Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna dla mechaników samochodowych
Forum dla mechaników samochodowych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mercedes Vito 2.3 TD

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bogdan_2008
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: małopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:17, 13 Kwi 2010    Temat postu: Mercedes Vito 2.3 TD

Problem polega na tym że rozleciał sie napęd pompy wtryskowej, po wymianie napedu itp.
Rozrząd został ustawiony na znakach, pompa zblokowana blokadą do wałka i zamontowana 15 stopni przed GMP, jednak silnik uruchamia sie z trudnością. Jak zapali nie chce chodzć na wolnych obrotach tylko po spuszczeniu z gazu zaraz gaśnie. Czy podczas awarii napedu pompy mógł ulec uszkodzeniu regulator prędkości obrotowej.
Z góry dzieki za pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3640
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:43, 13 Kwi 2010    Temat postu:

Ale musisz ustawić 15 stopni za GMP a ty ustawiłeś przed GMP.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bogdan_2008
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: małopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:00, 13 Kwi 2010    Temat postu:

Wyczytałem w książce że należy ja wymontować 15 stopni przed ZZ i doszedłem do wniosku że też należy ja tak założyć. Nic nie pisali aby zakładać ja inaczej. Ale moge spróbować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3640
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:16, 14 Kwi 2010    Temat postu:

Zakładaj 15stopni za GMP i będzie dobrze,tylko staraj się włożyć śruby do dokręcenia pompy żebyś miał na środku podłużnych otworów,to będziesz miał do skorygowania ustawienia.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bogdan_2008
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: małopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:07, 14 Kwi 2010    Temat postu:

OK tak zrobię na razie piękne dzięki.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bogdan_2008
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: małopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:45, 14 Kwi 2010    Temat postu:

Zrobiłem jak Pan powiedział i zagadał bez problemu, mam drobne problemy z wolnymi obrotami ale z tym powoli sobie dam radę.
Bardzo dziękuję pomoc i wskazówki były jak najbardziej trafne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3640
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:43, 14 Kwi 2010    Temat postu:

Poluzuj lekko przewód na wtryskach za koleją i zobaczysz na którym ci kuleje,albo wtrysk lub słabe ciśnienie na cylindrze małe obroty silnika.Sprawdź początek wtrysku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin