Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
peugeot boxer tryb awaryjny
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
peugeot boxer tryb awaryjny
Autor Wiadomość
wojtek33
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post peugeot boxer tryb awaryjny
witam wszystkich od pewnego czasu w moim boxerze 2.2 hdi gdy jest cieply po 2000 obr wlacza sie tryb awaryjny moj mechanik kazal wymienic przeplywomierz wymienilem i nic sie nie zmienilo
pojechalem na diagnoze do peugeoota zaproponowali wymiane przeplywomierza jeszcze raz i wymiane czujnika cisnienia i filtra paliwa niezgodzilem sie na przeplywomierz poniewaz jest dobry i identyczny jak stary simens cena 600zl wymienilem filtr paliwa i czujnik temperatury
idalej zadnych zmian wypinalem klemy zeby zresetowac komputer
wypinalem tez wezyk podcisnienia zasilajacy zawor egr niestety zadnych zmian
gdy jest zimny kreci sie do odcinki gdy goracy tylko do 2000 obr
po zgaszeniu i odpaleniu wszystko wraca do normy oczywiscie do 2000 obr
moze ktos mial podobne problemy prosze o pomoc i dziekoje za wszystkie wskazowki


Post został pochwalony 0 razy
Sob 14:35, 01 Sty 2011 Zobacz profil autora
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jeżeli wywala nadal błąd przepływomierz to może wina leży w okablowaniu lub w sterowniku.
Tak możesz sprawdzić przepływke: napięcie zasilania końcówka 2: 12V
napięcie zasilania końcówka 1: 5 V (odłączone złącze)
napięcie wyjściowe, końcówka 5: 0 - 5 V
opór pomiędzy wtykami 1 i 3: 1 900 - 3 000 omów / 20 °C


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez karol83 dnia Sob 15:27, 01 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Sob 15:26, 01 Sty 2011 Zobacz profil autora
wojtek33
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
dzieki sprawdze to jutro ale osobiscie watpie ze to przeplywka wszyscy mowia ze przeplywomierz jak jest uszkodézony to zawsze a u mnie na zimnym wszystko ok a na goracym wywala blad


Post został pochwalony 0 razy
Sob 16:56, 01 Sty 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Najlepiej jak byś znał kod błędu a tak to szkoda pieniędzy a najlepiej wchodzisz w parametry i widzisz ile dostaje powietrza jakie jest ciśnienie na listwie a może turbo nie daje ciśnienia i włącza się "notlauf"wpisz w Google(peugeot bokser 2,2 HDI notlauf) i poczytasz,lub same słowo notlauf.


Post został pochwalony 1 raz
Sob 17:18, 01 Sty 2011 Zobacz profil autora
wojtek33
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
i tu jest problem bo jestem we franci kraju peugeota i kodu bledu sie nie dowiem podpiecie pod komputer kosztoje 100e i powiedzieli mi tylko jakie czesci zalecaja do wymiany tak tu jest albo sie z nimi zgadzam i wymieniam polowe auta po kolei moze w koncu ktoras czesc sie uda albo zabieraj auto i bujaj sie sam masakra w u nas ludzie w stodolach naprawiaja wszystko i maja wiedze o ktorej sie tutejszym mechanikom nie snilo


Post został pochwalony 0 razy
Sob 23:19, 01 Sty 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Posprawdzaj węże turbiny czy nie dziurawe i który to jest rok.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 23:28, 01 Sty 2011 Zobacz profil autora
wojtek33
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
rok 2004 przebieg 120 000 km na pompe i na turbo chyba zawczesnie aczkolwiek duzo jezdrze po miescie


Post został pochwalony 0 razy
Sob 23:36, 01 Sty 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
To 2004rok i dopiero 120000 tyś? jak złapie tryb awaryjny jak dymi na czarno czy szaro zauważ.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 23:46, 01 Sty 2011 Zobacz profil autora
wojtek33
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
dymi mocno tylko przy odpalaniu rano przez pare minut raczej na szaro a jak zlapie tryb awaryjny to raczej nie dymi a ja zazwyczaj szukam miejsca zeby sie zatrzymac na chwile i odpalic na nowo


Post został pochwalony 0 razy
Sob 23:57, 01 Sty 2011 Zobacz profil autora
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post
Może nie szczelna chłodnica turba


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:56, 02 Sty 2011 Zobacz profil autora
wojtek33
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
a gdzie znajdoje sie ta chlodnica turba


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:06, 02 Sty 2011 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
Chodzi o chłodnicę powietrza do kolektora ssącego będzie albo przed chłodnicą albo z boku za zderzakiem. Dojdziesz sobie po wężu od kolektora.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 16:28, 02 Sty 2011 Zobacz profil autora
wojtek33
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
tak znalazlem ale chyba wszystko ok weze sa twarde a jak dodam gazu to jeszcze twardsze natomiast na dole chlodniczka jest przypocona olejem kolega mechanik mowi ze to normalne
jutro wmontoje i wyczyszcze zawor cisnienia paliwa jak niepomoze to niewiem potemzostal chyba tylko zawor sterowania turbina ale tego juz chyba sam nie zrobie


Post został pochwalony 0 razy
Nie 17:19, 02 Sty 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
wojtek33 napisał:
dymi mocno tylko przy odpalaniu rano przez pare minut raczej na szaro a jak zlapie tryb awaryjny to raczej nie dymi a ja zazwyczaj szukam miejsca zeby sie zatrzymac na chwile i odpalic na nowo

Nie powinien ci dymić jak masz dobre świece żarowe.Chłodnicza jak jest zawalona olejem to sprawdź w tym miejscu czy nie jest rozszczelniona.Czujnik ciśnienia paliwa możesz zobaczyć ale sprawdź zawór regulacyjny wysokiego ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia.Do sprawdzenia kolektor ssący czy nie załadowany nagarem od EGR,można go na chwilę do próby zaślepić.A może i katalizator być zabity ale to masz dopiero 120000tyś???


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:26, 02 Sty 2011 Zobacz profil autora
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jeżeli ten przebieg jest ok


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:10, 02 Sty 2011 Zobacz profil autora
wojtek33
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
niewiem czemu w<szystkich dziwi ten przebieg ale tak jest auto kupilem 3 lata temu z przebiegiem 80 tys i z pelna dokumentacja i zrobilem 45 tys teraz ma dokladnie 125 tys kupilem je tutaj we francji a tu cofanie licznikow nie jest norma tak jak u nas dlatego stawiam ze to jakas bzdura zaznaczam jednak ze duzo jezdrze po zakorkowanym paryzu iauto czesto chodzi prawie na wolnych obrotach przez pare godzin bo w korku niema gdzie przylozyc
a pierwsze bledy zaczolem lapac po pierwszych mrozach tutaj to bylo -5


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:53, 02 Sty 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak masz dobry akumulator i z rana dobre tąpnięcie przy zapalaniu a nie łechtanie to nie powinieneś złapać błędów.A jak masz słaby akumulator to i immobilajzer może ci zablokować przy takim słabym akumulatorze.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:38, 02 Sty 2011 Zobacz profil autora
wojtek33
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
akumulator niema ztym nic wspolnego auto pali rano bez problemu dopiero jak jest goracy to wywala blad powyzej 2000 obr jak mu dobrze depne


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:45, 02 Sty 2011 Zobacz profil autora
wojtek33
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
a czy ktos moze mi powiedéziec jak dokladnie mam wyczyscic regulator cisnienia paliwa na pompie wtryskowej czego uzyc wd40 czy przedmochac kompresorem czy jeszcze inaczej i na co zwrocic szczegolna uwage dziekoje


Post został pochwalony 0 razy
Nie 23:10, 02 Sty 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
wojtek33 napisał:
a czy ktos moze mi powiedéziec jak dokladnie mam wyczyscic regulator cisnienia paliwa na pompie wtryskowej czego uzyc wd40 czy przedmochac kompresorem czy jeszcze inaczej i na co zwrocic szczegolna uwage dziekoje

To możesz tylko sprawdzić czy oring jest dobry,a czyścić to tylko ultradźwiękami czyszczą.Tylko możesz mieć dwa zawory zawór regulacji wysokiego ciśnienia tyłu pompy i zawór wyłączania sekcji tłoczącej na pompie.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 10:56, 03 Sty 2011 Zobacz profil autora
wojtek33
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
na pompie mam jakies dwa czujniki jeden z gory a drogi w tyle to jest ten regolator cisnienia a mozesz mi powiedziec jak sprawdzic czy sa dobre czy podlaczyc komputer czy jakos miernikiem jutro jade do mechanika i bedziemy drazyc temat moi znajomi mieli podobne problemy to sie okazalo ze to zawor sterowania turbina


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:54, 03 Sty 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Może być i zawór sterowania turbiną i też kierownice przypieczone w turbinie bo masz turbinę ze zmienną geometrią łopatek.Co do zaworów to ci pisałem.


Post został pochwalony 1 raz
Pon 22:11, 03 Sty 2011 Zobacz profil autora
wojtek33
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
dzieki za informacje a jezeli to ten zawor sterowania turbina czy te sterownice czy jest to do ogarniecia za jeden dzien czy niebardzo to znaczy mozna to czyscic c czy kupic turbo nowe czy uzywke


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:36, 03 Sty 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jeżeli będą zapieczone kierownice to rozruszaj ręką za sztangę powinna ci chodzić około 1,5-2cm i autostrada trochę przegoń i może się obędzie bez wyciągania.Nowe drogie używka ale dobra.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:43, 03 Sty 2011 Zobacz profil autora
wojtek33
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
wiesz jestem stolarzem niewiem na co zwracac uwage uzywke moglbym tu dostac za jakies 200 250e tylko niemam pojecia na co patrzec bo wymyte i blyszczace sa wszystkie chyba ze kupie cokolwkiek na podmiane a moja wysle do polski na regeneracje


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:47, 03 Sty 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak złapiesz za oś to nie powinna mieć luzu (w granicach)


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:56, 03 Sty 2011 Zobacz profil autora
wojtek33
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
dzieki za wszystkie wskazowki rano jade do mechanika i mam nadzieje ze po poludniu odezwe sie na forum i podam co bolalo mojego zuka


Post został pochwalony 0 razy
Pon 23:05, 03 Sty 2011 Zobacz profil autora
wojtek33
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
witam bylem dzisiaj u mechanika podpielismy auto pod komputer iwyszedl tylko jeden blad regulator cisnienia wymontowal go wyczyscil przedmochal i nic to nie dalo potem mechanik znalazl taki sam regulator i podmienil ruszylismy z podpietym komputerem na miasto i caly czas pojawia sie jeden blad regulator cisnienia moj mechanik stwierdzil ze niestety to wina pompy i trzeba ja wymienic cena regulatora to 285e a pompa uzbrojona kosztoje 420e a wiec wybralem wymiane pompy zamowilem ma byc na jutro a jeszcze jedno zapompnialem dodac ze kilka razy podczas testow gdy mu naprawde gwaltownie depnolem to zgasl silnik teraz pytanie czy moj mechanik ma racje czy jakas inna czesc np turbo moze odcinac paliwo


Post został pochwalony 0 razy
Wto 19:38, 04 Sty 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Komuś trzeba uwierzyć.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:21, 04 Sty 2011 Zobacz profil autora
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post
W tych autach są b.trudne usterki, ponieważ kod błędu nie zawsze oznacza ze padła ta-część , mogą być części powiązane.
prawda ROMAN


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:29, 04 Sty 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin