Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Pomiar kompresji Golf 4 1.6 8v

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Pomiar kompresji Golf 4 1.6 8v
Autor Wiadomość
dworak21
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

Post Pomiar kompresji Golf 4 1.6 8v
Witam

Dziś♥ mierzyłem kompresje ale tylko na odpalonym aucie mam pytanie czy pomiar na odpalonym aucie różni sie od pomiaru gdy krece rozrusznikiem i wszyło mi 7 bary bo miezylem tylko 1 gar bo do reszty nie mogłem podejsc proszę o pomoc


Post został pochwalony 0 razy
Pią 18:40, 11 Mar 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Wykręć świece gaz do dechy miernik do otworu i za porządkiem aż do czwartego cylindra.Tylko naładuj akumulator.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 19:44, 11 Mar 2011 Zobacz profil autora
dworak21
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

Post
kolego bada sie na zimnym czy ciepłym silniku a jak ja badalem i nie dodawałem gazu i wyszło mi 7 bary ale ciepły silnik był przejechane 40 km i od razu miezony


Post został pochwalony 0 razy
Pią 19:48, 11 Mar 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Możesz i na ciepłym i na zimnym a otwiera się przepustnicę żeby miało skąd powietrze do cylindra zassać,Powinno być 10>13 bar minimalne 7.5 bar.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Pią 20:47, 11 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Pią 20:42, 11 Mar 2011 Zobacz profil autora
dworak21
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

Post
Ja zmierzyłem tak

1.Odkręciłem świecę jedna
2.Wkręciłem przyrząd do pomiaru ciśnienia
3.Odpaliłem auto i wykazało 7
4.Załamka totalna bo mało

Ale z tego co czytałem to ten pomiar to jest bardzo źle zrobiony czy mam się nie załamywać tym że wykazało 7 bary ?


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:35, 11 Mar 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Zmierzyć rano ciśnienie na zimnym jak opisywałem ile wyjdzie jak mało zrobić jeszcze raz tak zwaną próbę olejową,jak ciśnienie wzrośnie to znaczy że nie trzymają pierścienie,jak nie to coś z zaworami.


Post został pochwalony 1 raz
Sob 0:02, 12 Mar 2011 Zobacz profil autora
dworak21
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

Post
Roman59 napisał:
Wykręć świece gaz do dechy.Tylko naładuj akumulator.


Teraz pytanie dlaczego napisales gaz do dechy ? Dlaczego akumulator naladowac co to ma do rzeczy ?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 0:13, 12 Mar 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
dworak21 napisał:
Roman59 napisał:
Wykręć świece gaz do dechy.Tylko naładuj akumulator.


Teraz pytanie dlaczego napisales gaz do dechy ? Dlaczego akumulator naladowac co to ma do rzeczy ?

Gaz do dechy-żeby było lepsze napełnienie cylindra bez oporów,a tak to masz przepustnicę zamkniętą,ale o tym już pisałem
Akumulator-żebyś przy badaniu czwartego cylinda miał jeszcze czym kręcić


Post został pochwalony 0 razy
Sob 0:30, 12 Mar 2011 Zobacz profil autora
dworak21
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

Post
to jak ja robiłem pomiar na zapalonym to on nic nie jest wart zgadza sie i nawet gazu nie dalem


Post został pochwalony 0 razy
Sob 0:42, 12 Mar 2011 Zobacz profil autora
spock22
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: warszawa
Płeć: Mężczyzna

Post
musisz zrobić pomiar po wykręceniu wszystkich świec - inaczej świece powodują sprężanie powietrza w komorach i ch...j z pomiaru. poza tym zastanów się: wyjąłeś jedną świecę i odpaliłeś silnik - jasne że pomierzyłeś ciśnienie, ale to nie dziwne że wyszło coś nie tak - wał korbowy dociążyłeś jednym nie pracującym tłokiem, więc i kompresja wyszła do dupy. musisz to zrobić tak jak pisali wcześniej. A na pytanie po co akumulator naładowany, odpowiedź jest prosta - bo łatwo go rozładować kręcąc cały czas rozrusznikiem - pobierać może spokojnie kilkadziesiąt amperów.

zdrówko, szerokości, dobrej kompresji


Post został pochwalony 0 razy
Sob 1:12, 12 Mar 2011 Zobacz profil autora
dworak21
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

Post
dzieki dzieki bardzo za dobra kompresje to powiadasz ze ten pomiar to dupaaa ?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 1:16, 12 Mar 2011 Zobacz profil autora
jacek-1988
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 24 Mar 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: skarzysko
Płeć: Mężczyzna

Post
1 rozgrzewasz silnik do temp pracy, po co? a no po to zeby luzy tłok-cylinder sie zmniejszyły co daje szczelność większą
2 wykrecasz swiece po to zeby łatwo było obracać rozrusznikiem
3 gaz do dechy mozesz wyjąć filtr powietrza chodzi o napełnianie
4 badasz kazdy cylinder
5 najbezpieczniej dla układu zapłonowego jest go ie włączać lub zapewnić mase swiecom aby iskrzyły wyjsciem z tego jest włączanie rozrusznika na króko
6 pomiar w dieslu sie robi na silniku pracującym ok 500obr/min

do kolegi powyzej co ma obciążanie wału do kompresji badanej?? nie wiem o co Ci chodzi


Post został pochwalony 0 razy
Czw 1:07, 24 Mar 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
jacek-1988 napisał:
1 rozgrzewasz silnik do temp pracy, po co? a no po to zeby luzy tłok-cylinder sie zmniejszyły co daje szczelność większą
2 wykrecasz swiece po to zeby łatwo było obracać rozrusznikiem
3 gaz do dechy mozesz wyjąć filtr powietrza chodzi o napełnianie
4 badasz kazdy cylinder
5 najbezpieczniej dla układu zapłonowego jest go ie włączać lub zapewnić mase swiecom aby iskrzyły wyjsciem z tego jest włączanie rozrusznika na króko
6 pomiar w dieslu sie robi na silniku pracującym ok 500obr/min

do kolegi powyzej co ma obciążanie wału do kompresji badanej?? nie wiem o co Ci chodzi

Jak byś to opisał ten pomiar ciśnienia w dieslu na pracującym silniku i jeszcze przy 500obr/min,to najpierw trzeba chyba jechać gdzieś żeby zmniejszyć obroty silnika do 500obr/min a później do ciebie żebyś zmierzył ciśnienie?? np w silniku 1.9 TDI jak obroty ustawiasz na sterowniku.Takich głupot to nie pisz jak nie mierzyłeś,tak samo się wykręca świece żarowe lub wtryski i zamiast świec wkręcasz adapter i podłączasz zegar i kręcisz silnikiem tylko już nie przyciskasz gazu jak się nie da zmierzyć gdzie przychodzi świeca wykręcasz wtrysk i zamiast wtrysku wkładasz adapter wyglądający jak wtrysk i podpinasz zegar i mierzysz.Wejdź na allegro tam są zestawy do mierzenia ciśnienia w dieslu i adaptery-końcówki pomiarowe.A o mierzeniu przy zapalonym silniku ani w benzynowcach ani w dieslach nie słyszałem.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 17:28, 24 Mar 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin