Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
peugeot boxer tryb awaryjny
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
peugeot boxer tryb awaryjny
Autor Wiadomość
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
karol83 napisał:
W tych autach są b.trudne usterki, ponieważ kod błędu nie zawsze oznacza ze padła ta-część , mogą być części powiązane.
prawda ROMAN

Tak ale miał komputer to widział dawkowanie powietrze ile daje turbo ale to jest cholerstwo,założyłem do Forda nową przepływkę i okazało się że była dalej wina przepływki i nie wychodziła po podłączeniu pod komputer,ale to jest elektronika.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:42, 04 Sty 2011 Zobacz profil autora
wojtek33
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
jezeli bledy moga byc powiazane to z czym jezeli jes awaria ukladu paliwowego to czujnik cisnienia wymieniony filtr paliwa wymieniony przeplywomierz wymieniony regulator cisnienia tez dlatego powyzej pytalem czy moga byc az tak daleko powiazane ze np wadliwe turbo odcina doplyw paliwa bo jezeli nie to z ukladu paliwowego zostala pompa i mam nadzieje ze to koniec moich problemow


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:45, 04 Sty 2011 Zobacz profil autora
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post
nieraz b.dobre testery diagnostyczne nie dają rady tej cholernej elektronice Twisted Evil myślisz że masz zrobione klient jedzie i za dwa dni wraca z jakąś usterka xxx bo ma niby 150tyś/km sprowadzony wczoraj i auto 7,8lat w dodatku nie bity a koła zostawiają 2,3 ślady na piachu. i słowa klienta jeździł do samego końca, aja mu zawsze na to no to właśnie jego koniec.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:04, 04 Sty 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ale wiesz że to jest na odległość to jest tylko wszystko z twojego opisu a jak ty opisujesz to dla mnie duży plus i mogę coś powiedzieć.To jest jak u lekarza on cię pyta co cię boli bada i przepisuje leki.Sprawdźcie jeszcze złącza przy sterowniku silnika czy gdzieś nie zaśniedziałe i brak połączenia.


Post został pochwalony 1 raz
Wto 21:04, 04 Sty 2011 Zobacz profil autora
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post
Roman59 napisał:
Ale wiesz że to jest na odległość to jest tylko wszystko z twojego opisu a jak ty opisujesz to dla mnie duży plus i mogę coś powiedzieć.To jest jak u lekarza on cię pyta co cię boli bada i przepisuje leki.Sprawdźcie jeszcze złącza przy sterowniku silnika czy gdzieś nie zaśniedziałe i brak połączenia.


Tak kolego ja zawsze mówie gdzie dwie głowy to nie jedna :-D , puszczają ci nerwy przy aucie i myślisz ze już wszystko po sprawdzałeś piszesz tu a kolega pisze a co z tym ? i już lepjej zawsze podpowiedz to skrawka nadziei.

KOŃCZĘ TO GADU GADU BO NIE O TYM PISAŁ AUTOR Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:21, 04 Sty 2011 Zobacz profil autora
wojtek33
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
sterownik silnika to ta czarna skzrynka na samym przodzie pod maska rozumiem pytalem mojego mechanika czy to nie jakis problem elektroniczny i on go wykluczyl a dzisiaj podczas testow z komputerem pompa pokazywala w miare dobre cisnienia a i tak wyrzucal blad .A jeszcze zapomnialem o jednym dzisiaj podczas testow raz lapal blad przy 2500 obr a za chwile przy ponad 4000 obr potem przy 2000 obr dla mnie to dziwne bo na moj chlopski rozum jezeli cis jest padniete to caly czas anie raz jest zepsute zachwile po wykasowaniu bledu krece silnikiem na dwojce do odcinki za chwile znowu lapie blad przy 2500 obr czy to pompa mowicie ze komus trzeba ufac racja ale w tamtym tygodniu zaufalem mechanikowi z peugeota dawal sobie rece poodcinac ze to przeplywomierz filtr paliwa i czujnik cisnienia paliwa oczywiscie wymienilem koszt przeplywka 150e czujnik cisnienia i filtr paliwa 160e diagnoza 100e itak sie zrobilo 410e nie jest to fortuna ale w pracy silnika niezmienilo sie nic a wiec bardzo prosze piszcie i podpowiadajcie napewno spotkaliscie duzo roznych dziwnych przypadkow w tym zawodzie za kazda uwage dziekoje i pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:33, 04 Sty 2011 Zobacz profil autora
wojtek33
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
witam wszystkich dzisiaj wymienilem pompe wtryskowa i niestety niema zadnych zmian przy 2000 obr wlacza sie tryb awaryjny co ciekawe komputer pokazuje nadal regulator cisnienia czy ktos ma jakies pomysly


Post został pochwalony 0 razy
Czw 0:22, 06 Sty 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Niech ci twój mechanik poda nr kodu co wyskakuje i możliwy opis przy nim,bo może wychodzić obwód czujnika i trzeba prześwietlić instalację ale to już pisałem.Bo może nie mieć dobrego styku i takie wariacje będą wychodziły.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 11:41, 06 Sty 2011 Zobacz profil autora
wojtek33
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
witam wszystkich serdecznie dzisiaj zakonczyl sie proble z moim boxerem moze przypomne ze problemem byl tryb awaryjny przy cieplym silniku diagnozy wykazaly przeplywomierz czujnik cisnienia paliwa filtr paliwa oczywiscie wymienilem wczoraj wymienilismy pompe wtryskowa i dalej jeden blad regulator cisnienia na pompie moj mechanik niemogl w to uwierzyc zaczelismy sprawdzac dalej zalozylismy stary przeplywomierz idziala idealnie blad tej czesci wynikal z rozszczelnionej chodnicy powietrza co w niczym nie przeszkadza potem podstawilismy stary czujnik cisnienia tez dziala prawidlowo nie pokazoje bledow pompa nowa wraz z czujnikiem i regulatorem cisnienia a wiec zostaly wtryski mechanik mial jeden pod reka zaczolem wiec podstawiac wtrysk okazalo sie ze trafilem za pierwszym razem silnik kreci sie do odcinki komputer nie pokazoje zadnych bledow wiec wychodzi na to ze czasami lepiej zaczac diagnoze od tyl nie od przodu cena wtrysku 120e ceny czesci wymienionych niepotrzebnie 740e jednak ciesze sie bardzo ze mam to za soba i moge zajac sie praca a nie mysleniem w ktorym tunelu mi zgasnie samochod za wszystkie rady serdecznie dziekoje i pozdrawiam wszystkich ktorzy odpisywali i pomagali


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:56, 06 Sty 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Zamykam.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 8:53, 07 Sty 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin