Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Problem z Golfem III 2E. Rozgrzany do czerwoności kolektor.

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Problem z Golfem III 2E. Rozgrzany do czerwoności kolektor.
Autor Wiadomość
Gość







Post Problem z Golfem III 2E. Rozgrzany do czerwoności kolektor.
Witam.
Mam problem z moim golfem, silnik 2,0 2E. Odpale auto to chodzi normalnie na wolnych obrotach, gdy dodam gazu to silnik jakby sie dusi, nie ma mocy, ciezko wchodzi na obroty, gdy na maxa wcisne "pedał" gazu to wchodzi tylko do 40tys. Gdy zajrzałem pod maske to kolektor wydechowy byl cały czerwony, jakby mial sie zaraz stopic. Swiece, przewody, kopułka, palec, pompa paliwa, olej, przeplywomierz-nowe. Moze to byc spowodowane przestawieniem zapłonu? Pomóżcie
Pią 13:42, 15 Sty 2010
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
sprawdz układ wydechoey
wymontuj od kata po końcowy
odpal i zobacz różnice
któryś człon ukł.wyd. będzie zatkany
poz.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 16:30, 15 Sty 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
Na pewno wydech jest zatkany. Czasem tak jest ja wydech nie jest dogrzany.
Pią 16:43, 15 Sty 2010
Gość







Post
odkrecilem od kolektora cały układ z katem i nic aha, dodam ze mocno kopci na biało
Pią 16:58, 15 Sty 2010
Gość







Post
Widziałem kiedyś taki przypadek że kopcił na biało i okazało się że płyn chłodzący dostawał się do komory spalania.
Pią 17:12, 15 Sty 2010
leszek280
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

Post
przeskoczył ci rozrząd na ząbkach


Post został pochwalony 0 razy
Pią 20:12, 15 Sty 2010 Zobacz profil autora
s1ralf
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
jak jest bialy dym to zaciagnal wode i prawdopodobnie uszczelka do wymiany


Post został pochwalony 0 razy
Sob 23:46, 16 Sty 2010 Zobacz profil autora
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Wydaje mi sie ze leszek ma racje.
Jakby to wytłumaczyć...poprostu zapłon mieszanki nastepuje w kolektorze,stąd rozgrzany kolektor do czerwoności.
P.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 23:55, 16 Sty 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Tylko wygląda na późny zapłon może grzebałeś koło aparatu zapłonowego.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:33, 21 Sty 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin