Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
pasek b4 2.0

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
pasek b4 2.0
Autor Wiadomość
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post pasek b4 2.0
witam.
wymieniona uszczelka pompa wody, termostat. auto po 2 min sie gotuje. przed wymiana było to samo... tylko uszczelka była tak spieczona ze nie dało sie jej oderwac od bloku..

górny wąż gorący dolny zimny brak ogrzewania. Stawiam na zepsutą nową pompe dolza ale nigdy mi się coś takiego nie trafiło ggłowica popękana między zaworami


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:22, 10 Lip 2014 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
To jest 2.0 benzyna,ściąg węża z nagrzewnicy który idzie z głowicy i odpal będziesz widział czy pompa daje ruch płynu.Pasek na pompę dobrze założony? odpowiednia pompa? termostat,chłodnica nie zabita.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 7:59, 11 Lip 2014 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
pompa z paska klinowego a reszta z paska wielorowkowego (alternator, klima). porównywałem z inną pompą. Koło kręci się w prawo a łopatki są ułożone odwrotnie do pompowania... Ale tak ma być bo pamietam z innych silników. termostat wywalony, korek odkręcony woda dochodzi do stanu gotowania po 1-2min. Walniety blok albo głowica na tych peknieciach miedzy zaworami. W dieslach jest to standart peknięcia miedzy zaworami.

Ciepłego powietrza dalej nie ma w srodku ale też wina klimatronika bo tylko zimne z klimy leci.

Układ zapowietrzony w VW raczej nie możliwe. Wylałem cały płyn zalałem wodą około 6l weszło i w każdym wężu woda była. korek nie winny, przekładałem.

Z mojego punktu widzenia albo blok albo głowica pęknięta... 280tys najechane i nie wiadomo ile na przegrzanym silniku.

Dodam że bez termostatu temp. dochodzi do 110stopni


Post został pochwalony 0 razy
Pią 23:03, 11 Lip 2014 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Kełysz;Dodam że bez termostatu temp. dochodzi do 110stopni
Dolny wąż chłodnicy jest gorący?
Blok? którędy by się dostawało to ciśnienie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Sob 18:08, 12 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Sob 8:58, 12 Lip 2014 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
On jest z klimą posiad 2 paski PK ich nie idzie źle założyć. Już klient zamówił cały słupek.

On już po minucie bez termostatu wywalał wode i na liczniku 100*C

Nie bede bawił się w zgadywanke nowy słupek się przezbroi i dowidzenia


Post został pochwalony 0 razy
Nie 17:57, 13 Lip 2014 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Potrzebuje schemat podciśnienia w tym silniku. W sieci nie mogę znaleźć. koło filtra powietrza jest gruszka z niej wychodza 3 przewody jeden do przepustnicy 2 pod filr powietrza tam jest puszka a trzeci wchodził w nadkole wyjąłem ale tam nie ma go do czego wsadzić... I teraz zastanawiam się czy gazownicy cos przekombinowali czy co jest grane. (gruszka ma 2 wyjścia u gory i jedno na dole ten dolny wężyk czerpał powietrze z okolic spręzyny mcpersona). Ma ktoś coś podobnego u siebie zeby luknąć jak to ma być? oznaczenie silnika 2e


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:01, 24 Lip 2014 Zobacz profil autora
heniek53
Spec
Spec



Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PODKARPACKIE
Płeć: Mężczyzna

Post
Poszukaj tutaj. Może znajdziesz.
[link widoczny dla zalogowanych]

Wchodzisz w CARPROG2 i znajdziesz.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 19:51, 25 Lip 2014 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Wymieniłem silnik.. Hehe nie ma mocy sie wkręcic na obroty rozrząd ustawiony na 0 zapłon ustawiony przy 2000 obrotów na 6 stopni. (silnik niby stał 2 lata także pierścienie pewnie siedzą w ggniazdach) Jutro mierze ciśnienie zobacze co to za silnik. Po 2 znów sie gotuje na czysty blok weszło mi 6 litrów wody (nie zalewałem płynem bo nie wiem co to za silnik a mam gwarancje) pompa nowa pasków na odwrót nie da się założyć bo są 2 (jeden koło-klima-alternator, drugi koło-pompa wody- pompa wspomagania) odopiwetrzyłem układ nalałóem nawet wody do nagrzewnicy z myślą że jest wyżej od zbiornika.. A to dalej sie kurestwo za przeproszeniem gotuje. Czyżby mój klient kupił sobie gorsze gówno niż miał. ręce opadaja oczywiście błędów brak..

Już stoi u mnie na warsztacie 2 tydzień chce go sie pozbyć ale się nie da bo ciagle cos...

Gotuję się tak jakby był zapowietrzony a wydaje mi się że nie jest. VW mają to do siebie że się same odpowietrzają. A tu to samo co w poprzednim... sprawdzałem drozność przewodów wodnych mysląc że gazownicy coś spieprzyli ale wszystko jest ok... macie jakieś rady? Aha przed wymianą silnika chlodnica byla gorąca(z termostatem i bez) a teraz jest zimna (nowy termostat). Wygląda mi na zapowietrzony. Jutro wywierce mały otwór w termostacie żeby przegonił powietrze.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:08, 25 Lip 2014 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Sprawdź to co pisałem w pierwszym poście,to wyrzuca gorącą wodę czy tylko powietrze?


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:46, 25 Lip 2014 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Na starym silniku był bez termostatu i się gotował się w 30 sek.

Na nowym silniku wsadziłem termostat wystarczyło odpowietrzyć układ bo nagrzewnica jest wyżej niż zbiornik wystarczyło ja uzupełnic i chodzi jak lala. zapłon ustawiony na oko stroboskop pokazywał jakieś bzdury (niby na 6stopni na rozgrzanym silniku z odłączonym czujnikiem temp przy obrotach około 2tys) jak ustawiłem na 6stopni strzelal w dolot. teraz chodzi aż miło


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:02, 28 Lip 2014 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin