Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
VW LT 2.5 TDi AVR - pompa wtryskowa nie podaje paliwa

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
VW LT 2.5 TDi AVR - pompa wtryskowa nie podaje paliwa
Autor Wiadomość
corad92
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 22 Maj 2015
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post VW LT 2.5 TDi AVR - pompa wtryskowa nie podaje paliwa
Witam wszystkich forumowiczów - gdyż jestem tu świeży.

Składam sobie Lt-ka 2.5 Tdi z 2002r. (silnik AVR) kupionego niekompletnego od komornika i po złożeniu wszystkiego z uwzględnieniem gen. remontu *nowe tłoki szlify itd. pojawił się problem z pompą wtryskową. Krótko mówiąc wcale nie podaje ropy na wtryski.

Błędy jakie odczytałem to:
1. Mechanizm dawkowania - pompa wtrysk. (przy ogr. MAX)
2. Sterownik Silnika Zablokowany
3. Zawór początku wtrysku.

Jakie kroki polecacie wykonać ? - bo nie mam za bardzo doświadczenia w tych elektronicznych pompach.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 15:01, 22 Maj 2015 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Najlepiej jak byś podał te kody,pompę kupowałeś czy była przy silniku bo jak stała długo bez paliwa to mógł pierścień się przyblokować.Sterownik silnika zablokowany mógł mobilajzer zablokować.Ale możesz spróbować go odpalić na Plaku tylko delikatnie z dalsza mu psikaj do kolektora.Jeden za kierownicą bieg włączony sprzęgło wyciśnięte a ty psikaj Plaka,jak by złapał czasem duże obroty to go zdusisz na biegu.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 21:16, 23 Maj 2015 Zobacz profil autora
corad92
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 22 Maj 2015
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Na plaku odpala, póki się nie skończy. Tak jak Piszesz stała Pompa bez ropy około 2 lata. Zdemontowałem pompę i pojadę do pompiarza w poniedziałek. Dodzwoniłem się nareszcie do poprzedniego właściciela, którego komornik zlicytował i mówi, że pompa miała problem z ciśnieniem - ponoć miała za słabe i stwierdził, że trzeba i tak do niej zajrzeć. Teraz nie wiem, czy nie lepiej byłoby kupić drugą pompę, bo wątpię czy nawet przy jakiejś małej usterce wyrobię się w 1000zł, a druga Pompa to koszt 700-800zł do AVR. Martwi mnie, że wyskoczyły błędy obu zaworów na pompie *regulacji dawki i początku tłoczenia. Czy możliwe, że przez któryś z tych zaworków może nie cisnąć paliwa na wtryski?

Po zdemontowaniu pompy nalałem ropy do rurki zasysającej i przy kręceniu kołem pompy wtryskowej paliwo zaczęło mi wypychać przelewem. Czy tak ma być? [/list]


Post został pochwalony 0 razy
Nie 7:26, 24 Maj 2015 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Trzeba było podłączyć paliwo na krótko z bańki i sprawdzić czy jest zasilanie 12V na zaworku odcinającym po przekręceniu stacyjki.Pompa powinna ci zassać paliwo bo ona zasysa poprzez system łopatek stwarza odpowiednie ciśnienie w pompie i resztę paliwa idzie poprzez przelew do zbiornika.Tylko nie myl z wysokim ciśnieniem.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 10:20, 24 Maj 2015 Zobacz profil autora
corad92
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 22 Maj 2015
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Sprawdzałem wcześniej i zaworek jest sprawny - jedynie nie pomyślałem z tym, żeby pociagnął z butelki, a nie z baku. Dzisiaj jadę do pompiarza to dam znać co i jak.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 7:47, 25 Maj 2015 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Tylko zmień filtr paliwa bo już się nie nadaje.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 10:27, 25 Maj 2015 Zobacz profil autora
corad92
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 22 Maj 2015
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Pompa jest zabita - koszt naprawy min. 1500zł. *padła elektronika i większość elementów mechanicznych nadaje się do kosza. Kupiłem 2-gą.

Jeszcze mam pytanie odnośnie wtrysków do mojego auta. Potrzebuję kupić komplet wtrysków, bo moje, choć identyczne z tymi z lt są od audi 100 C4 (190bar) - muszę je z powrotem oddać znajomemu.
Jaki model wtrysków pasuje do mojego silnika AVR? Czy wszystkie będą kompatybilne od 2.5 Tdi?
Może jest jakaś tabela, która pomoże mi dobrać odpowiednie? Nie mam tych co były wcześniej bo silnik był bez głowicy, wtrysków i paru innych rzeczy.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 7:59, 27 Maj 2015 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin