Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
mercedes sprinter 313 cdi- nietypowy problem

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
mercedes sprinter 313 cdi- nietypowy problem
Autor Wiadomość
stojeden
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post mercedes sprinter 313 cdi- nietypowy problem
Witam forumowiczów właśnie stałem się posiadaczem sprintka 313 cdi 2004 rok i pech pierwszy mój sprinter 200 km i wywaliło mi EDC objawy jadę ok 15 km spadek mocy zapala się kontrolka EDC staje 30 sek odpalam i znów to samo paliwo verva Pytanko czy może mieć związek przeprogramowanie licznika było Tacho ale go wywaliłem i chłopaki przeprogramowali licznik czy mógł się wkraść jakiś błąd?

Byłem dzisiaj na KTS, po podłączeniu do komputera okazuje się że wyskakuje błąd P2007" Ciśnienie wtrysku wstępnego-ciśnienie za małe", wtryski są oki, regulator ciśnienia na listwie ok, no i nadal nie wiadomo o co chodzi. Dodam że jest to nietypowa wersja ponieważ w filtrze paliwa jest jeszcze czujnik poziomu wody w filtrze.

Czy ma może ktoś jakiś pomysł, jak spróbować rozwiązać ten problem?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez stojeden dnia Pon 18:48, 22 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Pon 18:06, 22 Lis 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Posprawdzaj te czujniki jeszcze,a przed korektą licznika z tacho nic się nie działo?
EDC
Eletronic Diesel Conttrol
Elektroniczna regulacja silników ZS
Ogólna nazwa elektronicznych systemów sterujących stosowanych w silnikach wysokoprężnych. W systemach tych regulowane są za pośrednictwem siłowników i zaworów elektromagnetycznych następujące parametry: początek tłoczenia paliwa, wielkość dawki paliwa czas trwania wtrysku, ciśnienie wtrysku.

EDCS
Eletronic Diesel Control System
Elektroniczny system sterowania silnikiem wysokoprężnym
System elektroniczny sterujący pracą silnika o zapłonie samoczynnym. Układ reguluje dawkę paliwa oraz kąt wyprzedzenia wtrysku w zależności od temperatury silnika, paliwa, prędkości obrotowej i obciążenia silnika. Regulacja odbywa się za pomocą siłownika zmieniającego położenie krzywki pompy. Elektroniczne sterowanie silnikami wysokoprężnymi zwiększa ekonomikę eksploatacji oraz minimalizuje emisję zanieczyszczeń.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:49, 22 Lis 2010 Zobacz profil autora
stojeden
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Czujniki byłe wszystkie posprawdzane, przed zdjęciem tacho wszystko było oki


Post został pochwalony 0 razy
Pon 20:20, 22 Lis 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Sprawdź filtr paliwa,bo to jest za małe ciśnienie.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:05, 22 Lis 2010 Zobacz profil autora
stojeden
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
O to chodzi że filtr paliwa był wymieniony na nowy.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:10, 22 Lis 2010 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
No ale generalnie po jakiej czynności Ci zaczął wariować? Po wywaleniu tacho czy wymianie filtra?
Jakie to było tacho? Manualne czy cyfrowe?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:14, 22 Lis 2010 Zobacz profil autora
stojeden
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
filtr paliwa był wcześniej wymieniony, wszystko było oki, od kąd wywalone zostało tacho cyfrowe wtedy zaczął wyświetlać się ten błąd.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 9:07, 23 Lis 2010 Zobacz profil autora
jacek66
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Mam sprintera 311 2004r. anglik, auto po dłuższym postoju nie chce odpalić (prawdopodobnie opada paliwo) diagnostyka nie wykazała błędów ,filtr paliwa wymieniony


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:52, 12 Gru 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
jacek66 napisał:
Mam sprintera 311 2004r. anglik, auto po dłuższym postoju nie chce odpalić (prawdopodobnie opada paliwo) diagnostyka nie wykazała błędów ,filtr paliwa wymieniony


Załóż nowy temat!

Zamykam


Post został pochwalony 0 razy
Nie 15:18, 12 Gru 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jedz do kogoś żeby ci nie odczytał błędów tylko niech ci sprawdzi parametry np; ciśnienie na listwie i wiele innych.A ty byłeś u odczytacza błędów.Filtr paliwa jest ważny jak zasyfiony pompkę paliwa niskiego ciśnienia sprawdź przy silniku czy nie przecieka.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 15:31, 12 Gru 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin