Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Problem po wymianie serwa i pomy hamulcowej tico

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Problem po wymianie serwa i pomy hamulcowej tico
Autor Wiadomość
faster89
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 04 Cze 2015
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post Problem po wymianie serwa i pomy hamulcowej tico
Witam.
Z kolegą mamy pewien problem padło mu serwo hamulcowe, zakupiliśmy używkę z pompą hamulcową nic nie było rozmontowywane, wszystko sprawdzone i działające. Zabraliśmy się wczoraj do wymiany, odkręciliśmy stare serwo z pompą hamulcową, strzykawką odciągnęliśmy stary płyn, odkręciliśmy przewody i zrobiliśmy podmianę. Przykręciliśmy kupione serwo razem z pompą, przykręciliśmy przewody, do zbiorniczka wleliśmy płyn hamulcowy, chcieliśmy odpowietrzyć układ i zonk Pedał jest mięciutki ale nie ma w ogóle ciśnienia, słychać że pompa pracuje przy naciskaniu hamulca, płyn w zbioniczku porusza się podczas naciskania hamulca i tyle, po odkręceniu odpowietrzników z żadnego praktycznie płyn nie leci Hamulce w ogóle nie działają, nie wiem coś źle zrobiliśmy? Czy po prostu trzeba pompować do skutku aż zacznie wyciekać płyn z odpowietrzników? Przyznam że wczoraj gibaliśmy pedałem ze 20 minut i nic. Na początku pojedynczo odkręcaliśmy odpowietrzniki, potem wszystkie na raz i bez skutku :/nie wiem czy trzeba odpowietrzyć najpierw pompę hamulcową czy coś, w tamtym aucie wszystko działało normalnie, czy coś spartaczyliśmy?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 17:39, 04 Cze 2015 Zobacz profil autora
justyna5551
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

Post
Odkręćcie jeden z odpowietrzników i czekajcie aż samoczynnie pocieknie z niego płyn. Może to potrwać. I tak po kolei ze wszystkimi. Dopiero teraz można odpowietrzać zaczynając od najdalszego zacisku od pompy.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 1:49, 05 Cze 2015 Zobacz profil autora
corad92
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 22 Maj 2015
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Ja miałem w Mercedesie 124 taką historię, że nie mogłem odpowietrzyć hamulców z tego względu, że samochód nierówno stał. Miałem za bardzo podniesiony tył na lewarze przez co pompowałem/ pompowałem/ pompowałem i nic. Dopiero w necie wyczytałem, że musi stać w miarę równo i się udało w 10 minut wszystko zrobić.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 17:00, 09 Cze 2015 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin