Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Peugeot 406 2,0 HDi ciezko pali

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Peugeot 406 2,0 HDi ciezko pali
Autor Wiadomość
mateusz1989
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post Peugeot 406 2,0 HDi ciezko pali
witam
mam peugeot 406 2,0 hdi ciezko pali a jak odpali to trzesie silnikiem i kopci czy to beda swiece?? sprawdzalem kontrolka do plusa i do swiecy i pokazuje ze dobre. czy to cos innego??? czy trzeba swiece wykrecic i sprawdzic lepiej na akumlatorze do pewnosci???


Post został pochwalony 0 razy
Nie 16:45, 05 Gru 2010 Zobacz profil autora
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Swiece wykrec,bo ten test ktory Ty zrobiles czesto wprowadza w bład:)
Zobacz jak sie rozgrzewaja.
P.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 16:48, 05 Gru 2010 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Sprawdź ich oporność i zobacz czy jest duża rozbieżność, sprawdź jaką temperaturę "widzi" ECU bo może myśleć że jest 70 stopni i nie grzać dobrze świec.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:13, 05 Gru 2010 Zobacz profil autora
Kobra_111
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok. Opola

Post
Silnik moze wpadac w tryb awaryjny.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:18, 12 Gru 2010 Zobacz profil autora
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post
Czy jest możliwość sprawdzenia świec żarowych w tych silnikach bez wyciągania ich?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:02, 12 Gru 2010 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
No jest, pisałem o tym posta wyżej, sprawdzasz oporność, jeżeli któraś nie będzie miała przejścia to znaczy się że spalona, jeżeli oporność będzie różna na świecach to znaczy że grzeją nie równo


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:27, 12 Gru 2010 Zobacz profil autora
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
sprawdz sygnał wychodzący z czujnika ciśnienia na magistrali
DELPHI 1 V
BOSH 1.5V
po odpaleniu i dogrzaniu silnika do temp. roboczej sprawdz dawki wtrysków
ewentualnie ilosć paliwa na przelewach
jak duzo wali na przelewy i to wtryski do regeneracji
a z opisu na to wychodzi
jak leja wtryski to duzo paliwa wraca przez przelew i spada ciśnienie w magistrali


Post został pochwalony 0 razy
Nie 22:03, 12 Gru 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin