Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
opel vectra 2.0 A benzyna

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
opel vectra 2.0 A benzyna
Autor Wiadomość
hybryda999
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 06 Gru 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post opel vectra 2.0 A benzyna
Witam, otoz mam problem od jakiegos czasu z moja vectra, jakis czas temu mialem problem z alternatorem nie mialem ladowania wogle ,wymienilem na nowy alternator i problem zniknal na jakis czas,ale po jakims czasie znowu akumulator rozladowuje sie i zmieniam co trzy dni na drugi i tak w kolko.Podczas jazdy kontrolka nie zapala sie zadna,ostatnio w niedziele jak bylem na zakupach w kilku miejscach i za kazdym razem rozrusznik krecil rzezko,lecz za 6 lub 7 razem gdy chcialem odpalic to rozrusznik juz nie krecil,ladowanie sprawdzalem i jest dobre z swiatlami,bez swiatel rowniez jest w normie nie wiem co robic,mechanik sam nie wie co moze byc przyczyna rozladowywania akumulatora,prosze o jakas pomoc w tej sprawie,dziekuje za uwage i pozdrawiam;;;


Post został pochwalony 0 razy
Pią 17:29, 06 Gru 2013 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Sprawdź amperomierzem ile fazy Ci wdupca jak jest wyłączone wszystko .


Post został pochwalony 0 razy
Pią 18:37, 06 Gru 2013 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Alternator jest nowy? czy inny ze szrotu,powinien ładować 14V do 14.4V to jest dobre ładowanie.Jakie jest u ciebie to ładowanie?


Post został pochwalony 0 razy
Pią 19:25, 06 Gru 2013 Zobacz profil autora
hybryda999
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 06 Gru 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
witam ,ladowanie mam 14,4 a alternator jest po regeneracji gdy jade do miasta to kilka razy go odpale ,apotem jest kicha i musze zmieniac akumulator ''


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hybryda999 dnia Pią 19:46, 06 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
Pią 19:43, 06 Gru 2013 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
A może być też wina rozrusznika,trzeba sprawdzić tulejki szczotki.Posprawdzaj też masowanie silnika z akumulatorem i nadwoziem.A może akumulatory już nie pierwszej młodości.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Pią 20:27, 06 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
Pią 20:26, 06 Gru 2013 Zobacz profil autora
hybryda999
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 06 Gru 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
witam, akumulatory sa nowe jeden ma moze niecaly rok a drugi 4 miesiace , dzisiaj sprawdze kable i masowanie dzieki za podpowiedzi dam znac co i jak ;;;pozdrowienia;;;


Post został pochwalony 0 razy
Sob 7:27, 07 Gru 2013 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
sprawdź pobór prądu na początek. Później sprawdź spadek napięcia przy odpalaniu. Wszystko bedziesz wiedział.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 11:45, 07 Gru 2013 Zobacz profil autora
hybryda999
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 06 Gru 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
witam, dzisiaj troche posprawdzalem przy alternatorze i znalazlem usterki ,mianowicie na poczatek po odpaleniu silnika sprawdzilem napiecie czy jest ladowanie,okazalo sie ze raz bylo 14,3 a za chwile mniejsze nawet 12,6 i tak bylo od paru dni , znalazlem odkrecona srube przy alternatorze ta co jest mocowanie na dole trzyma ja taki uchwyt lapa aluminiowa przykrecona do silnika i alternator troche ruszal sie na boki,gdy sieglem nizej aby przykrecic ta srube okazalo sie ze jeden z uchwytow jest urwany i alernator nie przykrece,musze teraz kupic nowe mocowanie,a druga sprawa to nie naciagne paska klinowego bo jest urwany uchwyt i pasek slizga sie i jest do wymiany,jest bardzo popekany i zuzyty, na wszelki wypadek wyciaglem alternator i sprawdzilem szczotki obydwie i maja jakies 5mm ; czy te usterki mogly powodowac zle napiecie i na prawidlowe ladowanie akumulatora? pozdro;;;


Post został pochwalony 0 razy
Sob 20:02, 07 Gru 2013 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
No widzisz jak wszystko wychodzi,nie wiem który to jest rok ale z tego opisu wychodzi że tam powinna być jeszcze masa alternatora bo on jest na tulejkach gumowych.Masa jest krótka podkręcona pod śrubę napinacza i silnik.Szczotki trochę małe ale sprawdź jeszcze pierścienie w jakim są stanie czy nie mają głębokich rowów.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 20:47, 07 Gru 2013 Zobacz profil autora
hybryda999
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 06 Gru 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
witam ,dzieki za wszystkie podpowiedzi, masa od alternatora jest w porzadku sprawdzalem ,lecz gdy sprawdzalem szczotki jeden pierscien ma wglebienie , drugi pierscien jest ok, co robic? Kupic nowy alternator? Nowy troche kosztuje a ida swieta troche nie bardzo,czy same szczotki nowe wystarcza? Co robic?? Pozdrowienia;;


Post został pochwalony 0 razy
Nie 7:08, 08 Gru 2013 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Możesz zmienić szczotki tylko tą jedną trochę dopasuj kształtem do starej żeby dobrze przylegała do tego wytartego pierścienia.Pierścienie też można zmienić.


Post został pochwalony 1 raz
Nie 12:49, 08 Gru 2013 Zobacz profil autora
hybryda999
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 06 Gru 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
witam,dzieki za wszystkie porady jutro nie wiem czy dam rade zrobic wymienic szczotki i cala reszte nie jest duzo roboty przy tym ale trzeba isc do pracy ale jakos bede probowal to zrobic ,jeszcze raz dzieki ,jak uporam sie z tym wszystkim dam napewno znac co i jak;;pozdrowienia;;nara;;


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:16, 08 Gru 2013 Zobacz profil autora
hybryda999
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 06 Gru 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Witam, po wymianie paska klinowego od alternatora i wymianie nowych szczotek od alternatora i podstawe pod alternator tez wymienilem bo mialem pekniety uchwyt, zaczelem sprawdzac ladowanie okazalo sie ze jest ale na chwile bylo 14,7, po chwili bylo zaledwie 12,6,czyli wogle nie bylo i za kazdym razem bylo troche wiecej , albo i mniej. Sprawdzilem wszystko co bylo mozliwe do sprawdzenia i nie mialem juz pomyslow co moze byc przyczyna braku ladowania alternatora,chcialem nawet juz nowy alternator zakupic,ale nie sprawdzilem dwoch rzeczy,mianowicie mase od alternatora,chociaz plecionka byla dobra z punktu widzenia ale zmienilem na nowa ,i slaba mialem mase silnika ,podlaczylem nowa mase ,i odpalilem swoja vectre co okazalo sie ze trafilem w dziesiatke,ladowanie na wlaczonych swiatlach bez radia i nawiewu bylo 14,7 a na wylaczonych swiatlach bylo 14,9,i sprawa zalatwiona ,dzieki za wszystkie porady dotyczace tego tematu.../ Pozdrawiam i wszystkim zycze Wesolych Swiat i Dosiego Szczesliwego Nowego Roku 2014///


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:55, 15 Gru 2013 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin