Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Problem z hondą civic 96 rok 1.4 75km

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Problem z hondą civic 96 rok 1.4 75km
Autor Wiadomość
Gość







Post Problem z hondą civic 96 rok 1.4 75km
Witam! Mam nadzieje, że ktoś rozwiaże mój problem. Moja kochana Honda podczas jazdy dziwnie sie zachowuje. Szarpie taki efekt dławienia się. Kiedyś miałem tak tylko na niskich obrotach po jakimś czasie to ustąpiło i teraz po roku problem powraca. Tankowałem na różnych stacjach i nic to nie daje. Jadąc np. 100km/h w pewnym momencie auto ma lekie szarpanie i chcąc przyspieszyć daje gazu a auto zero reakcji na pełnym bucie po jakimś czasie nagle dostaje kopa i idze normalnie i tak na każdym biegu i na różnych obrotach czy prędkościach. W mieście stojąc na światłach obroty są ok. 800 - czasami obroty spadają na ok. 400 i auto prawie by zgasło i nagle skaczą na ok. 1200 i opadają znów na 800. Jak ruszam to wtedy sie dławi i nie chce wejśc na obroty mam pełen but i po jakimś czasie nagle auto dostaje kopa i idzie normalnie. Co może być przyczyną takiego zachowania??? Auto nie gaśnie, nie pali więcej przez to i zawsze do celu dojadę ale boje się, że kiedyś coś się rozleci przez to dławienie.
Pon 22:35, 08 Cze 2009
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Witaj.
Przepustnica,przepływomierz,filtry (powietrza,paliwa).Do tego moga dojść tez czujniki.
Powodów moze byc bardzo duzo.Zaczynaj sprawdzac najłatwiejsze.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:41, 08 Cze 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
a czujniki to jakie???
Pon 22:52, 08 Cze 2009
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Np:Połozenia wału.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:58, 08 Cze 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
sprawdzałem z ojcem przepustnica jest ok. filtr powietrza przedmuchałem i wygląda ok. Filtr paliwa wymieniłem na nowy. Zrobiłem jazdę próbną ok. 3 km i nadal to samo... ten przepływomierz jak wygląda? w którym miejscu to jest? i ten czujnik położenia wału?? pozdro
Wto 16:45, 09 Cze 2009
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Sprawdz pierwsze przepływomierz.To czujnik masy powietrza,na rurze która idzie od filtra powietrza w strone silnika.Przeczyść poprostu.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tarantula dnia Wto 17:41, 09 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Wto 17:34, 09 Cze 2009 Zobacz profil autora
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

Post
samochód z gazem?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 17:42, 09 Cze 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
nie mam założonego gazu.
Wto 18:06, 09 Cze 2009
Gość







Post
kurde tam nie ma zadnej rury od filtra powietrza do silnika...od tego filtra idzie rura do jakiegos pustego pudełka plastikowego i z tego powietrze bierze. A przy pojemniku na filtr powietrza jest jakis czujnik z boku włożony w tej pojemnik ale to chyba nie to.nie wiem moze podasz mi wiecej szczegółów...
Wto 18:27, 09 Cze 2009
Gość







Post
nikt mi nie pomoże???
Wto 20:47, 09 Cze 2009
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Powiedz na czy jest ten silnik na mono czy wielo wtrysku?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:40, 09 Cze 2009 Zobacz profil autora
Gridlock
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

Post
Przepraszam za to że będę wredny ale jeżeli nie wiesz gdzie jest przepływomierz to po co zabierasz się za naprawę samochdu. Pojedz do warsztatu to ci naprawią. Taka usługa nie jest droga max 100zł. Taką dłubaniną to możesz sobie jedynie zaszkodzić.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:05, 09 Cze 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
auto na wielowtrysku. rok temu byłe autem u mechanika podłaczył pod kompa zadnego błędu nie pokazywało i powiedział ze wszystko jest ok. I mówił, że to jest szukanie igły w stogu siana. Wiec prosze na forum o pomoc bo może ktoś miał taki przypadek
Wto 23:20, 09 Cze 2009
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Przeczysc przepustnice, przepływomierz. Zobacz czy z aparatem zapłonowym wszystko wporzadku.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Śro 13:33, 10 Cze 2009 Zobacz profil autora
agata75
Gość






Post
Z tyłu za kolektorem ssącym masz wiązkę i tam masz problem,a resztę się domyśl.
Śro 17:55, 10 Cze 2009
robi139
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kruszwica zagople
Płeć: Mężczyzna

Post
Ale może kolega nie wie co to kolektor ssący jak nie wie co to przepływomierz. A skoro komp nic nie wykazał to raczej nie żaden z czujników bo komputer powinien wykryć nieprawidłowe działanie czujnika.

Wydaje mi sie ze przyczyn trzeba szukać bardziej mechanicznych czyli tak jak wczesniej ktos pisał sprawdzic cewke zapłonową przewody itp a może nawet pompa paliwa wysiadać bo skoro wymieniles filtr a nie ma poprawy to różnie to bywa , może masz zapchany katalizator nie mam pojecia musisz jakoś do tego dojść.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 18:16, 11 Cze 2009 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Sprawdz cisnienie paliwa po wyjsciu z pompy. Jedz do mechanika niech ci to sprawdzi:P

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Czw 20:15, 11 Cze 2009 Zobacz profil autora
Gridlock
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

Post
pemper10 napisał:
sprawdzałem z ojcem przepustnica jest ok. pozdro



Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:44, 11 Cze 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin