Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Problem z rozrządem

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Problem z rozrządem
Autor Wiadomość
michal801
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Post Problem z rozrządem
Fiat brawa 1.2 16V 98r.
Mam blokady do wałków rozrządu natomiast wał ustawiam w gmp 1 i 4 tłok, jak zblokuje wałki to nie moge ustawić gmp bo się blokuje silnik.
Jak to jest, czy wał jest może nie w gmp podczas ustawiania na blokady, gmp ustawiam wg znaku na kole zamachowym.
Zdejmowałem głowice i niestety musiałem zdemontować koło rozrządu na wałku bo był wyciek, i teraz nie moge ustawić rozrządu.
Może ktoś coś podpowie.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 23:13, 22 Mar 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Ale ze jak, bo niewiem czy dobrze rozumiem, ściagnąles koło rozrządu i nie założyłeś go tak samo jak było??

Zrob tak:
1) wykręć świece na 1 tłoku, wsadz tam do srodka cos cienkiego i długiego, zobacz jak pracuje tłok kiegy bedziesz krecił wałem, dzieki temu sprawdzisz gdzie mniej wiecej jest GMP i czy pokrywa sie ze znakiem z koła zamachowego. Obracaj sobie wałkiem rozrzadu tak żebyś mógł ustwawic wał w odpowiednim połozeniu,zaznacz sobie, moze jakos zblokuj. Dzieki temu kolo zamachowe masz załatwione.

2) Teraz ustaw wałek, na blokade, jeśli założyłeś koło rozrzadu tak jak powinno byc, (bo raczej nie da sie inaczej) Dla pewnosci sprawdz czy masz wyciecie w wałku po drugiej stronie, jesli tak, to tam to zblokuj.

3)założ pasek, przekrec 2 razy kluczem i spróbuj odpalic. Powinno sie udac:) POzdrawiam:)


Post został pochwalony 0 razy
Śro 2:58, 23 Mar 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Wykręć zaślepki i załóż blokady do wałków


Post został pochwalony 0 razy
Śro 19:08, 23 Mar 2011 Zobacz profil autora
omen
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: irland
Płeć: Mężczyzna

Post
ustaw wszystkie tłoki pośrodku i wykerć zaślepki w głowicy zablokuj i po sprawie pamietaj tylko ze wszystkie tloki mają byc pośrodku cyelidrów i posprawie powino chulać :-D


Post został pochwalony 0 razy
Czw 10:40, 24 Mar 2011 Zobacz profil autora
michal801
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Nie miałem netu przez 2 dni więc się nie odzywałem ale faktycznie ustawiłem tłoki po środku zablokowałem wałki i samochód odpalił troche się namęczyłem z tym ustawianiem tłoków ale jest idealnie.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 18:02, 24 Mar 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin