Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Problem z odpalaniem!

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Problem z odpalaniem!
Autor Wiadomość
LexusGs300
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post Problem z odpalaniem!
Witam!
Od kilku dni mam problem- silnik gasnie ok 2 sekundy po odpaleniu na benzynie, wskakuje na 500 obrotów i gleba.. Za drugim razem odpala ale trzeba go dluzej przykręcić. Wczesniej bywaly takie zjawiska ze cos mi strzelalo po odpaleniu kiedy auto wchodzilo na normalny stan obrotów. Poki bylo dobrze po odpaleniu obroty szly swobodnie do ok 1,500 i spadaly na stan 800-900. Z czasem zaczal sie robic opór, obroty po odpaleniu zatrzymywaly sie na ok 500 i po chwili zaczely isc w gore utrzymując stan. Teraz juz zaczela wogole sie robic lipa, łapie 500 obr i gasnie..

Lexus Gs 300 93r (Benzyna+ normal LPG)
Wymiany zwiazane z obrotami:
Świece ngk, kable ngk, przeplywomierz, uszczelka pod pokrywą zaworów

Diagnostyka komputerowa wykazala dwie sondy do wymiany, przed katem i za katem z czego w jednej zerwal mi sie przewód, reszta bardzo dobrze ma to cos do tego?

Dodam jeszcze ze jak odpalam zimny silnik to slychac jakies grzechotanie przy wchodzeniu na obroty (tylko przy odpaleniu)

Prosze o pomoc.
Pozdrwiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez LexusGs300 dnia Czw 21:14, 28 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Czw 21:05, 28 Paź 2010 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Wiele moze byc powodów. jesli komp pokazuje sondy to tego bym sie uczepił...


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:09, 28 Paź 2010 Zobacz profil autora
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post
wypnij sondę komp powinien sam obrać jakaś wartość i wejsć w tryb awaryjny


Post został pochwalony 0 razy
Pią 16:02, 29 Paź 2010 Zobacz profil autora
LexusGs300
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
WIec mozliwe ze to przez sonde ?


Post został pochwalony 0 razy
Pią 17:52, 29 Paź 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Zła mieszanka powietrzno paliwowa... jaki dokładnie silnik siedzi tam? Strzelało w dolot czy w wydech? Jeżeli w dolot to za duża mieszanka paliwa względem powietrza... Jeżeli komp widzi dwie sondy uszkodzone to chyba ma racje. Podjedz na stacje diagnostyczną niech sprawdzą Ci dym z komina;)

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kełysz dnia Sob 9:53, 30 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Pią 18:32, 29 Paź 2010 Zobacz profil autora
LexusGs300
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
W koncu jakies konkrety. Predzej to chyba z dolotu, bo z wydechu to mi nie strzela. Silnik 3.0


Post został pochwalony 0 razy
Pią 23:45, 29 Paź 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Piszesz ze jeden kabelek od sondy L. jest urwany a nie dasz rady go połączyć? Jedz do gazowników oni też mają sprzęt do sprawdzenia spalin i tam wszystkiego sie dowiesz. Sonda może być "niby uszkodzona" przez nie odpowiednią dawke paliwa. Mówisz ze masz gaz stan 1 generacji... Dlaczego w takim silniku nie siedzi tam sekwencja? Zajedziesz silnik szybko... Wracając do tematu filtry powymieniane? Jezeli jestes w stanie połączyć kabel od sondy to połącz bo na 90 % to może być spowodowane właśnie przez ten kabel;P

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Sob 9:59, 30 Paź 2010 Zobacz profil autora
LexusGs300
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Bylem juz u Elektromechanika i powiedzial ze ta sonda do wymiany, kabel jest urwany przy samej sondzie, w takim miejscu ze juz nie da rady nic zrobic. Na wtorek bede miał nową. Auto mam ok rok i odrazu byla zwykla instalacja gazowa, sekwencja 2,5 tysiaca bede mial wiecej kasy to zainwestuje narazie mam inne wazniejsze wydatki.
Jezeli chodzi o filtr paliwa to w moim aucie sie go nie wymienia, filtr powiertza wymieniony w dodatku do tego dzisiaj go czyscilem ale jest w dobrym stanie. Zresetowalem kompa, odlaczylem akumulator na jakis czas, postrawdzalem bezpieczniki fakt juz nie gasnie ale dalej jest blokada na 500 obr. Dzisiaj wstawiajac auto do garazu przejzalem wszystko pod maska, dopatrzylem sie urwanego kabla od wtyczki do wiatraków przy chłodnicy. Jeden głowny mi chodzi ale dwa mniejsze nie dzialaja, moze to tez dlatego? Co zauwazylem tez szybciej mi zjadl plyn chlodniczy, mysle ze to wszystko wyjasnia sprawe


Post został pochwalony 0 razy
Sob 15:55, 30 Paź 2010 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Być moze jest tak, ze urwał Ci sie kabel z wentylatora, nie było odpowiedniego chłodzenia, przegrzał sie i padła uszczelka pod głowica, dlatego zjada Ci płyn. Zmierz kompresje, moze to cos wniesie. A co do sondy to tak jak napisał kolega. Spróbuj odłaczyc wtyczki. Wtedy komp powinien obrac pewne ustawienia na których oczywiscie nie bedzie jeździl super ale powinien trzymac obroty. A jak pracuje silnik, tak na ucho? Moze nie pali na 1 albo 2 gary??


Post został pochwalony 0 razy
Sob 23:51, 30 Paź 2010 Zobacz profil autora
LexusGs300
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Uszczelka pod głowicą nie wchodzi w gre, silnik pracuje idealnie. Z sonda juz nie bede kombinował, we wtorek przyjdzie nowa to wymienie i zobacze, przy okazji pojade do elektryka zeby mi zrobil te wentyle. I tak tym autem nie jezdze, stoi w garazu bo juz korzystam z auta zimowego. Przygotowuje auto na przyszly sezon zeby wszystko bylo sprawne


Post został pochwalony 0 razy
Nie 0:10, 31 Paź 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin