Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Mercedes sprinter 2.9TD

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Mercedes sprinter 2.9TD
Autor Wiadomość
tom2573
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post Mercedes sprinter 2.9TD
Witam mam problem z e sprinterem 2.9td był wymieniony silnik bo tamten był zatarty po odpaleniu dymi bialym gęstym dymem było podejrzenie turbo ale po odłączeniu nic się nie zmieniło zapłon ok .Żeby zapalił trzeba chwile pokręcić.Jakie mogą być tego przyczyny.Z góry dziękuje


Post został pochwalony 0 razy
Śro 9:36, 03 Lut 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
Może ten silnik jest w stanie agonalnym i bierze już tyle oleju. Trzeba by pomierzyć ciśnienie sprężania.
Śro 10:47, 03 Lut 2010
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Równo pracuje? Co sie dzieje po dodaniu gazu? Nie zmienia sie barwa spalin? Ile silnik był nie odpalany? Po prostu moze musisz go przepalic...

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Śro 10:58, 03 Lut 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
To był silnik kompletny ten co założyłeś? czy ty przezbrajałeś np. pompę wtryskową?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 12:35, 03 Lut 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Odkręć jeszcze korek oleju jak się podgrzeje i zobaczysz czy ma duży przedmuch[biały dym z korka]

Następnym razem uzywaj opcji edytuj. Nie pisz post pod postem!

Mod-kełysz


Post został pochwalony 0 razy
Śro 12:38, 03 Lut 2010 Zobacz profil autora
tom2573
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Witam silnik był przezbrajany zrobiona głowica po dodaniu gazu nic się nie zmienia cały czas dymi nabiało ruwno pracuje ma przejścia na karzdych obrotach z korka wlewu niema dymu pompa wtryskowa ustawiona na kołek nie sprawdzałem wtrysków i pompy moze tu leży przyczyna.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Śro 13:14, 03 Lut 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Wydaje mi sie ze kąt wyrzedzenia wtrysku jest do ustawienia powinno pomóc.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Śro 13:32, 03 Lut 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Poluzuj pompę i skręć do silnika,tam jest śruba do regulacji.


Post został pochwalony 1 raz
Śro 16:09, 03 Lut 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
roman59 napisał:
Odkręć jeszcze korek oleju jak się podgrzeje i zobaczysz czy ma duży przedmuch[biały dym z korka]

Następnym razem uzywaj opcji edytuj. Nie pisz post pod postem!

Mod-kełysz

kełysz; ale nie zapytałeś się czy taką obcjię mam,bo na ten temat już pisałem z Tarantulą i nic,po prostu nie ma tej opcji.Jest tylko cytuj a to jest różnica.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 16:15, 03 Lut 2010 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
A zżera olej? Ten biały dym to jest taki biały lekko czy siwy dym, jak dużo się go wydobywa? Bo jak dużo to olej się gdzieś pali, może źle złożyłeś głowicę? A jak siwawy to zobacz pompę.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 16:51, 03 Lut 2010 Zobacz profil autora
tom2573
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Witam nawet jak jest rozgrzany to cięrzko pali a jak zapali to dym się nie mieści w wydechu biały gęsty dym nawet na wolnych obrotach . Rozrząd ustawiony na znaki jest ok pompa ustawiona na kołek 15 stopni po OT. Jutro wyjme pompe wtryski i dam do sprawdzenia. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:48, 03 Lut 2010 Zobacz profil autora
tom2573
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Wtryski są bardzo dobre pompa uszczelniona też dobra niewiem może trzeba był zmienić jeszcze pierścienie. Jak sądzicie pomorze Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Nie 10:34, 07 Lut 2010 Zobacz profil autora
leszek280
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

Post
pokombinuj lepiej z tym kątem wtrysku


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:40, 07 Lut 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
tom2573 napisał:
Wtryski są bardzo dobre pompa uszczelniona też dobra niewiem może trzeba był zmienić jeszcze pierścienie. Jak sądzicie pomorze Pozdrawiam

Chociaż by brał lekko olej to nie powinno być aż tak dużych problemów jakie występują u ciebie.Jeszcze raz sprawdź początek wtrysku pisałem ci na PW.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:50, 07 Lut 2010 Zobacz profil autora
krzyg
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cieszyn

Post
roman59 napisał:
roman59 napisał:
Odkręć jeszcze korek oleju jak się podgrzeje i zobaczysz czy ma duży przedmuch[biały dym z korka]

Następnym razem uzywaj opcji edytuj. Nie pisz post pod postem!

Mod-kełysz

kełysz; ale nie zapytałeś się czy taką obcjię mam,bo na ten temat już pisałem z Tarantulą i nic,po prostu nie ma tej opcji.Jest tylko cytuj a to jest różnica.

Roman, nie obraź się, ale Kełysz mówi o edycji własnego postu, a tę opcję na pewno masz, tylko nie zwróciłeś na to uwagi, Smile
Pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:42, 07 Lut 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Krzyg... Wlasnie ze jest niedostępna opcja edycji dla niektórych uzytkowników.

Pracuje nad tym.

Wracajmy do tematu.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:48, 07 Lut 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Nie raz jest ta opcja ale późno w nocy i dzisiaj miałem niedawno poprawiałem.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:47, 07 Lut 2010 Zobacz profil autora
tom2573
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Niech ktoś napisze jak ustawić początek wtrysku bo może ja coś żle robie w pompie jest wy cięcie wałek na znak i wał na znak pompe wkładam 15 stopni po OT niewiem może to nie tak.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 1:41, 08 Lut 2010 Zobacz profil autora
krzyg
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cieszyn

Post
tom2573 napisał:
Niech ktoś napisze jak ustawić początek wtrysku bo może ja coś żle robie w pompie jest wy cięcie wałek na znak i wał na znak pompe wkładam 15 stopni po OT niewiem może to nie tak.

Przecież Roman napisał Ci jak regulować zapłon.Początek wtrysku możesz ustawić tylko przy użyciu czujnika .W tym przypadku musisz mieć konkretne dane dla swojej pompy.Czujnik mocujesz z tyłu pompy i dokonujesz pomiaru.Wiesz o czym piszę?Bo jeśli nie,to daj to do fachowca od diesli.
Sorki, nie miałem bladego pojęcia, że tam jest rzędówka.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krzyg dnia Pon 19:26, 08 Lut 2010, w całości zmieniany 2 razy
Pon 8:37, 08 Lut 2010 Zobacz profil autora
tom2573
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Morze się myle ale to jest zwykła pompa rzędowa taka jakie były w starych mesiach z lat 80 tych i tu jest tylko korek z boku pod którym są wycięcia i to wszystko na jednym wycięciu tylko da się odpalić. Pompa ustawiana już byla i na mięką prace i na twardą prace nic to nie dało jak dymił tak dymi bez zmian. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Pon 9:16, 08 Lut 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
To jak masz pompę rzędową to kręć silnikiem do przodu i tłok pierwszego cylindra powinien znajdować się 15 stopni przed ZZ.I teraz możesz sprawdzić gdzie masz to zgrubienie w okienku wykręconej zaślepki z tyłu pompy a powinno być na środku. I masz początek wtrysku.A jak nie ma to masz przyczynę.Daj znać.


Post został pochwalony 1 raz
Pon 10:37, 08 Lut 2010 Zobacz profil autora
tom2573
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Witam duże piwo dla roman 59 sprinter śmiga ok ustawiłem tak jak pisał odpalił z pierwszego bez dymu dzięki serdeczne Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Sob 19:06, 13 Lut 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Bardzo się cieszę.Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Sob 22:40, 13 Lut 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin