Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Polo Coupe 91r

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Polo Coupe 91r
Autor Wiadomość
JERZY23
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

Post Polo Coupe 91r
Czy ktoś może mi napisać jak odróżnić silnik w którym jest automatyczna regulacja zaworów od silnika w którym trzeba regulować zawory co określony przebieg?Ja mam Polo II Coupe 1000cm 91r .Mam sprzęgło regulowane automatycznie.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:15, 07 Lut 2011 Zobacz profil autora
darektech
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Legnica
Płeć: Mężczyzna

Post
podaj symbol silnika Smile


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:34, 07 Lut 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Regulację hydrauliczną masz,jak sprawdzić ściąg pokrywę zaworów i popatrz na szklanki popychaczy jak są płytki do regulacji w szklankach to są regulowane.Może ci rano przy odpaleniu słychać?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:51, 07 Lut 2011 Zobacz profil autora
JERZY23
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

Post
Przy zimnym silniku słychać stukajace zawory ale jak silnik sie troche nagrzeje to stuki zanikaja.Mój problem polega na tym ze rok temu tt stuki przy zimnym silniku były minimalne a obecnie sa bardziej slyszalne,i chcialbym wiedziec czy sam moge przeprowadzic regulacje


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez JERZY23 dnia Pią 19:44, 11 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Pią 19:38, 11 Lut 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Nic nie wyregulujesz tylko wymiana szklanek na nowe


Post został pochwalony 0 razy
Pią 20:21, 11 Lut 2011 Zobacz profil autora
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post
Dokladnie jak pisze Roman59 ratuje Cie jedynie wymiana popychaczy hydraulicznych.
Tylko nie kupuj jakis podrobek z allegro itp tylko zainwestuj w oryginal jezeli zalezy Ci na autku.Te tanie wyrobia sie bardzo szybko i znow zacznie Ci stukac po nawet 500km.
W tym aucie da rade wymienic szklanki bez sciagania paska rozrzadu.Przyblokuj pasek na zipy do kola a nastepnie odkrec podpory walka i zabieraj sie do roboty.Pierwsze 3 ida bez problemowo najgorzej jest z czwartym.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 23:22, 11 Lut 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin