Autor |
Wiadomość |
Gość
|
nie ma iskry prosze o pomoc |
|
Witam mam problem mam opla vectre z 91r probelm jest taki ze jak silnik sie rozgrzeje to samochód mi gasnie i nie moge odpalic sprawdzałem czy ma iskre na ciepłym silniku i nie ma iskry,lecz gdy ostygnie jest iskra i normalnie pali.Co moze byc tego przyczyna ??.Bardzo prosze i z Góry dziekuje za pomoc.Pozdrawiam
|
|
Pon 18:39, 21 Lip 2008 |
|
|
|
|
grzegorz1805
FACHMAN
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
gdy będzie już ciepły to spórubu ochłodzić moduł zapłonowy jak go ochłodzisz i odpalisz to znaczy że moduł a jak tam kopułka i palec
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Pon 19:06, 21 Lip 2008 |
|
|
Gość
|
|
|
kopułke wymieniałem swiece i przewody.Jak studzic moduł w jaki sposób ??
|
|
Pon 20:10, 21 Lip 2008 |
|
|
grzegorz1805
FACHMAN
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
powietrzem albo lekko wilgotną scierke przylóz na moduł tylko nie mokrą
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Pon 20:14, 21 Lip 2008 |
|
|
Gość
|
|
|
ok spróbuje.A ile kosztuje moduł zapłonowy ??.Moze ktos sie orientuje.
|
|
Pon 20:56, 21 Lip 2008 |
|
|
grzegorz1805
FACHMAN
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
na allegro od 74 do 90 a jak nowy to niewiem
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Pon 21:07, 21 Lip 2008 |
|
|
grzegorz1805
FACHMAN
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
Może cewka Ci padła. Czasami jak się zużyją to na zimnym silniku jest ok, a na gorącym nie dają napięcia WN
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Pon 22:13, 21 Lip 2008 |
|
|
grzegorz1805
FACHMAN
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
[quote="grzegorz1805"]Może cewka Ci padła. Czasami jak się zużyją to na zimnym silniku jest ok, a na gorącym nie dają napięcia WN
A Napisz dokładnie jaki masz silnik, może coś się więcej wymyśli jak to nie pomorze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 11:54, 22 Lip 2008 |
|
|
grzegorz1805
FACHMAN
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
[quote="grzegorz1805"][quote="grzegorz1805"]Może cewka Ci padła. Czasami jak się zużyją to na zimnym silniku jest ok, a na gorącym nie dają napięcia WN
A Napisz dokładnie jaki masz silnik, może coś się więcej wymyśli jak to nie Jak masz miernik uniwersalny (potrzebny tylko omomierz) to sprawdź czy aby na pewno prąd przechodzi ze styku( tego co dostarcza prąd do cewki) do styku WN
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 20:10, 22 Lip 2008 |
|
|
grzegorz1805
FACHMAN
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
Może cewka Ci padła. Czasami jak się zużyją to na zimnym silniku jest ok, a na gorącym nie dają napięcia WN
A Napisz dokładnie jaki masz silnik, może coś się więcej wymyśli jak to nie to będzie. Jak masz miernik uniwersalny (potrzebny tylko omomierz) to sprawdź czy aby na pewno prąd przechodzi ze styku( tego co dostarcza prąd do cewki) do styku WN
http://www.shlka.fora.pl/elektryka,16/m11-cewka-zaplonowa-sprawdzenie,56.html TUTAJ jest co nieco o cewkach. (nieważne że o SHL)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 20:46, 22 Lip 2008 |
|
|
BenyBenito
Mechanior
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sochaczew
|
|
|
|
Wymień moduł bo to na to mi wygląda tylko,znajduje się w aparacie zapłonowym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 23:50, 22 Lip 2008 |
|
|
|