Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
olej w intercoolerze

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
olej w intercoolerze
Autor Wiadomość
Gość







Post olej w intercoolerze
Witam wszystkich.Volvo S40 2,0 mam kłopot z olejem w rurach intercoolera klei sie do przepływomierza i ten podaje złe informacje do komputera,który uruchamia tryb awaryjny(odcina turbo).po wyczyszczeniu działa jakiś czas. Myślałem ze turbo wiec wysłałem do przetestowania i stwierdzili ze działa bez zażutów.Czyszcząc rury nie zauważyłem by były zapchane,filtr powietrza czysty.Ciśnienie oleju jak w tabeli,pozostaje mi ODMA ale co by powodowało jej nieprawidłowe działanie Bardzo prosze o pomoc,mnie już brak pomysłów
Sob 23:48, 17 Sty 2009
robi139
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kruszwica zagople
Płeć: Mężczyzna

Post
No odma może być zapchana. Od czasu do czasu powinno sie czymś ją przepchać żeby była drożna. Ale niekoniecznie musi być właśnie to ale spróbuj Smile


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:01, 18 Sty 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
jaki przebieg ma ten samochodzik?
Nie 13:35, 18 Sty 2009
Gość







Post
samochodzik ma 160,000km ale silnik pracuje pięknie .Odma nie była zapchana,bo zdjąłem osłone klawiatury by wyczyścić no i gdyby była to olej by sie tamtędy raczej nie dostał.I jeszcze coś.Wydech ma filtr cząstek stałych,czy jeśli jest przypchany to wzrasta ciśnienie pomiędzy filtrem a turbiną,które wypycha olej do intercoolera?? czy to logicznie brzmi?? Ja już nie wiem czego sie chwycić prosze o jakieś podpowiedzi
Nie 16:27, 18 Sty 2009
Gość







Post
kłopot prawdopodobnie sprawia turbo ale nie mogę ci zagwarantować
Nie 17:06, 18 Sty 2009
Gość







Post
Powiem ci że żadko się spotyka żeby turbo nie wyżucało oleju do culera . mam teraz takie volvo i jak ściągłem dolną rurę to wylało sie z 20 mililitra oleju to nie pierwszy przypadek i wydaje mi się że to nie jest zbyt duża wada.
Śro 22:15, 21 Sty 2009
Gość







Post
Rafale,i jeździłeś tak z tym olejem i nic sie nie pierniczyło? mianowicie czy turbo działało?i jeśli miałbyś ochote zerknąć czy masz też niewiele oleju na przepływonierzu powietrza tym przed przepustnicami.Bo słyszałęm też,że może to być wina przepłwomierza poprostu żle działa ale komputer nie pokazuje błędu.
Dzięki pozdrawiam.
Czw 22:26, 22 Sty 2009
Gość







Post
Witam. Te volvo co je mialem to naprawde pieknie pracowało, i ten olej nic mu nie szkodził. Teraz nie jestem w stanie spraawdzić tego przepływomierza bo samochodzik juz oddałem. Turbo przy tym autku pięknie działało i wszytko grało!JEŻELI komputer pokazuje bład to ja juz naprawde nie wiem co Ci doradzic!!!!
Czw 23:16, 22 Sty 2009
Gość







Post
może padł przepływomierz.
Sob 0:03, 24 Sty 2009
Gość







Post
podepnij pod kompa i sprawdź czy turbina ładuje prawidłowo w czasie jazdy,i przepływka co pokaże w czsie jazdy .a wogóle jakieś błędy pokazuje komp?
Nie 21:29, 25 Sty 2009
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin