiornika bo woda przecież jest cięższa niż paliwo i poleci jako pierwsza (gdyby była).
Czy któryś cylinder nierówno pracuje ? - nie odnoszę takiego wrażenia, silnik pracuje równo w tym czasie gdy nie faluje oczywiście.
Zauważyłem, że wtrysk "sterujący" mam na pierwszym cylindrze od pompy wtryskowej, czy on nie powinien czasami być na drugim ? tak coś kojarzę, że gdzieś taką informację wyczytałem ale mogę się mylić...


Post został pochwalony 0 razy
Nie 23:57, 30 Gru 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin