Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna dla mechaników samochodowych
Forum dla mechaników samochodowych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Peugeot 406 2,0 HDi ciezko pali

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz1989
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:45, 05 Gru 2010    Temat postu: Peugeot 406 2,0 HDi ciezko pali

witam
mam peugeot 406 2,0 hdi ciezko pali a jak odpali to trzesie silnikiem i kopci czy to beda swiece?? sprawdzalem kontrolka do plusa i do swiecy i pokazuje ze dobre. czy to cos innego??? czy trzeba swiece wykrecic i sprawdzic lepiej na akumlatorze do pewnosci???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:48, 05 Gru 2010    Temat postu:

Swiece wykrec,bo ten test ktory Ty zrobiles czesto wprowadza w bład:)
Zobacz jak sie rozgrzewaja.
P.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:13, 05 Gru 2010    Temat postu:

Sprawdź ich oporność i zobacz czy jest duża rozbieżność, sprawdź jaką temperaturę "widzi" ECU bo może myśleć że jest 70 stopni i nie grzać dobrze świec.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kobra_111
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok. Opola

PostWysłany: Nie 12:18, 12 Gru 2010    Temat postu:

Silnik moze wpadac w tryb awaryjny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:02, 12 Gru 2010    Temat postu:

Czy jest możliwość sprawdzenia świec żarowych w tych silnikach bez wyciągania ich?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:27, 12 Gru 2010    Temat postu:

No jest, pisałem o tym posta wyżej, sprawdzasz oporność, jeżeli któraś nie będzie miała przejścia to znaczy się że spalona, jeżeli oporność będzie różna na świecach to znaczy że grzeją nie równo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:03, 12 Gru 2010    Temat postu:

sprawdz sygnał wychodzący z czujnika ciśnienia na magistrali
DELPHI 1 V
BOSH 1.5V
po odpaleniu i dogrzaniu silnika do temp. roboczej sprawdz dawki wtrysków
ewentualnie ilosć paliwa na przelewach
jak duzo wali na przelewy i to wtryski do regeneracji
a z opisu na to wychodzi
jak leja wtryski to duzo paliwa wraca przez przelew i spada ciśnienie w magistrali


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin