Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Mercedes Vito 2.3 TD

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Mercedes Vito 2.3 TD
Autor Wiadomość
bogdan_2008
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: małopolska
Płeć: Mężczyzna

Post Mercedes Vito 2.3 TD
Problem polega na tym że rozleciał sie napęd pompy wtryskowej, po wymianie napedu itp.
Rozrząd został ustawiony na znakach, pompa zblokowana blokadą do wałka i zamontowana 15 stopni przed GMP, jednak silnik uruchamia sie z trudnością. Jak zapali nie chce chodzć na wolnych obrotach tylko po spuszczeniu z gazu zaraz gaśnie. Czy podczas awarii napedu pompy mógł ulec uszkodzeniu regulator prędkości obrotowej.
Z góry dzieki za pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:17, 13 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ale musisz ustawić 15 stopni za GMP a ty ustawiłeś przed GMP.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:43, 13 Kwi 2010 Zobacz profil autora
bogdan_2008
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: małopolska
Płeć: Mężczyzna

Post
Wyczytałem w książce że należy ja wymontować 15 stopni przed ZZ i doszedłem do wniosku że też należy ja tak założyć. Nic nie pisali aby zakładać ja inaczej. Ale moge spróbować.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 23:00, 13 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Zakładaj 15stopni za GMP i będzie dobrze,tylko staraj się włożyć śruby do dokręcenia pompy żebyś miał na środku podłużnych otworów,to będziesz miał do skorygowania ustawienia.


Post został pochwalony 1 raz
Śro 8:16, 14 Kwi 2010 Zobacz profil autora
bogdan_2008
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: małopolska
Płeć: Mężczyzna

Post
OK tak zrobię na razie piękne dzięki.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Śro 9:07, 14 Kwi 2010 Zobacz profil autora
bogdan_2008
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: małopolska
Płeć: Mężczyzna

Post
Zrobiłem jak Pan powiedział i zagadał bez problemu, mam drobne problemy z wolnymi obrotami ale z tym powoli sobie dam radę.
Bardzo dziękuję pomoc i wskazówki były jak najbardziej trafne.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:45, 14 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Poluzuj lekko przewód na wtryskach za koleją i zobaczysz na którym ci kuleje,albo wtrysk lub słabe ciśnienie na cylindrze małe obroty silnika.Sprawdź początek wtrysku.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:43, 14 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin