Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Nie pali na wszystkie gary???

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Nie pali na wszystkie gary???
Autor Wiadomość
Gość







Post Nie pali na wszystkie gary???
Witam mam następujący problem mam Alfe Romeo 145 1.6 16V TS 97r. Jak w temacie nie pali mi na wszystkie gary. co moze byc tego przyczyną???
Opis usterki jest nantępujący:
dzieje sie to tylko jak temp spadnie ponizej zera lub jest w granicach zera,
po odpaleniu chodzi normalnie przez około 15s pozniej zaczyna nie palic na wszystkie tłoki. jak sie juz troche rozgrzeje znowu pali dobrze.
prosze o sugestje co moze byc uszkodzone wraz z opisem jak sprawdzic czy ta cześć jest faktycznie przyczyną takiego zachowania sie silnika.

Pozdrawiam
Czw 23:47, 25 Gru 2008
Gość







Post
Zacznij od wymiany swiec i przewodow i napisz jak sprawdziles ze nie pali na wszystkie
Pią 15:56, 26 Gru 2008
Gość







Post
swiece wymieniłem na nowe NGK. doszedłem ze nie pali na wszystkie poniewaz nie mam mocy i "pyrkoce jak ciapek" słychca jak nie pali na wszystkie. co do przewodów to nie wiem czy sa dobre a jak sprawdzic przewody wysokiego napiecia czy sa do wymiany??? bo koszt przewodów jest dość wysoki zeby je wymieniac na czuja ze to moze to.
Pią 17:14, 26 Gru 2008
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
odpal go i ściągaj po koleji przewody wysokiego napięćia i będziesz wiedział czy pali na wszystkie czy nie


Post został pochwalony 0 razy
Pią 18:23, 26 Gru 2008 Zobacz profil autora
Gość







Post
ale ja wiem ze nie pali na wszystki tłoki. pytam sie jak zdiagnozowac czy to napewno przewody. a moze to cewka lub jeszczze cos innego?? potrzebuje porad jak sprawdzic czy to akurat to jest uszkodzone.
Pią 19:52, 26 Gru 2008
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
czy prąd dochodzi pojedziesz do elektryko 5 minut i ci powie co i jak i sobie wymienisz


Post został pochwalony 0 razy
Pią 21:00, 26 Gru 2008 Zobacz profil autora
Gość







Post
taka wizyta moze i by była dobra ale jak tam juz dojade to silnik bedzie ciepły i nic nie wykryje elektryk bo samochod bedzie chodził dobrze. a zostawic go nie moge bo jest mi potrzebny. i dlatego pytam jakie sa sposoby sprawdzenia tej ustarki samemu.
Pozdrawiam
Sob 10:37, 27 Gru 2008
Gość







Post
Sam tego raczej nie wykryjesz domowymi sposobami kolego
Sob 16:18, 27 Gru 2008
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post
ja kupilem tester do swiec i przewodow z alegro jakes 50zl to kosztowalo.
wpinasz go miedzy swiece a przewod i widzisz przeskok iskry w tym urzadzeniu piekna sprawa to cacko!!!
ale ostatni chcialem koledze zamowic to cos ale juz niemoglem tego znalesc.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:11, 28 Gru 2008 Zobacz profil autora
michal_kubek
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żychlin

Post
wpisz w allegro "tester swiec"


Post został pochwalony 0 razy
Nie 14:05, 28 Gru 2008 Zobacz profil autora
Gość







Post
jeszcze jedno do tego tematu. stała sie rzecz która mniie bardzo zaskoczyła
odpaliłem samochód jak był zimny przejechałem około 1 km zatrzymałem sie przekręciłem kluczyk zeby zgasić samochód a tu silnik nadal chodzi
przekreciłem spowrotem zapaliły sie wszystkie kontrolki jak przed odpaleniem. przekreciłem znowy zeby zgasł a on nadal chodzi dopiero jak zgasiłem swiatła zgasł czy ktoś zetknął sie z takim zachowaniem.

wie ktoś co jest grane?????????????
Pon 0:04, 29 Gru 2008
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post
kolego to napewno jest kostka w stacyjce w yrabiaja sie i sa takie przyczyny jaka ty masz w swoim aucie. ODPISZ JAK SPRAWDZISZ





POZDRAWIAM


Post został pochwalony 0 razy
Pon 16:26, 29 Gru 2008 Zobacz profil autora
michal_kubek
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żychlin

Post
slyszalem o podobnym przypadku tyle ze silnik nie gasl na wcisnietym stopie . okazalo sie ze za duzo zarowka z tylu w lampie byla wlozona


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:01, 29 Gru 2008 Zobacz profil autora
Gość







Post
wymieniłeś 4 świecie czy 8 ?
Pon 22:32, 29 Gru 2008
Gość







Post
wymieniłem 8 świec.
Wto 17:01, 30 Gru 2008
Gość







Post
odnosnie nie palenia na wszystkie tłoki. swiece mam nowe przewody tez dzisiaj wymieniłem i nadal tak samo. nie ma to jak wydawanie kasy na nie potrzebne części.
Śro 14:30, 31 Gru 2008
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
coś z elektryką będzie


Post został pochwalony 0 razy
Śro 14:40, 31 Gru 2008 Zobacz profil autora
Gość







Post
a nie np z którąś cewką?? bo elektryka to dość ogólne pojęcie Smile
Śro 15:11, 31 Gru 2008
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
może być cewka ja bym jednak sie przejechał do elektryko i zostawił nawet na 2 dni niz wydawać kase na coś co jest dobre


Post został pochwalony 0 razy
Śro 16:45, 31 Gru 2008 Zobacz profil autora
leszek280
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

Post
trzeba było se kupić normale auto na 4 świece hehe
POWODZENIA


Post został pochwalony 0 razy
Śro 19:34, 31 Gru 2008 Zobacz profil autora
Gość







Post
ja bym zaczął od ciśnienia sprężania, jak będzie mniej niż 9atmosfer to nie będzie palił na ten gar... norma to ok 12-14 w zależności od producęta
Czw 19:52, 01 Sty 2009
Gość







Post
Jesli chodzi o cisnienie spręzania w cylindrach to sprawdzałem około pół roku temu i miałem na wszystkich około 11.5 Bar (a nie atmosfery) z niewielkimi róznicami. wiec spreżanie jest ok.
Pią 15:34, 02 Sty 2009
Gość







Post
nie kupuj nic więcej i zzostaw ten problem dobremu elektrykowi bo ja ci powiem że nikt z nas tutaj ci nie pomoże
Nie 20:46, 18 Sty 2009
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin