Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Pompa paliwa Brava.

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Pompa paliwa Brava.
Autor Wiadomość
bczk
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post Pompa paliwa Brava.
Witam wszystkich!

Brava 1.6 16V 103KM 1996r.

Padła mi pompa paliwa. Wymontowałem i nie wiem jaką kupić. Chciałbym raczej nową i pewną. Do tej pory siedziała Walbro MSS071, ale jakoś nie mogę nigdzie takiej znaleźć i stąd moje pytanie. Czy mogę zamontować Walbro ESS290 lub ESS291 i czy zda to egzamin? Jeżeli nie to dlaczego? Najchętniej zamontowałbym coś co raczej zapewni odpowiednie ciśnienie przy 6k obrotów od czasu do czasu... Inne propozycje mile widziane.

PS. Jestem laikiem...

Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Nie 17:15, 25 Kwi 2010 Zobacz profil autora
krzyg
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cieszyn

Post
Co mają obroty do ciśnienia paliwa? Ciśnienie stabilizowane jest regulatorem,zatem można domniemywać,ze pompa wytwarza wyższe ciśnienie od wymaganego.Możesz wsadzić tam każdy zamiennik.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 17:58, 25 Kwi 2010 Zobacz profil autora
bczk
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Na mój rozum przy wyższych obrotach zużywane jest więcej paliwa i zapewne znalazłaby się niejedna pompa, która miała by problemy z zapewnieniem odpowiedniego ciśnienia. Nieważne...
Chodzi o to, że ze znalezieniem zamiennika do owej pompy (MSS071) w sklepach robią mi straszne problemy i dlatego pytam czy możliwe jest włożenie innego modelu. Ewentualnie może mi ktoś wyjaśnić sens tej kosmicznej technologii jaką jest pompa paliwa? Skoro ciśnienie reguluje regulator, to dlaczego nie mogę wrzucić takiej Walbro ESS290?

Co do zamiennika... Jest jakaś marka godna polecenia?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:12, 25 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
Właśnie dlatego pompa paliwa zawsze wytwarza wyższe ciśnienie żeby go nie brakło przy wysokich obrotach. Od tego jest regulator ciśnienia. Nadmiar paliwa wraca do baku. Każdy zamiennik do tego silnika wytworzy odpowiednie ciśnienie.
Nie 19:28, 25 Kwi 2010
bczk
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
W pierwszym moim poście nie pytałem o zamiennik! W każdym sklepie słyszę tylko słowo zamiennik i najczęściej "no name" do tego za 190zł.
Tutaj zapytałem o inne modele i o ewentualne logiczne wytłumaczenia dlaczego nie? Wiem jak działa regulator ciśnienia paliwa a nie rozumiem dlaczego większość fachowców odsyła mnie do słowa zamiennik.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:58, 25 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak chcesz porzadna pompe to kup w serwisie orginalną tylko schudnie troche ci portfel. Zamieniki tez są dobre. Jezeli to jest pompa dostosowana do twojego silnika może byc.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:07, 25 Kwi 2010 Zobacz profil autora
bczk
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Boję się słowa zamiennik za 170 czy 190 zł skoro na allegro czy w sklepie internetowym mogę mieć Walbro za tą cenę, tyle że inny model. Nie znalazłem konkretnej odpowiedzi, że mogę wsadzić inny model ale w sumie nie znalazłem też, że nie mogę. Zaryzykuję... Dochodzę do wniosku, że numeracja modeli spowodowana jest głównie przez producenta dla zrobienia większej kasy. Bo tą samą pompę z innym symbolem przeznaczonym dla nowszego samochodu można sprzedać przecież drożej... Kupuję ESS291. Raczej nie wybuchnie. Smile Dziękuję za chęć pomocy. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:34, 25 Kwi 2010 Zobacz profil autora
krzyg
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cieszyn

Post
No i będziemy się przerzucać teorią, aż mod się wkurwi Smile
Ale do rzeczy:
Za utrzymania odpowiedniej ilości paliwa przy wysokich obrotach odpowiada sama listwa, pełniąca rolę akumulatora objętościowego.Natomiast ciśnienie, wymagane jest dla prawidłowej pracy wtryskiwacza. a szczególnie rozpylacza.
To byłoby na tyle, popieram radę Kełysza.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:39, 25 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Rafal744
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Wsadź pierwszą z brzegu i będzie śmigać Smile


Post został pochwalony 0 razy
Czw 14:04, 27 Maj 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin